Oh.. Dus tegen mijn PC zingen, en hopen dat de buren niet de politie bellenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
gewoon, lekker zingen en dan met text anders kan je niet zingen want dan weet je het niet
Mogge WJquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
Avond wjquote:
ja en als je het leuk vind kan ke ook iemand bellen die dan ook meezingty!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh.. Dus tegen mijn PC zingen, en hopen dat de buren niet de politie bellen
Deed ik altijd samen met mijn ex, meezingen met belgie en later op nederland, maar dat was niet zo leuk als in belgie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh.. Dus tegen mijn PC zingen, en hopen dat de buren niet de politie bellen
Mogguh WJquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
Ik klink als Amandaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ja en als je het leuk vind kan ke ook iemand bellen die dan ook meezingty!
Yeaahuhuhuh..quote:
quote:
hoi dames, alles goed hierzooo? was effe op vakantie en m'n andere computert is ook al 3 weken op verkansie naar amsterdam, dus zit ik nu met die apple te knoeien in de polder..quote:
Oh shit !! Nou dan zing ik wel meequote:
Moet jij niet schrijven 100 kilo here I come.quote:
welkom terug!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi dames, alles goed hierzooo? was effe op vakantie en m'n andere computert is ook al 3 weken op verkansie naar amsterdam, dus zit ik nu met die apple te knoeien in de polder..
heb ik nog niet eerder mee gespeeld op internet(en ik had ook geen wachtwoord meer voor fok), dus een beetje wennen. gaat allemaal niet zo vlotjes.
ben er helemaal uit..morgen maar ff bijlezen.
nog schokkend nieuws(per pm te versturen)?
Ik kan gewoon naar bed geloof ik want ik kan niet zingen en we hebben ook geen last van ongedierte.quote:
Neuh, niks gemistquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi dames, alles goed hierzooo? was effe op vakantie en m'n andere computert is ook al 3 weken op verkansie naar amsterdam, dus zit ik nu met die apple te knoeien in de polder..
heb ik nog niet eerder mee gespeeld op internet(en ik had ook geen wachtwoord meer voor fok), dus een beetje wennen. gaat allemaal niet zo vlotjes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
en apk, zie ik. hoi
erg onoverzichtelijk met dit apparaat...who gives a fuck..
je moet ook geen appels met peren vergelijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Dan moet je doorzuipen!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:16 schreef willem-jozef het volgende:
ha die coos, ik wilde wel een liedje voor je draaien, maar zo ver ben ik nog niet, joh...
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
en apk, zie ik. hoi
erg onoverzichtelijk met dit apparaat...who gives a fuck..
Ga je meedoen met de Youtube Bohemian Rhapsody?quote:
geniaal, maar ik ben aan de telefoon met mijn chichickie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
hep ff een muis en spiekerboxen aangeslotenuh, ff testen nnn
Gaan we up and down doen?quote:
Kan ze zingen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
Wie is eigenlijk Obasca ?
Geen idee. Geen makkelijk te traceren klloon in ieder geval.quote:
Net zo goed als het origineel denk ikquote:
Nou honderd nee ??? Wel wat meer ..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet jij niet schrijven 100 kilo here I come.
Gaan we doen, effe wachten!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:34 schreef willem-jozef het volgende:
leandra ook van de partij?![]()
hooiii, hoe is het met you?
Fluiten is ook goedquote:
alleen als ie een zundapp heeft!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het kind van obama en caro verwekt na een week dropshots drinken?
I guess now it's time for me to give upquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |