Ik lleen als er m&ms omheen zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:41 schreef Polonium-120 het volgende:
ik snap mijzelf ook niet, ik lust helemaal geen pinda's
Die scheiding tussen FB en SC heb ik ook nooit gesnaptquote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En nee jongens, dit is geen slowchat topic.
Ohhhhhhh je bent GEBONDEN!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker!![]()
De BBQ is alleen bij schoonfamilie (ik ben gebonden), maar ik kan zeker regelen dat je erbij mag zijn, mits niet meer dan drie kids extra.
Thanks, jij ook! Zodra ik achter deze comp hier vandaan mag, kan ik ervan gaan genieten.quote:
Vanmiddag een uurtje of 2 in t parkje vertoefd met de kids maar pfoei je schroeide er bijna weg.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thanks, jij ook! Zodra ik achter deze comp hier vandaan mag, kan ik ervan gaan genieten.
Ik ben nog nauwelijks buiten geweest vandaag. Zit hier moederziel alleen, alle collega's zijn gewoon pleite.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vanmiddag een uurtje of 2 in t parkje vertoefd met de kids maar pfoei je schroeide er bijna weg.
Wel lekker hoor, ff ogen dicht
Ja ken ik... shit, HEB ook al op het gras gelopen VANDAAG.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhhhhhh je bent GEBONDEN!![]()
Ik zie het nu pas
Dat moet je ook in caps typen, je kent het 5-regels-regelement toch!
Aww zíelig!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben nog nauwelijks buiten geweest vandaag. Zit hier moederziel alleen, alle collega's zijn gewoon pleite.![]()
Nog ff en dan kan ik ook gaan zonnen.
OEPS, ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ken ik... shit, HEB ook al op het gras gelopen VANDAAG.
NIETSquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
OEPS, ik ook![]()
Gelegen zelfs, maar wel op EEN dekentje dus ik weet niet wat het REGELEMENT daar over zegt.
Joh!quote:
Neuh, weer in december, maar we hebben nog nooit zo vroeg geboekt.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:51 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, weer in december, maar we hebben nog nooit zo vroeg geboekt.
Doe eens een google afbeeldingen search op 'China Airlines'
Al een keer of 7 mee gevlogen en so far so good.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:51 schreef APK het volgende:
[..]
Na het EK. Paar weekjes La Douce France.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Al een keer of 7 mee gevlogen en so far so good.
Wanneer is jouw next trip?
Stille tocht...quote:
waar?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Na het EK. Paar weekjes La Douce France.[ afbeelding ]
Ja komen jullie nu maar eens bij óns langs.quote:
Oh, fuck, Frankrijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja komen jullie nu maar eens bij óns langs. [ afbeelding ]
Nee, jij dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je al een songtekst voor het eerste liedje?
Jij bent van de songteksten.quote:
Ja, maar ik moet ff wakker worden, ik ben nog een beetje dufquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent van de songteksten.![]()
Vanavond gewoon een keer achterstevoren doen en met The Kinks beginnen?
Ik dacht dat de man en kids het huis uitgeschopt waren en dat je al een liter AH huiswijn achter de kiezen zou hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef CarOnline het volgende:
Ja, maar ik moet ff wakker worden, ik ben nog een beetje duf
Haha, ja die zijn ook weg en toen heb ik lekker ff liggen slapenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat de man en kids het huis uitgeschopt waren en dat je al een liter AH huiswijn achter de kiezen zou hebben.
Joh, je bent toch ook al in Den Haag langsgeweest, da's al bijna op de helft.quote:
Ja, okay, maar frankrijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:22 schreef Gert het volgende:
Joh, je bent toch ook al in Den Haag langsgeweest, da's al bijna op de helft.
mocht jij je daar laten tatoerenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:51 schreef APK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |