Wat is er dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:56 schreef Soury het volgende:
Voor de liefhebbers !!! Kijk ff Jensen vanavond.Fucking briljant
# 675quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gert of Noekie mag 't nummer invullen, ik kan er geen wijs uit worden waar we gebleven zijn.
Dames in de dop.. Gister ook bij Jensen. Maar sjesus ik wist echt niet dat er zulke mensen op deze aardkloot rond lopenquote:
Ik vind Jensen zelf eigenlijk al godvergeten domquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dames in de dop.. Gister ook bij Jensen. Maar sjesus ik wist echt niet dat er zulke mensen op deze aardkloot rond lopen
.. Zo fucking naief of godvergeten dom. Tis niet te filmen (oh ja toch wel )
Achja, had 2 afleveringen gezien, maar verwacht niet echt dat het DAMES wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dames in de dop.. Gister ook bij Jensen. Maar sjesus ik wist echt niet dat er zulke mensen op deze aardkloot rond lopen
.. Zo fucking naief of godvergeten dom. Tis niet te filmen (oh ja toch wel )
Klopt maar je moet echt kijken... Tis echt hilarisch..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Jensen zelf eigenlijk al godvergeten dom
Ik heb er een TR aan gewaagd, en remlof is gearriveerd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:24 schreef Leandra het volgende:
# 675
En SC in de TT is misschien ook wel handig
En ook vervelend zo af en toe met z'n grappen die hij 20 keer herhaalt. Telefoonterreur was dan wel weer leukquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Jensen zelf eigenlijk al godvergeten dom
Die meiden zijn daar dus in het programma .. En vanavond de quize . En wat ik heb gezien over hoeveel eieren er in een dozijn zitten.. Kon er haast niet van slapenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Achja, had 2 afleveringen gezien, maar verwacht niet echt dat het DAMES worden
WAS jij dat !!! nou ga wel weer hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er een TR aan gewaagd, en remlof is gearriveerd.
Jaja, done bij deze.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:
Oeh, een TR... wat ik al niet weet te veroorzaken met 1 postquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De godganse komplete FOK crew over mee heenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een TR... wat ik al niet weet te veroorzaken met 1 post
Cum bucketquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De godganse komplete FOK crew over mee heen
Niet nodig tis allemaal luchtquote:
En het probleem is??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De godganse komplete FOK crew over mee heen
Mijn agendaquote:
Ja, waarom zit je in de COS en niet hierquote:
Voor de balans Pietje, anders gaat het helemaal fout daar met al die Huub groupies. Er moet zo af en toe even wat rechtgezet worden...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, waarom zit je in de COS en niet hier?
Je bent een vervrissendere poster .. Ik lees wel hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor de balans Pietje, anders gaat het helemaal fout daar met al die Huub groupies. Er moet zo af en toe even wat rechtgezet worden...
Had ik al gezegd dat ik van muizen houd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een vervrissendere poster .. Ik lees wel hoor
Sorry het ging me om de dames.. ff gedulld hoop ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wilde je me pesten ofzo![]()
Word ziek van die Natasia
Maakt niet uit, had zelf ook verwacht dat die eerst kwamen na gisterquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry het ging me om de dames.. ff gedulld hoop ik
Ja GODVER Zit ik voor jan lul te kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
hij flikt het gewoon weer, het is morgen pas
We gaan naar P&W
En aan je hoofdeind een laptop dan, want je had en hebt het maar weer druk vandaag.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ga ik proberen te slapen. Proberen, want mijn arme rug is rood verbrand door het horizontaal op gras liggen met boven mij een rood koperen kogel.
Kruip net me kist in !!! Wat mot jequote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dit voor deaudt teringtopique!?
Ben je weer op je fietsje naar het park geweest?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je weer op je fietsje naar het park geweest?
Jezus wat zien ze eruitquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:16 schreef Soury het volgende:
Jensen over paar minuten. Met de dames in de dop
Speelsterkte 7. Zin een potje?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee joh! speelsterkte 8 ben echt een tennisdebiel.![]()
Maar vind het wel leuk
Goffert of Kronenburger?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet in het park gaat doen
Hoeveel eieren zitten er in een dozijnquote:
Twee doosjes is een handicap!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel eieren zitten er in een dozijnTwee doosjes is ook een antwoord
Volgens mij een trio in jou geval, maar ik ben denk ik soms net zo dom als die troela's in de dop.quote:
Daar heb ik er nog een paar van in de koelkast liggenquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:05 schreef chufi het volgende:
Geef mij maar een Dommelsch
Let je ff op de datum .. Zelfs bier gaat offquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog een paar van in de koelkast liggen
Het was idd hilarisch....quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel eieren zitten er in een dozijnTwee doosjes is ook een antwoord
Ze liggen er nog geen 2 wekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Let je ff op de datum .. Zelfs bier gaat off
Ja dat wou ik nog vragen idd voordat ik in mn auto spring...quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Let je ff op de datum .. Zelfs bier gaat off
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wou ik nog vragen idd voordat ik in mn auto spring...
Hoeveel heb je liggen ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij zowel de Dommelsch als de Heineken augustus 08
3 Heineken en 4 Dommelsch.....quote:
Ik ben 7 in de dubbelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |