Ja hè, ik geniet ook.quote:
Ja omdat ik er net terwijl ik in de zon lag na te denken over een jagucci in de tuin met een dame in een bikini erin ik op het idee kwam dat je de boel kan flessen met een abotje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Oww dat bedoel je... Je zin begon met: "Om eerlijk te zijn...."
Hij glimt ook zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ricardo oogt een beetje onrustig.
Was volgens mij geen streamlockquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:12 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Na een korte soundlock/streamlock lagen ze ineens te lachen op bed. Dat moest van de plasma, neem ik aan. Even laten zien dat ze een goede relaaaaaaaaasie hebben. Daarvoor wat Brian nog door het lint en zei hij dat hij Huub wel wilde martelen met een hete strijkbout.
Als je een abbo afsluit en veel belt en sms't en daarna met de noorderzon vertrekt, tja, dan kunnen ze het geld nergens innen h'm. Dus dat.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Een SMS-je kost toch voor iedereen ¤ 0,60? Wat heeft een abonnement daar nu mee te maken?
Maar als je uitgavepatroon extreem is, gaan ze je bellen om te checken of je telefoon niet gestolen is oid. En als ze het dan nog niet vertrouwen, blockeren ze je. Volgens mij wordt dat uitgavepatroon iedere 24 uur automatisch gechecked.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:19 schreef Dementor het volgende:
Met beltegoed is het snel bekeken, met een abo betaal je pas achteraf.
Dan kun je binnen 24 uur behoorlijk veel sms'en.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:24 schreef Xenia het volgende:
[..]
Maar als je uitgavepatroon extreem is, gaan ze je bellen om te checken of je telefoon niet gestolen is oid. En als ze het dan nog niet vertrouwen, blockeren ze je. Volgens mij wordt dat uitgavepatroon iedere 24 uur automatisch gechecked.
Ook goed. De stream ging iig van A en B af.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Was volgens mij geen streamlock...stream ging ff over naar Huub die naar Jaap in kantoor ging om wat te bespreken.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:20 schreef trettie het volgende:
[..]
Dan kan dus mamanda direct naar die inrichting want die heeftvoor 500,00 gestuurd!
Eerst poepverontwaardigd over hoe Huub disrespectvol met vrouwen omgaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:17 schreef Spaarne het volgende:
Filmpje dat A en B zo'n lol hadden gisteravond ...
Brian: "Vastbinden en met een fokking strijkijzer keihard verbranden."
Bekijk deze YouTube-video
Wil je stoer doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eerst poepverontwaardigd over hoe Huub disrespectvol met vrouwen omgaat.
Del zegt skattie wees nou rustig.
En hij dreigt dat ze haar mond moet houden, anders gaat die slaan.
Idioot hm. Ik krijg die link van dat filmpje trouwens niet goed. Irritant zeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een idioot is het toch, respect afdwingen d.m.v geweld dat zegt al genoeg over zijn "opvoeding" en verleden.
Om te kotsen die jongenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:25 schreef Dementor het volgende:
Dan kun je binnen 24 uur behoorlijk veel sms'en.
en ik maar denken dat jij die ééncellige juist wel kon waarderen...A&B, bijv.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat dit het platform is om te oordelen en daar dan ook ruim gebruik van wordt gemaakt
Zeg nu zelf, je hebt toch echt het verstand van een ééncellige als je zoveel geld overmaakt op de rekening van JdM? Alsof hij nog niet genoeg heeft....![]()
En je kunt er donder op zeggen dat het juist de mensen zijn die weinig te besteden hebben die zo maf doen. Verstandige mensen, mensen met een redelijk inkomen, doen zoiets volgens mij niet
Er zijn genoeg tokkies die zichzelf deze zomer financieel finaal de afgrond inwerpen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:30 schreef Xenia het volgende:
[..]
![]()
Als je klaar bent om snel met de noorderzon te vertrekken is het een mogelijkheid
Ik kijk wel uit, wie moeten er vanavond H en C of B en A?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:32 schreef rooie3 het volgende:
Gaat er nog iemand chatten vanavond.Weinig kans dat je er op komt de Brian en amandafans zitten er al op.
Huub en Claire zijn vanavond. Maar ik ga er van uit dat NL een stuk fanatieker is dan FOK! Dus ik ga geen poging wagen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, wie moeten er vanavond H en C of B en A?
Dat chatten stelt toch geen kloot voor, de kans is groot dat er een filter voorzit waardoor spelinfo er niet door komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:34 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Huub en Claire zijn vanavond. Maar ik ga er van uit dat NL een stuk fanatieker is dan FOK! Dus ik ga geen poging wagen.
Als ik Brian hoor moet ik altijd denken aan een spandoek dat ik ooit zag tijdens een demonstratie van Moslims. Daarop stond: "Islam = Vrede. Wie zegt dat Islam agressief is, moet onthoofd worden." (is geen grap hoor, is echt waar).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of dat je eraf geknald wordt als je maar één negatief woord zegt over wie dan ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat chatten stelt toch geen kloot voor, de kans is groot dat er een filter voorzit waardoor spelinfo er niet door komt.
De wachtrij is al lang.Ik kom er geen eens op.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:34 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Huub en Claire zijn vanavond. Maar ik ga er van uit dat NL een stuk fanatieker is dan FOK! Dus ik ga geen poging wagen.
Hoe weet je dat de B en A fans er al op zitten?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:32 schreef rooie3 het volgende:
Gaat er nog iemand chatten vanavond.Weinig kans dat je er op komt de Brian en amandafans zitten er al op.
Ik heb zo'n vermoeden dat Amanda de opdracht van achter heeft gekregen om hem in te binden als hij weer zo para wordt....en rare uitspraken doet..tjsa hij staat nog steeds bovenaan op het lijstje van Flens...en dus moet hij goed voor de dag komen..quote:
Over contradictie gesprokenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:36 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Als ik Brian hoor moet ik altijd denken aan een spandoek dat ik ooit zag tijdens een demonstratie van Moslims. Daarop stond: "Islam = Vrede. Wie zegt dat Islam agressief is, moet onthoofd worden." (is geen grap hoor, is echt waar).
Ja dat zal wel bij Amanda en Brian gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Of dat je eraf geknald wordt als je maar één negatief woord zegt over wie dan ook.
Weet niet of je het fijn vindt, maar ben het 100 procent met je eens. En nadien zitten ze weer te mekkeren dat het leven zo duur is en ze geen hulp krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn genoeg tokkies die zichzelf deze zomer financieel finaal de afgrond in werpen.
Met het EK en de OS voor de deur gaat men weer massaal aan de TV's en koelkasten en gas BBQ's met 18% rente.
Ik weet zeker dat er iemand zo gek is om dit scenario uit te voeren.
Top toch dat je het met mij eens bentquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet niet of je het fijn vindt, maar ben het 100 procent met je eens. En nadien zitten ze weer te mekkeren dat het leven zo duur is en ze geen hulp krijgen.
Las ik op NL.De taal lijkt alweer nergens op.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:38 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de B en A fans er al op zitten?
Linkje?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De wachtrij is al lang.Ik kom er geen eens op.
Ze mogen blij zijn als ze hier mogen komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Flink sparen, dan kun je ze af en toe een avond je boeken
Hij is geslaagd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:45 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal
is huub nog geslaagd vandaag? of weten we dat nog niet?
Ssssst B en A mogen het niet weten... maar ja dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:45 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal
Hoezo ben je 'normaal' gemaaktquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:44 schreef Spaarne het volgende:
Nou, interessant, die chat.
[ link | afbeelding ]
Ik ken iemand die altijd de schuld geeft aan 'de euro'.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet niet of je het fijn vindt, maar ben het 100 procent met je eens. En nadien zitten ze weer te mekkeren dat het leven zo duur is en ze geen hulp krijgen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:45 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die altijd de schuld geeft aan 'de euro'.
Dat ie zelf niet met geld kan omgaan is niet aan de orde, alles ligt aan 'de euro'.
Het ligt ook aan de Euro. Hoewel de Euro er zelf niets aan kan doen. Het ligt aan Zalm en consorten. Zalm, die nu z'n zakken vult bij www.leenzoveelmogelijk.nlquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die altijd de schuld geeft aan 'de euro'.
Dat ie zelf niet met geld kan omgaan is niet aan de orde, alles ligt aan 'de euro'.
Waar slaat dat nu weer op.Moeten ze weer een scene over doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:50 schreef T-lex het volgende:
B&A moesten naar de Private....de rest moet naar kantoor.
Vaste prik zo onderhand.
Hier ook, hoe kan dat nou, en dan denk je wat bijelkaar te hebben en dan komt de waterschapsbelasting weer binnenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]de Euro is ook schuldig, er zijn er gewoon te weinig van bij mij
Die was peanuts.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Hier ook, hoe kan dat nou, en dan denk je wat bijelkaar te hebben en dan komt de waterschapsbelasting weer binnen
Een half uur is ook best lang zonder eten en drinkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:50 schreef Dementor het volgende:
Jaap gaat direct snoep en cola inslaan want ze moeten een half uur in het kantoor blijven
Of de pp of de finale....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Hier ook, hoe kan dat nou, en dan denk je wat bijelkaar te hebben en dan komt de waterschapsbelasting weer binnen
Jaap's tempel vreet energie.....dat moet met regelmaat gevoed worden. Makkelijk zat....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Een half uur is ook best lang zonder eten en drinken
Allemaal? ...........of zijn er weer uitzonderingen op deze regel?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:48 schreef Dementor het volgende:
Ze moeten allemaal naar Jaap ( the office).
Wat 500quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:54 schreef blomst het volgende:
[..]
peanuts, wat noem je peanuts, ik kan heel wat doen voor 500 euro's
Misschien mogen Brian en amanda radio luisterenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:54 schreef Dementor het volgende:
Wij weten weer genoeg, B en A zijn weer bezig met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
Waarom denk je dat nu? Ik zie er echt geen kwaad in. Misschien zijn ze de eersten die mogen chatten? Als het zo geheim zou zijn, dan werden ze toch wel naar achteren gehaald?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:54 schreef Dementor het volgende:
Wij weten weer genoeg, B en A zijn weer bezig met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:56 schreef T-lex het volgende:
Brian en Amanda lopen gewoon voor de deur...komen van de buren en gaan bij de Chill naar binnen.
vandaag Huub en Clairequote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat nu? Ik zie er echt geen kwaad in. Misschien zijn ze de eersten die mogen chatten? Als het zo geheim zou zijn, dan werden ze toch wel naar achteren gehaald?
Waarom moeten hun dan niet naar kantoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat nu? Ik zie er echt geen kwaad in. Misschien zijn ze de eersten die mogen chatten? Als het zo geheim zou zijn, dan werden ze toch wel naar achteren gehaald?
Het schema isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat vindt ze heel normaal hoor, en dan eigenlijk het liefst een bontjasjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda modus - Of een jas van 1000 Euro. . .
Aha!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:56 schreef T-lex het volgende:
Brian en Amanda lopen gewoon voor de deur...komen van de buren en gaan bij de Chill naar binnen.
Zijn stijl lijkt wel iets te zijn verhard.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:00 schreef rooie3 het volgende:
Zo de radio is weer aan,krijg ik meteen Dennis.
Ze zouden om 19:30 uur naar het RTL gebouw gaan? (volgens Huub vanmiddag)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef happyme28 het volgende:
Huub en Clair gaan toch om 20.00 uur chatten?
Hoe bedoel je.Vond Dennis niks,maar zijn plaat is oke.Ga weer effe 3 uur de roddels aanhoren en ik hoop dat er oud miljonairs zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn stijl lijkt wel iets te zijn verhard.
100% knallen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn stijl lijkt wel iets te zijn verhard.
Het was een grapje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.Vond Dennis niks,maar zijn plaat is oke.Ga weer effe 3 uur de roddels aanhoren en ik hoop dat er oud miljonairs zijn.
Dat weten ze skattie...........quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
En niemand in het Kantoor, Jaap, Claire en Huub, vragen zich af waar de paupers zijn?
Geeft nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was een grapje.![]()
Ik koppelde de heavy metal van de streams aan jou opmerking, in de hoop op een komisch effect.
Ja, da's een dure in het onderhoud. Daar moet wel geld bij denk ikquote:[b]Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef Dark het volgende:[b]
[..]
Amanda modus - Of een jas van 1000 Euro. . .
Bij die twee moet alles stiekum gebeuren valt me op.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
B en A weer in beeld.
B: Dat hebben we ook weer gehad, bewijsmateriaal.
Er was een tijd dat Huub en Jaap ook elke avond alleen in de villa zaten en de rest in kantoor moest.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bij die twee moet alles stiekum gebeuren valt me op.
Ik zie dat bij de anderen nooit, dat iets over moet ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |