Vind ik juist helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je toonzetting begint wat onaangenaam te worden.
Ik vraag me af of studenten met zo`n kwade dronk als Huub wel zulke goede vaders blijken te zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoeveel studenten drinken er wel niet die later erg goede vaders blijken.
Thnx! - allemaal!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://www.risingflowradio.nl/webplayer.php
Ach kwade dronk, meneer zit al heel lang in een huis vol met camera's een listige regie en een stel mensen die samen het IQ van Jaap niet eens halen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of studenten met zo`n kwade dronk als Huub wel zulke goede vaders blijken te zijn.
Jaap is helemaal doorgeslagen, in het begin heeft hij nog een poging gedaan om wat af te vallen, maar hij is nu vervallen in een patroon van zoveel mogelijk ongezond voedsel naar binnen proppen, en weinig beweging ( op zijn terror-uurtjes na) dus die wordt niet oud.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind Jaap ook bizar in z'n eetpatroon.
Ik vergeet vaak, dat hij eigenlijk nog heel jong is.
Ach wat scheelt jouw dat nou,zal me daar effe druk maken of Brian later wel een goede vader is met zijn agressie.Laten we toch allemaal eens effe normaal blijven doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of studenten met zo`n kwade dronk als Huub wel zulke goede vaders blijken te zijn.
En daar heb je dan geen kinderen bij nodig....?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet met kinderen idd, maar wel met vaderschap.....daar hadden we het toch over?
Niet zo heel erg veel als ik het kroost van tegenwoordig bekijk....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoeveel studenten drinken er wel niet die later erg goede vaders blijken.
Ik heb zo'n beetje alles van hem voorbij zien komen, over zijn jeugd en dat hij programeertalen boeken kreeg en dat ze tegen hem zeiden Jaap jij moet het gaan doen er is denk ik een hele hoge druk op hem gelegd toen hij jonger was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jaap is helemaal doorgeslagen, in het begin heeft hij nog een poging gedaan om wat af te vallen, maar hij is nu vervallen in een patroon van zoveel mogelijk ongezond voedsel naar binnen proppen, en weinig beweging ( op zijn terror-uurtjes na) dus die wordt niet oud.
Terwijl daar in die kooi alles voorhanden was om af te vallen op een verantwoorde manier, met een personal trainer en een grote sportzaal ter beschikking, dus wat wil je nog meer?
Misschien toch de stress en weinig doorzettingsvermogen?
Karakter voor een flink deel. Maar nu spreekt denk ik ook de stress een grote rol. Nog een paar weken, dan zijn ze redelijk bemiddeld...of niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jaap is helemaal doorgeslagen, in het begin heeft hij nog een poging gedaan om wat af te vallen, maar hij is nu vervallen in een patroon van zoveel mogelijk ongezond voedsel naar binnen proppen, en weinig beweging ( op zijn terror-uurtjes na) dus die wordt niet oud.
Terwijl daar in die kooi alles voorhanden was om af te vallen op een verantwoorde manier, met een personal trainer en een grote sportzaal ter beschikking, dus wat wil je nog meer?
Misschien toch de stress en weinig doorzettingsvermogen?
Ik moet er toch niet aan denken dat er nog een Kubatz op de wereld gezet wordt....puhlease. Rat en Kenniet zijn er al 2 teveel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:48 schreef rooie3 het volgende:
Ach wat scheelt jouw dat nou,zal me daar effe druk maken of Brian later wel een goede vader is met zijn agressie.Laten we toch allemaal eens effe normaal blijven doen.
Nee dat politiek correcte geneuzel precies binnen de lijntjes op een zuigende manier da's fijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je toonzetting begint wat onaangenaam te worden.
En als jij een agressieve alcoholist als vader wil, prima.
Lijkt wel Sly-radio...gaat alleen maar over hem tot nu toe.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, smullen.![]()
http://www.risingflowradio.nl/webplayer.php
Dat denk ik ook!............treurig vind ik het wel.................quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Karakter voor een flink deel. Maar nu spreekt denk ik ook de stress een grote rol. Nog een paar weken, dan zijn ze redelijk bemiddeld...of niet.
Ik denk dat Jaap die stress redelijk weg zit te eten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |