Het ligt ook aan de Euro. Hoewel de Euro er zelf niets aan kan doen. Het ligt aan Zalm en consorten. Zalm, die nu z'n zakken vult bij www.leenzoveelmogelijk.nlquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die altijd de schuld geeft aan 'de euro'.
Dat ie zelf niet met geld kan omgaan is niet aan de orde, alles ligt aan 'de euro'.
Waar slaat dat nu weer op.Moeten ze weer een scene over doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:50 schreef T-lex het volgende:
B&A moesten naar de Private....de rest moet naar kantoor.
Vaste prik zo onderhand.
Hier ook, hoe kan dat nou, en dan denk je wat bijelkaar te hebben en dan komt de waterschapsbelasting weer binnenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]de Euro is ook schuldig, er zijn er gewoon te weinig van bij mij
Die was peanuts.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Hier ook, hoe kan dat nou, en dan denk je wat bijelkaar te hebben en dan komt de waterschapsbelasting weer binnen
Een half uur is ook best lang zonder eten en drinkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:50 schreef Dementor het volgende:
Jaap gaat direct snoep en cola inslaan want ze moeten een half uur in het kantoor blijven
Of de pp of de finale....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Hier ook, hoe kan dat nou, en dan denk je wat bijelkaar te hebben en dan komt de waterschapsbelasting weer binnen
Jaap's tempel vreet energie.....dat moet met regelmaat gevoed worden. Makkelijk zat....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Een half uur is ook best lang zonder eten en drinken
Allemaal? ...........of zijn er weer uitzonderingen op deze regel?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:48 schreef Dementor het volgende:
Ze moeten allemaal naar Jaap ( the office).
Wat 500quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:54 schreef blomst het volgende:
[..]
peanuts, wat noem je peanuts, ik kan heel wat doen voor 500 euro's
Misschien mogen Brian en amanda radio luisterenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:54 schreef Dementor het volgende:
Wij weten weer genoeg, B en A zijn weer bezig met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
Waarom denk je dat nu? Ik zie er echt geen kwaad in. Misschien zijn ze de eersten die mogen chatten? Als het zo geheim zou zijn, dan werden ze toch wel naar achteren gehaald?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:54 schreef Dementor het volgende:
Wij weten weer genoeg, B en A zijn weer bezig met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:56 schreef T-lex het volgende:
Brian en Amanda lopen gewoon voor de deur...komen van de buren en gaan bij de Chill naar binnen.
vandaag Huub en Clairequote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat nu? Ik zie er echt geen kwaad in. Misschien zijn ze de eersten die mogen chatten? Als het zo geheim zou zijn, dan werden ze toch wel naar achteren gehaald?
Waarom moeten hun dan niet naar kantoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat nu? Ik zie er echt geen kwaad in. Misschien zijn ze de eersten die mogen chatten? Als het zo geheim zou zijn, dan werden ze toch wel naar achteren gehaald?
Het schema isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat vindt ze heel normaal hoor, en dan eigenlijk het liefst een bontjasjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda modus - Of een jas van 1000 Euro. . .
Aha!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:56 schreef T-lex het volgende:
Brian en Amanda lopen gewoon voor de deur...komen van de buren en gaan bij de Chill naar binnen.
Zijn stijl lijkt wel iets te zijn verhard.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:00 schreef rooie3 het volgende:
Zo de radio is weer aan,krijg ik meteen Dennis.
Ze zouden om 19:30 uur naar het RTL gebouw gaan? (volgens Huub vanmiddag)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef happyme28 het volgende:
Huub en Clair gaan toch om 20.00 uur chatten?
Hoe bedoel je.Vond Dennis niks,maar zijn plaat is oke.Ga weer effe 3 uur de roddels aanhoren en ik hoop dat er oud miljonairs zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn stijl lijkt wel iets te zijn verhard.
100% knallen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn stijl lijkt wel iets te zijn verhard.
Het was een grapje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.Vond Dennis niks,maar zijn plaat is oke.Ga weer effe 3 uur de roddels aanhoren en ik hoop dat er oud miljonairs zijn.
Dat weten ze skattie...........quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
En niemand in het Kantoor, Jaap, Claire en Huub, vragen zich af waar de paupers zijn?
Geeft nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was een grapje.![]()
Ik koppelde de heavy metal van de streams aan jou opmerking, in de hoop op een komisch effect.
Ja, da's een dure in het onderhoud. Daar moet wel geld bij denk ikquote:[b]Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef Dark het volgende:[b]
[..]
Amanda modus - Of een jas van 1000 Euro. . .
Bij die twee moet alles stiekum gebeuren valt me op.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
B en A weer in beeld.
B: Dat hebben we ook weer gehad, bewijsmateriaal.
Er was een tijd dat Huub en Jaap ook elke avond alleen in de villa zaten en de rest in kantoor moest.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bij die twee moet alles stiekum gebeuren valt me op.
Ik zie dat bij de anderen nooit, dat iets over moet ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |