Nou en óf, Huub heeft zijn mannetje gestaan al die tijd, ik denk dat menigeen allang gillend naar huis was gegaan door al dat getreiter van álle kanten, ook van de mensen waarvan je zou verwachten dat ze objectief en eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach kwade dronk, meneer zit al heel lang in een huis vol met camera's een listige regie en een stel mensen die samen het IQ van Jaap niet eens halen.
Ik zou ook behoorlijk flippen op ten duur.
Dat is die gek toch die zelf reacties ging plaatsen op zijn eigen stukjes en verzon dan zelf namen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
MrD aka LekkerSimpel komt zo ook in de uitzending.
Ik zou bijna gaan smsen voor Jaap.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:52 schreef Dark het volgende:
Hé, ik hoor Jaap het woord "respectloos" zeggen!Ik dacht dat niemand daar dat woord nog kende.
Moet je de streams even uitzetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:57 schreef Dementor het volgende:
Die radio buffert hier als de ziekte.
Niet zo gek hè? Sly heeft dit geïtieerd. Ik vind het top.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:54 schreef agter het volgende:
Lijkt wel Sly-radio...gaat alleen maar over hem tot nu toe.
Hij opent ook van die gezellige Topics:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is die gek toch die zelf reacties ging plaatsen op zijn eigen stukjes en verzon dan zelf namen.
dat hoofd wil ik op de een of andere manier tegen een bandschuurmachine aan duwen..quote:
Het gaat eigenlijk niet meer om de kooi maar om de user.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef rooie3 het volgende:
Wat een soap zeg die radio,mensen worden allemaal gek.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef rooie3 het volgende:
Wat een soap zeg die radio,mensen worden allemaal gek.
Mijn hemel, het gaat over DGK, een kutprogramma pur sang. Ik geloof mijn oren niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:02 schreef Dark het volgende:
MrD - Jij bent ook zo'n type, je wil graag in de belangstelling staan........tegen Sly.
Sly - Ken je Scofield? (van VOL toch?)
Dit alles over de Huubsoppersban van VOL.......
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef sander-3 het volgende:
[..]
dat hoofd wil ik op de een of andere manier tegen een bandschuurmachine aan duwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |