Brian heeft denk ik weer ergens over lopen janken. En nu hebben ze een filmpje gezien met 'bewijsmateriaal'. Heeft Huub gedronken? Heeft Huub geslagen? Geknepen? Zoiets denk ik. Afwachten of er weer een boete voor Huub komt. Als die komt, hoop ik dat Huub meteen weg loopt (maar dat durft ie niet ...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
B en A weer in beeld.
B: Dat hebben we ook weer gehad, bewijsmateriaal.
Sowieso klopt hier niks van....waarom shots opnieuw? Oh wacht......dat is om de reguliere er geloofwaardiger uit te laten zien. Net als de ontslagronde, Amanda plots met een andere ketting. Amateurs zijn het achter, echt hè?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:09 schreef -Blurk- het volgende:
Bij die twee moet alles stiekum gebeuren valt me op.
Ik zie dat bij de anderen nooit, dat iets over moet ofzo.
waarvoor zou Huub een boete moeten krijgen??/quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:14 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft denk ik weer ergens over lopen janken. En nu hebben ze een filmpje gezien met 'bewijsmateriaal'. Heeft Huub gedronken? Heeft Huub geslagen? Geknepen? Zoiets denk ik. Afwachten of er weer een boete voor Huub komt. Als die komt, hoop ik dat Huub meteen weg loopt (maar dat durft ie niet ...)
Huub heeft toch aan billen gezeten? Billen die niet aan Claire's lijf zitten? Dus daar kunnen ze weer dagen mee vooruit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:14 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft denk ik weer ergens over lopen janken. En nu hebben ze een filmpje gezien met 'bewijsmateriaal'. Heeft Huub gedronken? Heeft Huub geslagen? Geknepen? Zoiets denk ik. Afwachten of er weer een boete voor Huub komt. Als die komt, hoop ik dat Huub meteen weg loopt (maar dat durft ie niet ...)
Zo dan, gaat lekker dus. Wel jammer voor ome Sjon, hij heeft al zo weinig doekoes.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:15 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor net bij Boulevard dat ABC afziet van aankoop van DGK. John de Mol voert nu nog onderhandelingen met Roemenië, Duitsland en Frankrijk. Maar er is dus nog noppes verkocht.
Drinken van gister mss? Geen idee verder.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
waarvoor zou Huub een boete moeten krijgen??/
Ziet er inderdaad niet erg gezellig uit, nee. Is dit de chat waarop Huub en Claire straks verschijnen?quote:
heb je die chat openstaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:16 schreef akveor het volgende:
Ik heb een irritante fluit door mijn streams. Meer mensen last van?
Yep. En die chat geeft een fluittoon. Bij mij ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad niet erg gezellig uit, nee. Is dit de chat waarop Huub en Claire straks verschijnen?
Da's tacky, je weetzzzzz.quote:
in het water gooien van de tas van Chantal?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
waarvoor zou Huub een boete moeten krijgen??/
Okee. Even goed, zet hem op, akveor en Spaarnequote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:20 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Yep. En die chat geeft een fluittoon. Bij mij ook.
Ff rightklicken op videoschermpje en geluid dempen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:20 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Yep. En die chat geeft een fluittoon. Bij mij ook.
Zal ABC hier mee hebben zitten lezen ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:15 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor net bij Boulevard dat ABC afziet van aankoop van DGK. John de Mol voert nu nog onderhandelingen met Roemenië, Duitsland en Frankrijk. Maar er is dus nog noppes verkocht.
Thx. Werkt!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ff rightklicken op videoschermpje en geluid dempen.
quote:
Zoveel fans van Brian, Amanda, Jaap en Claire zijn er toch niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat ze toen dachten dat het programma een doelgroep van debielen aantrekt. Alhoewel ... dat zou juist reden zijn om het wel in de states op de buis te brengen.
Ik gooi ze graag allemaal op één hoop.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zoveel fans van Brian, Amanda, Jaap en Claire zijn er toch niet?
Nee hoor, ik vind jou verreweg de leukste en vriendelijkste Brian-fan die ik tot dusver ben tegengekomen hier. Ere wie ere toekomtquote:
Volgens mij is hij ook de enigequote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind jou verreweg de leukste en vriendelijkste Brian-fan die ik tot dusver ben tegengekomen hier. Ere wie ere toekomt
Tja klote voor de Mol, hij had Flens er niet op moeten zetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:15 schreef Copycat het volgende:
Ja... en doorgelust naar mijn TV en nu zie ik dat ze daar straks fullscreen op te zien zijn.quote:
Ik luister nu nog naar de uitzending, maar ik weet niet voor hoe lang want ze draaien voornamelijk plaatjes. Is het niet leuk als Spaarne of jij een topic opent voor de chat met Huub en Claire?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja... en doorgelust naar mijn TV en nu zie ik dat ze daar straks fullscreen op te zien zijn.
Mijn streams draaien weer op een ander PC. En verdomd daar heb ik me ook ingelogd in die chat.
Akveor is wachtende 86
Roevka wachtende 67
Overigens lusiterd er iemand naar Nowlive Radio?
(Slimme tegen aktie van de Febo)
Ik luister naar de radio.Nog weinig nieuws.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja... en doorgelust naar mijn TV en nu zie ik dat ze daar straks fullscreen op te zien zijn.
Mijn streams draaien weer op een ander PC. En verdomd daar heb ik me ook ingelogd in die chat.
Akveor is wachtende 86
Roevka wachtende 67
Overigens lusiterd er iemand naar Nowlive Radio?
(Slimme tegen aktie van de Febo)
Da's gemeen, je wilt me weg hebben..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik luister nu nog naar de uitzending, maar ik weet niet voor hoe lang want ze draaien voornamelijk plaatjes. Is het niet leuk als Spaarne of jij een topic opent voor de chat met Huub en Claire?
Lieve akveor, zo bedoel ik het helemaal nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's gemeen, je wilt me weg hebben..![]()
Het is op de streams dus on topic...
Weet ik toch....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve akveor, zo bedoel ik het helemaal nietIk dacht alleen, als er van de week een aantal van die chats zijn, is dat misschien leuk om na te kunnen lezen op een makkelijk vindbare plek. Wat mij betreft is het juist beter/leuker als je hier post.
Nee ze willen Huub wakker houden als hij examen moet doen, maar Huub is al afgereden en dat weten B&A niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:37 schreef T-lex het volgende:
Brian maakte weer een opmerking waardoor ik echt denk dat H&B gaan sparren
Ging over het wakker houden voor het rijexamen.
"Hij heeft mij toen met het gevecht ook wakker gehouden, maar dat komt goed"
En dàt is de kwetsbare doelgroep die veel geld aan sms-jes gaat uitgeven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit nu even naar die uitzending te luisteren, Sommigen hebben inderdaad het verstand van een garnaal.......
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:40 schreef Dementor het volgende:
B en A: wij weten wanneer Huub moet afrijden, dat is morgen.
HAHAHAAH mooi ze trappen erin en Jaap heeft niets hoeven doen.
Ik geef geen cent uit aan die sms jes,maar ben wel verslaafd aan de streams.Zal even wennen zijn als de kooi afgelopen is,maar krijg eindelijk weer vrije tijdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dàt is de kwetsbare doelgroep die veel geld aan sms-jes gaat uitgeven.
En die in een gigantische leegte gaat vallen, als ze op 23 mei niets meer heeft om zich druk over te maken.
Beter stigmatiseren dan een gebroken nek lijkt mij..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze doen in die uitzending net alsof Brian vrijdag echt Huub z'n nek gaat breken....
Hoezo stigmatiseren.......
Daar heeft deze mevrouw helemaal gelijk in, dit speelde een jaar geleden al.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze doen in die uitzending net alsof Brian vrijdag echt Huub z'n nek gaat breken....
Hoezo stigmatiseren.......
is hij geslaagd dan? en weet niemand dat nog zelfs jaap niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:49 schreef Dementor het volgende:
Oh wat tof als Huub morgen zegt oh maar ik ben al geslaagd.
Vanavond ben jij aan de buurt Amanda!
Brian flipt hem dan helemaaaaal door.
Tandartsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:50 schreef T-lex het volgende:
Heb ik iets gemist...hoe komt Amanda ineens aan bruine Uggs?
Rijlesshoppen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:50 schreef T-lex het volgende:
Brian is echt niet gek. Dat wil zeggen, hij zal het fijn vinden om een paar tikjes uit te delen, maar niet zo dat er ongelukken gebeuren. Come on, hij wil ook dat miljoen. De echte klappen, als het er al van komt, bewaard hij wel tot na DGK.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heeft deze mevrouw helemaal gelijk in, dit speelde een jaar geleden al.
Had Claire in het begin geen bruine Uggs>quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:50 schreef T-lex het volgende:
Jaap weet het de rest niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:51 schreef Coraatje het volgende:
[..]
is hij geslaagd dan? en weet niemand dat nog zelfs jaap niet?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ricardo biedt Rachel zijn excuses aan.
Daar kan Huub een voorbeeld aan nemen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ricardo biedt Rachel Chantal zijn excuses aan.
Daar kan Huub een voorbeeld aan nemen.
Ach, wat aardig van Brian, wachten tot na dat hok. Zonder camera Huub in elkaar slaan, lutser.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian is echt niet gek. Dat wil zeggen, hij zal het fijn vinden om een paar tikjes uit te delen, maar niet zo dat er ongelukken gebeuren. Come on, hij wil ook dat miljoen. De echte klappen, als het er al van komt, bewaard hij wel tot na DGK.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Had Claire in het begin geen bruine Uggs>
Ik ken er hier er een stel die zouden staan te kwijlen als het Brian zou overkomen....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, wat aardig van Brian, wachten tot na dat hok. Zonder camera Huub in elkaar slaan, lutser.
Dat verduidelijkt de boel. Wat heeft Ricardo Chantal 'aangedaan', eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij zat haar, voordat ze aan tafel zat waar Huub haar te grazen nam, een beetje weg te zetten (verbaal)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verduidelijkt de boel. Wat heeft Ricardo Chantal 'aangedaan', eigenlijk?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:49 schreef Dementor het volgende:
Oh wat tof als Huub morgen zegt oh maar ik ben al geslaagd.
Vanavond ben jij aan de buurt Amanda!
Brian flipt hem dan helemaaaaal door.
Liefde is.... Jaap en Rachel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
Dat mensen serieus posten over de relaasie van Ricardo en Jaap....
Pffff krijgen we die onzin weer.Echt iets anders bedenken valt niet mee voor de regiequote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:02 schreef Borga het volgende:
CL air E is misschien wel zwanger, volgens de tv uitzending
Ja. En Brian geniet argeloos in de kooiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:02 schreef Borga het volgende:
Hoezo dat dan? Omdat Amanda heeft gezegd dat ze een mayonaisebuik heeft (gekregen)?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:02 schreef Borga het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:04 schreef Peter6000 het volgende:
Fijne sfeer nu in huis, ondanks dat er maar 4 mensen zijn.
DGK kan prima zonder Huub.
Tuurlijk, krijgen we dat weer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:02 schreef Borga het volgende:
Hij is wat mij betreft eigenlijk nog minder lachwekkend dan die van dat andere stel.....hoe heten ze ook al weer.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
Dat mensen serieus posten over de relaasie van Ricardo en Jaap....
Noemde Ricardo haar niet een syfilishoer? Das idd een beetje verbaal wegzetten................quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zat haar, voordat ze aan tafel zat waar Huub haar te grazen nam, een beetje weg te zetten (verbaal)
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:04 schreef Peter6000 het volgende:
Fijne sfeer nu in huis, ondanks dat er maar 4 mensen zijn.
DGK kan prima zonder Huub.
Misschien wel, misschien ook nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:02 schreef Borga het volgende:
Kun je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
Huub lijkt me een hele slechte vader.
Ik hoop niet dat Claire zwanger is.
Dat is een afleidingsmanoeuvrequote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:09 schreef Charmian het volgende:
Ik lees net op de Brianamandasite dat amanda pas volgende moet afrijden?
In vergelijking wat ze verder te horen kreeg inderdaad peanuts....kijk nog maar evenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Noemde Ricardo haar niet een syfilishoer? Das idd een beetje verbaal wegzetten................
Volgende wat ? dag, week ??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:09 schreef Charmian het volgende:
Die proberen waarschijnlijk hetzelfde uit te halen met de Huubfans... verwarring zaaienquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:09 schreef Charmian het volgende:
Echt waar? Ik heb alleen de laatste pagina gelezen toen had ik er alweer genoeg van. Maar sturen ze dan mailtjes naar elkaar door of zo jij zit er tenslotte under coverquote:
nou ja, iemand die niet met alcohol om kan gaan, zo af en toe met z'n neus te dicht bij de spiegel zit, niet echt trouw is, een agressieve insteek heeft, z'n handjes maar zelden thuis kan houden, dat lijkt mij niet het prototype voor een geschikte pa......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet.
Huub heeft altijd aangegeven dat hij iets met kinderen wil. Is ook erg oom voor zijn neefjes. Is coach geweest. Wil voor de klas staan.
Kortom je lult weer uit je nek.
weekquote:
Wil ze je nog wel kennen?quote:
Ik denk dat het goed is Huub ver weg van kinderen te houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet.
Huub heeft altijd aangegeven dat hij iets met kinderen wil. Is ook erg oom voor zijn neefjes. Is coach geweest. Wil voor de klas staan.
Kortom je lult weer uit je nek.
Ik ben er ook al geen tijden meer geweest omdat ik serieus verdrietig word van het gebrek aan niveau daar. En van die zinnen zonder interpunctie krijg ik rode vlekken op mijn linkerbil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:13 schreef Charmian het volgende:
Echt waar? Ik heb alleen de laatste pagina gelezen toen had ik er alweer genoeg van. Maar sturen ze dan mailtjes naar elkaar door of zo jij zit er tenslotte under cover
Ja, dat is Huub hè?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:14 schreef rooie3 het volgende:
Ongelooflijk dat Huub nog zo netjes over Brian en Amanda blijft.Neem me petje echt af,wat zal dat morgen een verschil zijn.
Die andere Sabine dan?quote:
Huub - Relativeren moet je ook willen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:14 schreef rooie3 het volgende:
Ongelooflijk dat Huub nog zo netjes over Brian en Amanda blijft.Neem me petje echt af,wat zal dat morgen een verschil zijn.
Heb je nog even het linkje naar die chatbox, ben het spoor even bijster.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:22 schreef akveor het volgende:
Huub leest mijn vraag voor
akveor: Brian en Amanda roepen bij elke dag dat je en racist bent. Nooit in je face voor een pittige discussie. Wat vind je daarvan?
Over tien jaar takelen ze hem door een gat in het dak naar buiten, omdat gewoon door de deur niet meer wil...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:26 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er nu van overtuigd, Jaap eet zichzelf dood.
Weer aan het frituur "voedsel".
Dit is gemaakt gezellig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ze maken het echt gezellig met zijn viertjes.
Wat mij betreft blijven Huub en Claire de rest van de avond weg.
Haha, was jij dat!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Die andere Sabine dan?
Vertel us ff Bart.
Ik wel hoor.
Ik had zelfs bij BB1 een Snickers over het hek gegooid. Errug.
quote:
Al je argumenten hebben totaal niets met kinderen te maken. Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nou ja, iemand die niet met alcohol om kan gaan, zo af en toe met z'n neus te dicht bij de spiegel zit, niet echt trouw is, een agressieve insteek heeft, z'n handjes maar zelden thuis kan houden, dat lijkt mij niet het prototype voor een geschikte pa......
Erg he?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Zat ook te luisteren naar dat radiostation waar ze elkaar al bijna naar het leven staan
Ik vind Jaap ook bizar in z'n eetpatroon.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap heeft het inderdaad weer reuze naar z'n zin..... binnen nu en vijf jaar moet hij echt wat gaan doen aan dit "probleem", anders gaat het hem vele jaren ellende geven (knieën, rug, enkels, hart, etc)
Je toonzetting begint wat onaangenaam te worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Al je argumenten hebben totaal niets met kinderen te maken. Wat lul je nou?
Niet met kinderen idd, maar wel met vaderschap.....daar hadden we het toch over?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Al je argumenten hebben totaal niets met kinderen te maken. Wat lul je nou?
Het probleem is dat hij denkt met zijn gewicht zichzelf enorm populair te maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap heeft het inderdaad weer reuze naar z'n zin..... binnen nu en vijf jaar moet hij echt wat gaan doen aan dit "probleem", anders gaat het hem vele jaren ellende geven (knieën, rug, enkels, hart, etc)
Hebbie un link?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Zat ook te luisteren naar dat radiostation waar ze elkaar al bijna naar het leven staan
Wat een onzin, hoeveel studenten drinken er wel niet die later erg goede vaders blijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je toonzetting begint wat onaangenaam te worden.
En als jij een agressieve alcoholist als vader wil, prima.
Vind ik juist helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of studenten met zo`n kwade dronk als Huub wel zulke goede vaders blijken te zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoeveel studenten drinken er wel niet die later erg goede vaders blijken.
Thnx! - allemaal!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://www.risingflowradio.nl/webplayer.php
Ach kwade dronk, meneer zit al heel lang in een huis vol met camera's een listige regie en een stel mensen die samen het IQ van Jaap niet eens halen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of studenten met zo`n kwade dronk als Huub wel zulke goede vaders blijken te zijn.
Jaap is helemaal doorgeslagen, in het begin heeft hij nog een poging gedaan om wat af te vallen, maar hij is nu vervallen in een patroon van zoveel mogelijk ongezond voedsel naar binnen proppen, en weinig beweging ( op zijn terror-uurtjes na) dus die wordt niet oud.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind Jaap ook bizar in z'n eetpatroon.
Ik vergeet vaak, dat hij eigenlijk nog heel jong is.
Ach wat scheelt jouw dat nou,zal me daar effe druk maken of Brian later wel een goede vader is met zijn agressie.Laten we toch allemaal eens effe normaal blijven doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of studenten met zo`n kwade dronk als Huub wel zulke goede vaders blijken te zijn.
En daar heb je dan geen kinderen bij nodig....?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet met kinderen idd, maar wel met vaderschap.....daar hadden we het toch over?
Niet zo heel erg veel als ik het kroost van tegenwoordig bekijk....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoeveel studenten drinken er wel niet die later erg goede vaders blijken.
Ik heb zo'n beetje alles van hem voorbij zien komen, over zijn jeugd en dat hij programeertalen boeken kreeg en dat ze tegen hem zeiden Jaap jij moet het gaan doen er is denk ik een hele hoge druk op hem gelegd toen hij jonger was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jaap is helemaal doorgeslagen, in het begin heeft hij nog een poging gedaan om wat af te vallen, maar hij is nu vervallen in een patroon van zoveel mogelijk ongezond voedsel naar binnen proppen, en weinig beweging ( op zijn terror-uurtjes na) dus die wordt niet oud.
Terwijl daar in die kooi alles voorhanden was om af te vallen op een verantwoorde manier, met een personal trainer en een grote sportzaal ter beschikking, dus wat wil je nog meer?
Misschien toch de stress en weinig doorzettingsvermogen?
Karakter voor een flink deel. Maar nu spreekt denk ik ook de stress een grote rol. Nog een paar weken, dan zijn ze redelijk bemiddeld...of niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jaap is helemaal doorgeslagen, in het begin heeft hij nog een poging gedaan om wat af te vallen, maar hij is nu vervallen in een patroon van zoveel mogelijk ongezond voedsel naar binnen proppen, en weinig beweging ( op zijn terror-uurtjes na) dus die wordt niet oud.
Terwijl daar in die kooi alles voorhanden was om af te vallen op een verantwoorde manier, met een personal trainer en een grote sportzaal ter beschikking, dus wat wil je nog meer?
Misschien toch de stress en weinig doorzettingsvermogen?
Ik moet er toch niet aan denken dat er nog een Kubatz op de wereld gezet wordt....puhlease. Rat en Kenniet zijn er al 2 teveel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:48 schreef rooie3 het volgende:
Ach wat scheelt jouw dat nou,zal me daar effe druk maken of Brian later wel een goede vader is met zijn agressie.Laten we toch allemaal eens effe normaal blijven doen.
Nee dat politiek correcte geneuzel precies binnen de lijntjes op een zuigende manier da's fijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En als jij een agressieve alcoholist als vader wil, prima.
Lijkt wel Sly-radio...gaat alleen maar over hem tot nu toe.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, smullen.![]()
http://www.risingflowradio.nl/webplayer.php
Dat denk ik ook!............treurig vind ik het wel.................quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Karakter voor een flink deel. Maar nu spreekt denk ik ook de stress een grote rol. Nog een paar weken, dan zijn ze redelijk bemiddeld...of niet.
Ik denk dat Jaap die stress redelijk weg zit te eten....
Nou en óf, Huub heeft zijn mannetje gestaan al die tijd, ik denk dat menigeen allang gillend naar huis was gegaan door al dat getreiter van álle kanten, ook van de mensen waarvan je zou verwachten dat ze objectief en eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach kwade dronk, meneer zit al heel lang in een huis vol met camera's een listige regie en een stel mensen die samen het IQ van Jaap niet eens halen.
Ik zou ook behoorlijk flippen op ten duur.
Dat is die gek toch die zelf reacties ging plaatsen op zijn eigen stukjes en verzon dan zelf namen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
MrD aka LekkerSimpel komt zo ook in de uitzending.
Ik zou bijna gaan smsen voor Jaap.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:52 schreef Dark het volgende:
Hé, ik hoor Jaap het woord "respectloos" zeggen!Ik dacht dat niemand daar dat woord nog kende.
Moet je de streams even uitzetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:57 schreef Dementor het volgende:
Die radio buffert hier als de ziekte.
Niet zo gek hè? Sly heeft dit geïtieerd. Ik vind het top.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:54 schreef agter het volgende:
Lijkt wel Sly-radio...gaat alleen maar over hem tot nu toe.
Hij opent ook van die gezellige Topics:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is die gek toch die zelf reacties ging plaatsen op zijn eigen stukjes en verzon dan zelf namen.
dat hoofd wil ik op de een of andere manier tegen een bandschuurmachine aan duwen..quote:
Het gaat eigenlijk niet meer om de kooi maar om de user.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef rooie3 het volgende:
Wat een soap zeg die radio,mensen worden allemaal gek.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef rooie3 het volgende:
Wat een soap zeg die radio,mensen worden allemaal gek.
Mijn hemel, het gaat over DGK, een kutprogramma pur sang. Ik geloof mijn oren niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:02 schreef Dark het volgende:
MrD - Jij bent ook zo'n type, je wil graag in de belangstelling staan........tegen Sly.
Sly - Ken je Scofield? (van VOL toch?)
Dit alles over de Huubsoppersban van VOL.......
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef sander-3 het volgende:
[..]
dat hoofd wil ik op de een of andere manier tegen een bandschuurmachine aan duwen..
Ik vind het wel humor!quote:
Vind dit toch wel erg hoor.Zullen we hier gewoon normaal blijven doen,dit word gewoon eng wat ik allemaal hoor en lees.quote:
Ik weet niet welke je gebruikt maar kun je hier nog iets mee?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:08 schreef Dementor het volgende:
Wat een gebuffer is er niet toevallig een andere link?
HuubSopperforumquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:07 schreef agter het volgende:
Ik hoor dat er ook een "huubsoppers-forum" is...
Ja natuurlijk, gas en tegengas, en lief blijven voor elkaar (is soms moeilijk maar toch!)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind dit toch wel erg hoor.Zullen we hier gewoon normaal blijven doen,dit word gewoon eng wat ik allemaal hoor en lees.
Thanks, Lekkersimpel kreeg zo op zijn lazer dat ik het niet had willen missenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet welke je gebruikt maar kun je hier nog iets mee?
Ref1= http://windowsmedia.x-hosted.nl/rfrmobile?MSWMExt=.asf
Ref2= http://88.198.48.180:80/rfrmobile?MSWMExt=.asf
Kom op Peter ook gewoon normaal gaan doen,laten wij als fokkers gewoon laten zien dat we gewoon normaal kunnen kijken en ons niet verlagen om mensen uit te lokken enzo met uitspraken.Iedereen daar in die kooi is knettergek okequote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Het is weer gedaan met de goede sfeer: Huub en Claire zijjn weer terug.
Dat zullen wel weer monologen van Huub worden, met een zwijgende Claire (hopelijk niet zwanger) erbij.
Het is afgelopenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet welke je gebruikt maar kun je hier nog iets mee?
Ref1= http://windowsmedia.x-hosted.nl/rfrmobile?MSWMExt=.asf
Ref2= http://88.198.48.180:80/rfrmobile?MSWMExt=.asf
Rechter klik... opslaan als en dan openen in Mediaplayer.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Het is afgelopenMaar hij doet het heel goed
![]()
Bestandjes kun je bewaren voor een volgende keer...quote:
Ik vind het ook heel erg lutser dat Huub en Claire daar nog serieus op in gaan ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
Brian weer over het vermeende zwanger zijn van Claire, wat een lutser is het ook.
[ afbeelding ]
ja dat mag ik zo graag in Huub zijn relatieveringsvermogen ........................want morgen zal dat heel anders zijn als vandaag .quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:14 schreef rooie3 het volgende:
De man - Laten we afstand nemen van het agressieve sfeertje, het is voor iedereen wel duidelijk dat het behoorlijk gescript is en dat bepaalde bewoners flink worden voorgetrokken...........quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:15 schreef Dementor het volgende:
Ha er komt opeens een welbespraakte oudere man aan de telefoon
eigenlijk is deze gast zo zielig , niet meer weten wat de realiteit is ......................quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel heeft Breien al gezopen?
Nope, ze wil beginnen over de vermeende zwangerschap van Claire......wat een sneu wijf is het ook.quote:
dellie kan niet zwanger worden die is bij de geboorte gesterliseerd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:27 schreef Dementor het volgende:
B: wat zou Huub niet willen dat Claire zwanger zou worden dan zit hij te lang aan Claire vast.
Goh laat Dellie nou eens zwanger worden eens zien of Brian het dan nog kan uithouden.
En waar over spraken zij? ( Huub en Claire)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:29 schreef Dark het volgende:
Amanda - Ze - H en C - hebben wel spelinfo gekregen!
Brian - Hoezo?
Amanda - Ze wisten toch waar wij het over hadden?
ik ben dat wijf zo zat he met dr arroante klote cavia kop, die zullen morgen een hoop ellende op die chat krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, ze wil beginnen over de vermeende zwangerschap van Claire......wat een sneu wijf is het ook.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Het is weer gedaan met de goede sfeer: Huub en Claire zijn weer terug.
Dat zullen wel weer monologen van Huub worden, met een zwijgende Claire (hopelijk niet zwanger) erbij.
Die kan amper bijhouden wat iedereen schrijft.Die vraagt gewoon of de chat niet effe kan stoppen omdat ze nog bij de eerste regel is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik ben dat wijf zo zat he met dr arroante klote cavia kop, die zullen morgen een hoop ellende op die chat krijgen.
Amanda wil de hele tijd met een babyflesje in de mond gaan lopen. Volgens B&A vinden Huub en Claire het niet leuk als het over zwanger - zijn gaatquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:28 schreef Marrije het volgende:
Iemand die het gesprek van Brian en Amanda volgt? Ik val er net in en ben benieuwd waar het over gaat. Ja, Huub wellicht, maar wat precies? Iemand?
eerst kan je je vraag stellen en die komen later in beeld door voor de bewonersquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die kan amper bijhouden wat iedereen schrijft.Die vraagt gewoon of de chat niet effe kan stoppen omdat ze nog bij de eerste regel is.
dat was grappenderwijs natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:35 schreef Ziet het volgende:
wat zit brian nou te zeiken over gisteravond in de jacuzi...?
hij heeft zelf met zijn tengels aan anderen gezeten
Duidelijk van de FEBO gehoort.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
Hoe kunnen A en B nu weten wat Claire en Huub besproken hebben over een tussentijdse bloeding van Claire?
B en A lagen in coma.
Huub kan zeggen wat hij wil ze willen het niet horenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:36 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda: Huub, had je geen woorden met Claire gisteravond in de jacuzzi?
Huub: Neen.
Huub moet dit 4 x herhalen voordat B en A het begrijpen.
Ach B en A zijn helemaal panisch als het op ruzies aankomt, die verstoppen zich altijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zegt dat het hem niets uitmaakt of anderen van hun ruzies weten. Maar dat is niet helemaal waar, vorige week vertelde hij Claire om stiller te zijn, z'n wooren "Die anderen hebben hier niets mee te maken"
Vast en zeker. Wat zetten B en A zich weer voorschut.....ik houdurfan.quote:
ze staan zo voor paal mijn god wat een debielen die 2quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian en Amanda zijn verbaal kansloos op dit moment. Het gaat nergens over.....
Ik ben het zomaar met je eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het nu pas gezellig wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is weer gedaan met de goede sfeer: Huub en Claire zijn weer terug.
Dat zullen wel weer monologen van Bwian worden, met een zwijgende Amanda (hopelijk niet zwanger) erbij.
dat zijn ze altijd.. (of, in 9 van de 10 gevallen)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar het blad Men's Health al niet goed voor is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:43 schreef Disana het volgende:
Brian tegen Claire: Schat, je komt bij uit de narcose van je verliefdheid.
Wat is het toch een domme simpele snol.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:42 schreef elcastel het volgende:
Amanda tegen Claire : Schat, je moet niet alles op je zelf betrekken ...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:44 schreef Dark het volgende:
Brian tegen Claire - Je komt uit de narcose van je verliefdheid..........
Claire - Oh, dat is dat stukje uit Men's Health
Zo ervaren zij dat niet/nooit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zou ik misschien nog het minst erge vinden van alle opties.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb wat zitten lezen en zitten luisteren "hier en daar"![]()
Zou het niet mogelijk zijn dat Claire of Jaap de eindzege op zijn/haar naam zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |