Brian heeft denk ik weer ergens over lopen janken. En nu hebben ze een filmpje gezien met 'bewijsmateriaal'. Heeft Huub gedronken? Heeft Huub geslagen? Geknepen? Zoiets denk ik. Afwachten of er weer een boete voor Huub komt. Als die komt, hoop ik dat Huub meteen weg loopt (maar dat durft ie niet ...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
B en A weer in beeld.
B: Dat hebben we ook weer gehad, bewijsmateriaal.
Sowieso klopt hier niks van....waarom shots opnieuw? Oh wacht......dat is om de reguliere er geloofwaardiger uit te laten zien. Net als de ontslagronde, Amanda plots met een andere ketting. Amateurs zijn het achter, echt hè?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:09 schreef -Blurk- het volgende:
Bij die twee moet alles stiekum gebeuren valt me op.
Ik zie dat bij de anderen nooit, dat iets over moet ofzo.
waarvoor zou Huub een boete moeten krijgen??/quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:14 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft denk ik weer ergens over lopen janken. En nu hebben ze een filmpje gezien met 'bewijsmateriaal'. Heeft Huub gedronken? Heeft Huub geslagen? Geknepen? Zoiets denk ik. Afwachten of er weer een boete voor Huub komt. Als die komt, hoop ik dat Huub meteen weg loopt (maar dat durft ie niet ...)
Huub heeft toch aan billen gezeten? Billen die niet aan Claire's lijf zitten? Dus daar kunnen ze weer dagen mee vooruit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:14 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft denk ik weer ergens over lopen janken. En nu hebben ze een filmpje gezien met 'bewijsmateriaal'. Heeft Huub gedronken? Heeft Huub geslagen? Geknepen? Zoiets denk ik. Afwachten of er weer een boete voor Huub komt. Als die komt, hoop ik dat Huub meteen weg loopt (maar dat durft ie niet ...)
Zo dan, gaat lekker dus. Wel jammer voor ome Sjon, hij heeft al zo weinig doekoes.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:15 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor net bij Boulevard dat ABC afziet van aankoop van DGK. John de Mol voert nu nog onderhandelingen met Roemenië, Duitsland en Frankrijk. Maar er is dus nog noppes verkocht.
Drinken van gister mss? Geen idee verder.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
waarvoor zou Huub een boete moeten krijgen??/
Ziet er inderdaad niet erg gezellig uit, nee. Is dit de chat waarop Huub en Claire straks verschijnen?quote:
heb je die chat openstaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:16 schreef akveor het volgende:
Ik heb een irritante fluit door mijn streams. Meer mensen last van?
Yep. En die chat geeft een fluittoon. Bij mij ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad niet erg gezellig uit, nee. Is dit de chat waarop Huub en Claire straks verschijnen?
Da's tacky, je weetzzzzz.quote:
in het water gooien van de tas van Chantal?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
waarvoor zou Huub een boete moeten krijgen??/
Okee. Even goed, zet hem op, akveor en Spaarnequote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:20 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Yep. En die chat geeft een fluittoon. Bij mij ook.
Ff rightklicken op videoschermpje en geluid dempen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:20 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Yep. En die chat geeft een fluittoon. Bij mij ook.
Zal ABC hier mee hebben zitten lezen ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:15 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor net bij Boulevard dat ABC afziet van aankoop van DGK. John de Mol voert nu nog onderhandelingen met Roemenië, Duitsland en Frankrijk. Maar er is dus nog noppes verkocht.
Thx. Werkt!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ff rightklicken op videoschermpje en geluid dempen.
quote:
Zoveel fans van Brian, Amanda, Jaap en Claire zijn er toch niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat ze toen dachten dat het programma een doelgroep van debielen aantrekt. Alhoewel ... dat zou juist reden zijn om het wel in de states op de buis te brengen.
Ik gooi ze graag allemaal op één hoop.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zoveel fans van Brian, Amanda, Jaap en Claire zijn er toch niet?
Nee hoor, ik vind jou verreweg de leukste en vriendelijkste Brian-fan die ik tot dusver ben tegengekomen hier. Ere wie ere toekomtquote:
Volgens mij is hij ook de enigequote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind jou verreweg de leukste en vriendelijkste Brian-fan die ik tot dusver ben tegengekomen hier. Ere wie ere toekomt
Tja klote voor de Mol, hij had Flens er niet op moeten zetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:15 schreef Copycat het volgende:
Ja... en doorgelust naar mijn TV en nu zie ik dat ze daar straks fullscreen op te zien zijn.quote:
Ik luister nu nog naar de uitzending, maar ik weet niet voor hoe lang want ze draaien voornamelijk plaatjes. Is het niet leuk als Spaarne of jij een topic opent voor de chat met Huub en Claire?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja... en doorgelust naar mijn TV en nu zie ik dat ze daar straks fullscreen op te zien zijn.
Mijn streams draaien weer op een ander PC. En verdomd daar heb ik me ook ingelogd in die chat.
Akveor is wachtende 86
Roevka wachtende 67
Overigens lusiterd er iemand naar Nowlive Radio?
(Slimme tegen aktie van de Febo)
Ik luister naar de radio.Nog weinig nieuws.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja... en doorgelust naar mijn TV en nu zie ik dat ze daar straks fullscreen op te zien zijn.
Mijn streams draaien weer op een ander PC. En verdomd daar heb ik me ook ingelogd in die chat.
Akveor is wachtende 86
Roevka wachtende 67
Overigens lusiterd er iemand naar Nowlive Radio?
(Slimme tegen aktie van de Febo)
Da's gemeen, je wilt me weg hebben..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik luister nu nog naar de uitzending, maar ik weet niet voor hoe lang want ze draaien voornamelijk plaatjes. Is het niet leuk als Spaarne of jij een topic opent voor de chat met Huub en Claire?
Lieve akveor, zo bedoel ik het helemaal nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's gemeen, je wilt me weg hebben..![]()
Het is op de streams dus on topic...
Weet ik toch....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve akveor, zo bedoel ik het helemaal nietIk dacht alleen, als er van de week een aantal van die chats zijn, is dat misschien leuk om na te kunnen lezen op een makkelijk vindbare plek. Wat mij betreft is het juist beter/leuker als je hier post.
Nee ze willen Huub wakker houden als hij examen moet doen, maar Huub is al afgereden en dat weten B&A niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:37 schreef T-lex het volgende:
Brian maakte weer een opmerking waardoor ik echt denk dat H&B gaan sparren
Ging over het wakker houden voor het rijexamen.
"Hij heeft mij toen met het gevecht ook wakker gehouden, maar dat komt goed"
En dàt is de kwetsbare doelgroep die veel geld aan sms-jes gaat uitgeven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit nu even naar die uitzending te luisteren, Sommigen hebben inderdaad het verstand van een garnaal.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |