Kun je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
Huub lijkt me een hele slechte vader.
Ik hoop niet dat Claire zwanger is.
Dat is een afleidingsmanoeuvrequote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:09 schreef Charmian het volgende:
Ik lees net op de Brianamandasite dat amanda pas volgende moet afrijden?
In vergelijking wat ze verder te horen kreeg inderdaad peanuts....kijk nog maar evenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Noemde Ricardo haar niet een syfilishoer? Das idd een beetje verbaal wegzetten................
Volgende wat ? dag, week ??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:09 schreef Charmian het volgende:
Die proberen waarschijnlijk hetzelfde uit te halen met de Huubfans... verwarring zaaienquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:09 schreef Charmian het volgende:
Echt waar? Ik heb alleen de laatste pagina gelezen toen had ik er alweer genoeg van. Maar sturen ze dan mailtjes naar elkaar door of zo jij zit er tenslotte under coverquote:
nou ja, iemand die niet met alcohol om kan gaan, zo af en toe met z'n neus te dicht bij de spiegel zit, niet echt trouw is, een agressieve insteek heeft, z'n handjes maar zelden thuis kan houden, dat lijkt mij niet het prototype voor een geschikte pa......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet.
Huub heeft altijd aangegeven dat hij iets met kinderen wil. Is ook erg oom voor zijn neefjes. Is coach geweest. Wil voor de klas staan.
Kortom je lult weer uit je nek.
weekquote:
Wil ze je nog wel kennen?quote:
Ik denk dat het goed is Huub ver weg van kinderen te houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet.
Huub heeft altijd aangegeven dat hij iets met kinderen wil. Is ook erg oom voor zijn neefjes. Is coach geweest. Wil voor de klas staan.
Kortom je lult weer uit je nek.
Ik ben er ook al geen tijden meer geweest omdat ik serieus verdrietig word van het gebrek aan niveau daar. En van die zinnen zonder interpunctie krijg ik rode vlekken op mijn linkerbil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:13 schreef Charmian het volgende:
Echt waar? Ik heb alleen de laatste pagina gelezen toen had ik er alweer genoeg van. Maar sturen ze dan mailtjes naar elkaar door of zo jij zit er tenslotte under cover
Ja, dat is Huub hè?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:14 schreef rooie3 het volgende:
Ongelooflijk dat Huub nog zo netjes over Brian en Amanda blijft.Neem me petje echt af,wat zal dat morgen een verschil zijn.
Die andere Sabine dan?quote:
Huub - Relativeren moet je ook willen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:14 schreef rooie3 het volgende:
Ongelooflijk dat Huub nog zo netjes over Brian en Amanda blijft.Neem me petje echt af,wat zal dat morgen een verschil zijn.
Heb je nog even het linkje naar die chatbox, ben het spoor even bijster.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:22 schreef akveor het volgende:
Huub leest mijn vraag voor
akveor: Brian en Amanda roepen bij elke dag dat je en racist bent. Nooit in je face voor een pittige discussie. Wat vind je daarvan?
Over tien jaar takelen ze hem door een gat in het dak naar buiten, omdat gewoon door de deur niet meer wil...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:26 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er nu van overtuigd, Jaap eet zichzelf dood.
Weer aan het frituur "voedsel".
Dit is gemaakt gezellig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ze maken het echt gezellig met zijn viertjes.
Wat mij betreft blijven Huub en Claire de rest van de avond weg.
Haha, was jij dat!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Die andere Sabine dan?
Vertel us ff Bart.
Ik wel hoor.
Ik had zelfs bij BB1 een Snickers over het hek gegooid. Errug.
quote:
Al je argumenten hebben totaal niets met kinderen te maken. Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nou ja, iemand die niet met alcohol om kan gaan, zo af en toe met z'n neus te dicht bij de spiegel zit, niet echt trouw is, een agressieve insteek heeft, z'n handjes maar zelden thuis kan houden, dat lijkt mij niet het prototype voor een geschikte pa......
Erg he?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Zat ook te luisteren naar dat radiostation waar ze elkaar al bijna naar het leven staan
Ik vind Jaap ook bizar in z'n eetpatroon.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap heeft het inderdaad weer reuze naar z'n zin..... binnen nu en vijf jaar moet hij echt wat gaan doen aan dit "probleem", anders gaat het hem vele jaren ellende geven (knieën, rug, enkels, hart, etc)
Je toonzetting begint wat onaangenaam te worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Al je argumenten hebben totaal niets met kinderen te maken. Wat lul je nou?
Niet met kinderen idd, maar wel met vaderschap.....daar hadden we het toch over?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Al je argumenten hebben totaal niets met kinderen te maken. Wat lul je nou?
Het probleem is dat hij denkt met zijn gewicht zichzelf enorm populair te maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap heeft het inderdaad weer reuze naar z'n zin..... binnen nu en vijf jaar moet hij echt wat gaan doen aan dit "probleem", anders gaat het hem vele jaren ellende geven (knieën, rug, enkels, hart, etc)
Hebbie un link?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Zat ook te luisteren naar dat radiostation waar ze elkaar al bijna naar het leven staan
Wat een onzin, hoeveel studenten drinken er wel niet die later erg goede vaders blijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je toonzetting begint wat onaangenaam te worden.
En als jij een agressieve alcoholist als vader wil, prima.
Vind ik juist helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of studenten met zo`n kwade dronk als Huub wel zulke goede vaders blijken te zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoeveel studenten drinken er wel niet die later erg goede vaders blijken.
Thnx! - allemaal!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://www.risingflowradio.nl/webplayer.php
Ach kwade dronk, meneer zit al heel lang in een huis vol met camera's een listige regie en een stel mensen die samen het IQ van Jaap niet eens halen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of studenten met zo`n kwade dronk als Huub wel zulke goede vaders blijken te zijn.
Jaap is helemaal doorgeslagen, in het begin heeft hij nog een poging gedaan om wat af te vallen, maar hij is nu vervallen in een patroon van zoveel mogelijk ongezond voedsel naar binnen proppen, en weinig beweging ( op zijn terror-uurtjes na) dus die wordt niet oud.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind Jaap ook bizar in z'n eetpatroon.
Ik vergeet vaak, dat hij eigenlijk nog heel jong is.
Ach wat scheelt jouw dat nou,zal me daar effe druk maken of Brian later wel een goede vader is met zijn agressie.Laten we toch allemaal eens effe normaal blijven doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of studenten met zo`n kwade dronk als Huub wel zulke goede vaders blijken te zijn.
En daar heb je dan geen kinderen bij nodig....?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet met kinderen idd, maar wel met vaderschap.....daar hadden we het toch over?
Niet zo heel erg veel als ik het kroost van tegenwoordig bekijk....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoeveel studenten drinken er wel niet die later erg goede vaders blijken.
Ik heb zo'n beetje alles van hem voorbij zien komen, over zijn jeugd en dat hij programeertalen boeken kreeg en dat ze tegen hem zeiden Jaap jij moet het gaan doen er is denk ik een hele hoge druk op hem gelegd toen hij jonger was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jaap is helemaal doorgeslagen, in het begin heeft hij nog een poging gedaan om wat af te vallen, maar hij is nu vervallen in een patroon van zoveel mogelijk ongezond voedsel naar binnen proppen, en weinig beweging ( op zijn terror-uurtjes na) dus die wordt niet oud.
Terwijl daar in die kooi alles voorhanden was om af te vallen op een verantwoorde manier, met een personal trainer en een grote sportzaal ter beschikking, dus wat wil je nog meer?
Misschien toch de stress en weinig doorzettingsvermogen?
Karakter voor een flink deel. Maar nu spreekt denk ik ook de stress een grote rol. Nog een paar weken, dan zijn ze redelijk bemiddeld...of niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jaap is helemaal doorgeslagen, in het begin heeft hij nog een poging gedaan om wat af te vallen, maar hij is nu vervallen in een patroon van zoveel mogelijk ongezond voedsel naar binnen proppen, en weinig beweging ( op zijn terror-uurtjes na) dus die wordt niet oud.
Terwijl daar in die kooi alles voorhanden was om af te vallen op een verantwoorde manier, met een personal trainer en een grote sportzaal ter beschikking, dus wat wil je nog meer?
Misschien toch de stress en weinig doorzettingsvermogen?
Ik moet er toch niet aan denken dat er nog een Kubatz op de wereld gezet wordt....puhlease. Rat en Kenniet zijn er al 2 teveel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:48 schreef rooie3 het volgende:
Ach wat scheelt jouw dat nou,zal me daar effe druk maken of Brian later wel een goede vader is met zijn agressie.Laten we toch allemaal eens effe normaal blijven doen.
Nee dat politiek correcte geneuzel precies binnen de lijntjes op een zuigende manier da's fijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En als jij een agressieve alcoholist als vader wil, prima.
Lijkt wel Sly-radio...gaat alleen maar over hem tot nu toe.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, smullen.![]()
http://www.risingflowradio.nl/webplayer.php
Dat denk ik ook!............treurig vind ik het wel.................quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Karakter voor een flink deel. Maar nu spreekt denk ik ook de stress een grote rol. Nog een paar weken, dan zijn ze redelijk bemiddeld...of niet.
Ik denk dat Jaap die stress redelijk weg zit te eten....
Nou en óf, Huub heeft zijn mannetje gestaan al die tijd, ik denk dat menigeen allang gillend naar huis was gegaan door al dat getreiter van álle kanten, ook van de mensen waarvan je zou verwachten dat ze objectief en eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach kwade dronk, meneer zit al heel lang in een huis vol met camera's een listige regie en een stel mensen die samen het IQ van Jaap niet eens halen.
Ik zou ook behoorlijk flippen op ten duur.
Dat is die gek toch die zelf reacties ging plaatsen op zijn eigen stukjes en verzon dan zelf namen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
MrD aka LekkerSimpel komt zo ook in de uitzending.
Ik zou bijna gaan smsen voor Jaap.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:52 schreef Dark het volgende:
Hé, ik hoor Jaap het woord "respectloos" zeggen!Ik dacht dat niemand daar dat woord nog kende.
Moet je de streams even uitzetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:57 schreef Dementor het volgende:
Die radio buffert hier als de ziekte.
Niet zo gek hè? Sly heeft dit geïtieerd. Ik vind het top.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:54 schreef agter het volgende:
Lijkt wel Sly-radio...gaat alleen maar over hem tot nu toe.
Hij opent ook van die gezellige Topics:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is die gek toch die zelf reacties ging plaatsen op zijn eigen stukjes en verzon dan zelf namen.
dat hoofd wil ik op de een of andere manier tegen een bandschuurmachine aan duwen..quote:
Het gaat eigenlijk niet meer om de kooi maar om de user.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef rooie3 het volgende:
Wat een soap zeg die radio,mensen worden allemaal gek.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef rooie3 het volgende:
Wat een soap zeg die radio,mensen worden allemaal gek.
Mijn hemel, het gaat over DGK, een kutprogramma pur sang. Ik geloof mijn oren niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:02 schreef Dark het volgende:
MrD - Jij bent ook zo'n type, je wil graag in de belangstelling staan........tegen Sly.
Sly - Ken je Scofield? (van VOL toch?)
Dit alles over de Huubsoppersban van VOL.......
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef sander-3 het volgende:
[..]
dat hoofd wil ik op de een of andere manier tegen een bandschuurmachine aan duwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |