Ja hè, ik geniet ook.quote:
Ja omdat ik er net terwijl ik in de zon lag na te denken over een jagucci in de tuin met een dame in een bikini erin ik op het idee kwam dat je de boel kan flessen met een abotje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Oww dat bedoel je... Je zin begon met: "Om eerlijk te zijn...."
Hij glimt ook zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ricardo oogt een beetje onrustig.
Was volgens mij geen streamlockquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:12 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Na een korte soundlock/streamlock lagen ze ineens te lachen op bed. Dat moest van de plasma, neem ik aan. Even laten zien dat ze een goede relaaaaaaaaasie hebben. Daarvoor wat Brian nog door het lint en zei hij dat hij Huub wel wilde martelen met een hete strijkbout.
Als je een abbo afsluit en veel belt en sms't en daarna met de noorderzon vertrekt, tja, dan kunnen ze het geld nergens innen h'm. Dus dat.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Een SMS-je kost toch voor iedereen ¤ 0,60? Wat heeft een abonnement daar nu mee te maken?
Maar als je uitgavepatroon extreem is, gaan ze je bellen om te checken of je telefoon niet gestolen is oid. En als ze het dan nog niet vertrouwen, blockeren ze je. Volgens mij wordt dat uitgavepatroon iedere 24 uur automatisch gechecked.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:19 schreef Dementor het volgende:
Met beltegoed is het snel bekeken, met een abo betaal je pas achteraf.
Dan kun je binnen 24 uur behoorlijk veel sms'en.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:24 schreef Xenia het volgende:
[..]
Maar als je uitgavepatroon extreem is, gaan ze je bellen om te checken of je telefoon niet gestolen is oid. En als ze het dan nog niet vertrouwen, blockeren ze je. Volgens mij wordt dat uitgavepatroon iedere 24 uur automatisch gechecked.
Ook goed. De stream ging iig van A en B af.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Was volgens mij geen streamlock...stream ging ff over naar Huub die naar Jaap in kantoor ging om wat te bespreken.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:20 schreef trettie het volgende:
[..]
Dan kan dus mamanda direct naar die inrichting want die heeftvoor 500,00 gestuurd!
Eerst poepverontwaardigd over hoe Huub disrespectvol met vrouwen omgaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:17 schreef Spaarne het volgende:
Filmpje dat A en B zo'n lol hadden gisteravond ...
Brian: "Vastbinden en met een fokking strijkijzer keihard verbranden."
Bekijk deze YouTube-video
Wil je stoer doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eerst poepverontwaardigd over hoe Huub disrespectvol met vrouwen omgaat.
Del zegt skattie wees nou rustig.
En hij dreigt dat ze haar mond moet houden, anders gaat die slaan.
Idioot hm. Ik krijg die link van dat filmpje trouwens niet goed. Irritant zeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een idioot is het toch, respect afdwingen d.m.v geweld dat zegt al genoeg over zijn "opvoeding" en verleden.
Om te kotsen die jongenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:25 schreef Dementor het volgende:
Dan kun je binnen 24 uur behoorlijk veel sms'en.
en ik maar denken dat jij die ééncellige juist wel kon waarderen...A&B, bijv.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat dit het platform is om te oordelen en daar dan ook ruim gebruik van wordt gemaakt
Zeg nu zelf, je hebt toch echt het verstand van een ééncellige als je zoveel geld overmaakt op de rekening van JdM? Alsof hij nog niet genoeg heeft....![]()
En je kunt er donder op zeggen dat het juist de mensen zijn die weinig te besteden hebben die zo maf doen. Verstandige mensen, mensen met een redelijk inkomen, doen zoiets volgens mij niet
Er zijn genoeg tokkies die zichzelf deze zomer financieel finaal de afgrond inwerpen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:30 schreef Xenia het volgende:
[..]
![]()
Als je klaar bent om snel met de noorderzon te vertrekken is het een mogelijkheid
Ik kijk wel uit, wie moeten er vanavond H en C of B en A?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:32 schreef rooie3 het volgende:
Gaat er nog iemand chatten vanavond.Weinig kans dat je er op komt de Brian en amandafans zitten er al op.
Huub en Claire zijn vanavond. Maar ik ga er van uit dat NL een stuk fanatieker is dan FOK! Dus ik ga geen poging wagen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, wie moeten er vanavond H en C of B en A?
Dat chatten stelt toch geen kloot voor, de kans is groot dat er een filter voorzit waardoor spelinfo er niet door komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:34 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Huub en Claire zijn vanavond. Maar ik ga er van uit dat NL een stuk fanatieker is dan FOK! Dus ik ga geen poging wagen.
Als ik Brian hoor moet ik altijd denken aan een spandoek dat ik ooit zag tijdens een demonstratie van Moslims. Daarop stond: "Islam = Vrede. Wie zegt dat Islam agressief is, moet onthoofd worden." (is geen grap hoor, is echt waar).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of dat je eraf geknald wordt als je maar één negatief woord zegt over wie dan ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat chatten stelt toch geen kloot voor, de kans is groot dat er een filter voorzit waardoor spelinfo er niet door komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |