De wachtrij is al lang.Ik kom er geen eens op.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:34 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Huub en Claire zijn vanavond. Maar ik ga er van uit dat NL een stuk fanatieker is dan FOK! Dus ik ga geen poging wagen.
Hoe weet je dat de B en A fans er al op zitten?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:32 schreef rooie3 het volgende:
Gaat er nog iemand chatten vanavond.Weinig kans dat je er op komt de Brian en amandafans zitten er al op.
Ik heb zo'n vermoeden dat Amanda de opdracht van achter heeft gekregen om hem in te binden als hij weer zo para wordt....en rare uitspraken doet..tjsa hij staat nog steeds bovenaan op het lijstje van Flens...en dus moet hij goed voor de dag komen..quote:
Over contradictie gesprokenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:36 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Als ik Brian hoor moet ik altijd denken aan een spandoek dat ik ooit zag tijdens een demonstratie van Moslims. Daarop stond: "Islam = Vrede. Wie zegt dat Islam agressief is, moet onthoofd worden." (is geen grap hoor, is echt waar).
Ja dat zal wel bij Amanda en Brian gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Of dat je eraf geknald wordt als je maar één negatief woord zegt over wie dan ook.
Weet niet of je het fijn vindt, maar ben het 100 procent met je eens. En nadien zitten ze weer te mekkeren dat het leven zo duur is en ze geen hulp krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn genoeg tokkies die zichzelf deze zomer financieel finaal de afgrond in werpen.
Met het EK en de OS voor de deur gaat men weer massaal aan de TV's en koelkasten en gas BBQ's met 18% rente.
Ik weet zeker dat er iemand zo gek is om dit scenario uit te voeren.
Top toch dat je het met mij eens bentquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet niet of je het fijn vindt, maar ben het 100 procent met je eens. En nadien zitten ze weer te mekkeren dat het leven zo duur is en ze geen hulp krijgen.
Las ik op NL.De taal lijkt alweer nergens op.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:38 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de B en A fans er al op zitten?
Linkje?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De wachtrij is al lang.Ik kom er geen eens op.
Ze mogen blij zijn als ze hier mogen komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Flink sparen, dan kun je ze af en toe een avond je boeken
Hij is geslaagd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:45 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal
is huub nog geslaagd vandaag? of weten we dat nog niet?
Ssssst B en A mogen het niet weten... maar ja dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:45 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal
Hoezo ben je 'normaal' gemaaktquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:44 schreef Spaarne het volgende:
Nou, interessant, die chat.
[ link | afbeelding ]
Ik ken iemand die altijd de schuld geeft aan 'de euro'.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet niet of je het fijn vindt, maar ben het 100 procent met je eens. En nadien zitten ze weer te mekkeren dat het leven zo duur is en ze geen hulp krijgen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:45 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die altijd de schuld geeft aan 'de euro'.
Dat ie zelf niet met geld kan omgaan is niet aan de orde, alles ligt aan 'de euro'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |