quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
Brian valt in slaap van zijn eigen gitaarspel.
[ afbeelding ]
socialeren is ook niet altijd even makkelijk voor een contactgestoorde.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:30 schreef blomst het volgende:
Wel weer opvallend dat Brian nu weer alleen op de slaapkamer zit.
Brian blijft strax ook thuis, wachten tot Mannie wat centjes bij elkaar gepaaldanst heeft!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:35 schreef miesy het volgende:
[..]
socialeren is ook niet altijd even makkelijk voor een contactgestoorde.
Het wordt dus duidelijk op het plasma gezet. Degene die het het eerste leest mag om post gaan zitten jammeren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
Kanonne, die pisnicht vraagt, net als Amanda, om pooohooost en ja hoor.....binnen 5 minuten er pooohooost.
Wat doet Rico bij de FEBO, barst het daar soms van de gay's?
Het beeld sprong weg.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:42 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ah je bifi worstjes worden vandaag bezorgd?
Wat een droefenis hè?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:43 schreef Verida het volgende:
Het wordt dus duidelijk op het plasma gezet. Degene die het het eerste leest mag om post gaan zitten jammeren.
Voorlopig moet je het doen met een debiele Brian......mèn, wat een zool.quote:
Misschien bewaren ze deze post voor een speciale gelegenheid!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al op zijn tegen de tijd dat Jaap weer in beeld komt.
Misschien zien we de verpakking nog liggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat ze al op zijn tegen de tijd dat Jaap weer in beeld komt.
Waarom een oordeel over het uitgaveplaatje van iemand?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus......mensen zijn echt totaal maf.... ¤ 250,00 voor het zenden van smsjes..... Dan ben je dus echt volledig rijp voor een inrichting.....
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus......mensen zijn echt totaal maf.... ¤ 250,00 voor het zenden van smsjes..... Dan ben je dus echt volledig rijp voor een inrichting.....
Stoffen en zuigenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
Kanonne, die pisnicht vraagt, net als Amanda, om pooohooost en ja hoor.....binnen 5 minuten er pooohooost.
Wat doet Rico bij de FEBO, barst het daar soms van de gay's?
Dimitri een vriend van Claire, die ook op de bruiloft wasquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:00 schreef Dark het volgende:
Dimitri schrijft een briefje, dat hij voorlopig niet mag komen werken?
Thnxquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Dimitri een vriend van Claire, die ook op de bruiloft was
niet de butler
Omdat dit het platform is om te oordelen en daar dan ook ruim gebruik van wordt gemaaktquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Waarom een oordeel over het uitgaveplaatje van iemand?
Ach, als je het makkelijk kan missen..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus datte.quote:
Je neemt veel dingen aan........serieus?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat dit het platform is om te oordelen en daar dan ook ruim gebruik van wordt gemaakt
Zeg nu zelf, je hebt toch echt het verstand van een ééncellige als je zoveel geld overmaakt op de rekening van JdM? Alsof hij nog niet genoeg heeft....![]()
En je kunt er donder op zeggen dat het juist de mensen zijn die weinig te besteden hebben die zo maf doen. Verstandige mensen, mensen met een redelijk inkomen, doen zoiets volgens mij niet
Vaak kunnen die mensen het dus eigenlijk niet missen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:04 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ach, als je het makkelijk kan missen..
Brian zal wel in de buurt zijn hm, want C en H kussen. En dat doen ze alleen als B. in de buurt is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte.Echt, ik erger me meer dan kapot aan die doorbitch. Hij is er ook om B en A uit de wind te houden.
Waarom streams op die engerd en niet op een speler (nou ja, speler) Brian? Hij is weer in geen velden of wegen te bekennen.
[ afbeelding ]
Ik ken niemand van mijn kennissen, vrienden, collega's die ooit ook maar één smsje hebben uitgegeven aan een tv spelletje. Ik schaar hen onder redelijk verstandige mensenquote:
Na een korte soundlock/streamlock lagen ze ineens te lachen op bed. Dat moest van de plasma, neem ik aan. Even laten zien dat ze een goede relaaaaaaaaasie hebben. Daarvoor wat Brian nog door het lint en zei hij dat hij Huub wel wilde martelen met een hete strijkbout.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:09 schreef Lady-night het volgende:
Ik zag net het vervolgfilmpje van B&A over gisteravond.....waarin Brian zegt dat het zo fijn afliep tussen hun gisteravond....omdat ze gingen lachen...?? Nou ik heb hem niet zien lachen...Amanda kijkt ook alsof ze wil zeggen waar heb jij het over???
Het lijkt me duidelijk dat er mensen erg meeleven met de wannabees. Dat je het overdreven vind okay... maar om daar meteen een waarde oordeel over te moeten vellen? En wie weet en passant je mede forum gebuikers te beledigen lijkt me nu ook niet echt nodig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat dit het platform is om te oordelen en daar dan ook ruim gebruik van wordt gemaakt
Zeg nu zelf, je hebt toch echt het verstand van een ééncellige als je zoveel geld overmaakt op de rekening van JdM? Alsof hij nog niet genoeg heeft....![]()
En je kunt er donder op zeggen dat het juist de mensen zijn die weinig te besteden hebben die zo maf doen. Verstandige mensen, mensen met een redelijk inkomen, doen zoiets volgens mij niet
Volkomen mee eens zowaar! Ten eerste geloof ik niet in de eerlijkheid van die smsjes en ten tweede vind ik het absurde bedragen, mocht je er in geloven doe er dan een paar zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een SMS-je kost toch voor iedereen ¤ 0,60? Wat heeft een abonnement daar nu mee te maken?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:15 schreef Dementor het volgende:
Tja om eerlijk te zijn stel ik sluit een abbo af ( indien ik niets meer te verliezen had) en ik zou 2 miljoen keer smsen tijdens de finale.
De bewoner krijgtr gewoon de smsjes en wint het geldbedrag, ik verdwijn spoorloos en tadaa
Met beltegoed is het snel bekeken, met een abo betaal je pas achteraf.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Een SMS-je kost toch voor iedereen ¤ 0,60? Wat heeft een abonnement daar nu mee te maken?
Dan kan dus mamanda direct naar die inrichting want die heeftvoor 500,00 gestuurd!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oww dat bedoel je... Je zin begon met: "Tja om eerlijk te zijn...."quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met beltegoed is het snel bekeken, met een abo betaal je pas achteraf.
Wat een idioot is het toch, respect afdwingen d.m.v geweld dat zegt al genoeg over zijn "opvoeding" en verleden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:17 schreef Spaarne het volgende:
Filmpje dat A en B zo'n lol hadden gisteravond ...
Brian: "Vastbinden en met een fokking strijkijzer keihard verbranden."
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |