Kun je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
Huub lijkt me een hele slechte vader.
Ik hoop niet dat Claire zwanger is.
Dat is een afleidingsmanoeuvrequote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:09 schreef Charmian het volgende:
Ik lees net op de Brianamandasite dat amanda pas volgende moet afrijden?
In vergelijking wat ze verder te horen kreeg inderdaad peanuts....kijk nog maar evenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Noemde Ricardo haar niet een syfilishoer? Das idd een beetje verbaal wegzetten................
Volgende wat ? dag, week ??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:09 schreef Charmian het volgende:
Die proberen waarschijnlijk hetzelfde uit te halen met de Huubfans... verwarring zaaienquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:09 schreef Charmian het volgende:
Echt waar? Ik heb alleen de laatste pagina gelezen toen had ik er alweer genoeg van. Maar sturen ze dan mailtjes naar elkaar door of zo jij zit er tenslotte under coverquote:
nou ja, iemand die niet met alcohol om kan gaan, zo af en toe met z'n neus te dicht bij de spiegel zit, niet echt trouw is, een agressieve insteek heeft, z'n handjes maar zelden thuis kan houden, dat lijkt mij niet het prototype voor een geschikte pa......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet.
Huub heeft altijd aangegeven dat hij iets met kinderen wil. Is ook erg oom voor zijn neefjes. Is coach geweest. Wil voor de klas staan.
Kortom je lult weer uit je nek.
weekquote:
Wil ze je nog wel kennen?quote:
Ik denk dat het goed is Huub ver weg van kinderen te houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet.
Huub heeft altijd aangegeven dat hij iets met kinderen wil. Is ook erg oom voor zijn neefjes. Is coach geweest. Wil voor de klas staan.
Kortom je lult weer uit je nek.
Ik ben er ook al geen tijden meer geweest omdat ik serieus verdrietig word van het gebrek aan niveau daar. En van die zinnen zonder interpunctie krijg ik rode vlekken op mijn linkerbil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:13 schreef Charmian het volgende:
Echt waar? Ik heb alleen de laatste pagina gelezen toen had ik er alweer genoeg van. Maar sturen ze dan mailtjes naar elkaar door of zo jij zit er tenslotte under cover
Ja, dat is Huub hè?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:14 schreef rooie3 het volgende:
Ongelooflijk dat Huub nog zo netjes over Brian en Amanda blijft.Neem me petje echt af,wat zal dat morgen een verschil zijn.
Die andere Sabine dan?quote:
Huub - Relativeren moet je ook willen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:14 schreef rooie3 het volgende:
Ongelooflijk dat Huub nog zo netjes over Brian en Amanda blijft.Neem me petje echt af,wat zal dat morgen een verschil zijn.
Heb je nog even het linkje naar die chatbox, ben het spoor even bijster.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:22 schreef akveor het volgende:
Huub leest mijn vraag voor
akveor: Brian en Amanda roepen bij elke dag dat je en racist bent. Nooit in je face voor een pittige discussie. Wat vind je daarvan?
Over tien jaar takelen ze hem door een gat in het dak naar buiten, omdat gewoon door de deur niet meer wil...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:26 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er nu van overtuigd, Jaap eet zichzelf dood.
Weer aan het frituur "voedsel".
Dit is gemaakt gezellig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ze maken het echt gezellig met zijn viertjes.
Wat mij betreft blijven Huub en Claire de rest van de avond weg.
Haha, was jij dat!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Die andere Sabine dan?
Vertel us ff Bart.
Ik wel hoor.
Ik had zelfs bij BB1 een Snickers over het hek gegooid. Errug.
quote:
Al je argumenten hebben totaal niets met kinderen te maken. Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nou ja, iemand die niet met alcohol om kan gaan, zo af en toe met z'n neus te dicht bij de spiegel zit, niet echt trouw is, een agressieve insteek heeft, z'n handjes maar zelden thuis kan houden, dat lijkt mij niet het prototype voor een geschikte pa......
Erg he?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Zat ook te luisteren naar dat radiostation waar ze elkaar al bijna naar het leven staan
Ik vind Jaap ook bizar in z'n eetpatroon.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap heeft het inderdaad weer reuze naar z'n zin..... binnen nu en vijf jaar moet hij echt wat gaan doen aan dit "probleem", anders gaat het hem vele jaren ellende geven (knieën, rug, enkels, hart, etc)
Je toonzetting begint wat onaangenaam te worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Al je argumenten hebben totaal niets met kinderen te maken. Wat lul je nou?
Niet met kinderen idd, maar wel met vaderschap.....daar hadden we het toch over?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Al je argumenten hebben totaal niets met kinderen te maken. Wat lul je nou?
Het probleem is dat hij denkt met zijn gewicht zichzelf enorm populair te maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap heeft het inderdaad weer reuze naar z'n zin..... binnen nu en vijf jaar moet hij echt wat gaan doen aan dit "probleem", anders gaat het hem vele jaren ellende geven (knieën, rug, enkels, hart, etc)
Hebbie un link?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Zat ook te luisteren naar dat radiostation waar ze elkaar al bijna naar het leven staan
Wat een onzin, hoeveel studenten drinken er wel niet die later erg goede vaders blijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je toonzetting begint wat onaangenaam te worden.
En als jij een agressieve alcoholist als vader wil, prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |