quote:Op maandag 5 mei 2008 15:22 schreef Jasza het volgende:
Btw, weet iemand een goed cafe in de binnenstad om vanavond te kijken, kijk zelf amper Ajax in een cafe namelijk.
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:20 schreef denthemen het volgende:
Dit al voorbij gekomen?
'Lemic zorgt voor transfer Sulejmani naar Ajax' | Transfers
Vlado Lemic, de beruchte makelaar die onderdeel is van het conflict bij PSV, is momenteel aan het werk voor Ajax. Dat meldt RTL Voetbal Insite-presentator Wilfred Genee. Lemic zou bezig zijn Miralem Sulejmani bij Ajax te stallen. Het was al langer bekend dat de jonge aanvaller van SC Heerenveen in de belangstelling staat van de Amsterdammers.
Volgens Genee is Ajax via Lemic ver in de onderhandelingen met Sulejmani. De nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten, die te gast was in het programma, wilde er echter niets over zeggen. Bron: AOL
Volgens mij is het inderdaad een broodje Bokito. Zou op A Bola staan, maar ik zie niets. Elke nieuwssite neemt het weer klakkeloos over, zonder eerst zelf eens rond te kijken.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:26 schreef Blight het volgende:
Weet iemand wat van de gerucht rondom Huth? Waar komt dat vandaan? Het klinkt namelijk als een broodje Bokito.
Bokitoquote:Op maandag 5 mei 2008 15:26 schreef Blight het volgende:
Weet iemand wat van dat gerucht rondom Huth? Waar komt dat vandaan? Het klinkt namelijk als een broodje Bokito.
Vanavond weer eens in de Arena sinds lange tijd, hopelijk word het een leuke pot.quote:Nabil Dirar, die in de belangstelling staat van Ajax, zal deze zomer afscheid nemen van KVC Westerlo. De aanvaller is naar eigen zeggen toe aan een nieuwe club. Dirar, die ook de interesse heeft gewekt van Club Brugge, Anderlecht en Standard Luik, geeft de voorkeur aan de Nederlandse competitie.
Dirar vertelt in het Gazet van Antwerpen: "Ik heb nog geen nieuwe club, maar er is interesse uit veel hoeken. In België kan Anderlecht, Standard of Club Brugge, maar ik verkies het buitenland en dan vooral de Nederlandse competitie."
De 21-jarige Marokkaan met een Belgisch paspoort hoopt snel een transfer te kunnen maken: "Europees voetbal is een belangrijk item als ik straks onderhandel. Na de laatste match tegen Club Brugge wil ik snel een doorbraak."
Wat staat er op?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:42 schreef vliegende_olifant het volgende:
Screenshot maken van mijn spandoek voor 'El Tanque' he jongens
'EL TANQUE BEDANKT'quote:
Inderdaad.quote:
Daar hangt mijn doekquote:Op maandag 5 mei 2008 15:53 schreef _Mike_ het volgende:
Nog iemand anders die op Noord eerste ring zit vandaag?
Watb vond jij van suarez?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
gracias begrijpt ie eerder, tevens sulejmani=hype
Er zijn toch wel (twee?) vakken die met 2xx zijn? Die dus ook daadwerkelijk tussen de ringen zitten. Één voor rolstoelers volgens mij.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:13 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
'EL TANQUE BEDANKT'
Hij hangt op de lange zijde bij 022.
Trouwens dit vraag ik me al jaren af: Waarom heten de vakken in de 2e ring 401-430? En niet 201 etc?
Zou super zijn, zeker als Huntelaar dan ook nog eens blijft. Wat een aanval hebben we dan:quote:
Ja jammer dat ik niets met voetbal hebquote:Op maandag 5 mei 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:
hoppa, 10 vrijkaarten. Zie jullie vanavond.
Het is je vergevenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik niets met voetbal heb![]()
Succes met de kaartjes en de wedstrijd
Voor de wedstrijd van vanavond? Nee hoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heb je toch scc voor nodig?
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:21 schreef McFearless het volgende:
43.000 kaarten verkocht voor vanavond lees ik net. Zit dus aardig vol.
quote:Jeffrey Sarpong is afkomstig uit het Afrikaanse land Ghana, dat hij in de jaren negentig voor Nederland verliet. In Amsterdam bloeide zijn hoop op om ooit in het Ajax-shirt te spelen. Het jeugd programma Willem Wever bleek de gouden ticket te zijn, want na een trainingsstage werd hij goed genoeg bevonden. Jaren later draagt hij het oranje shirt en vertegenwoordigt hij Nederland op het wereld kampioenschap voor spelers onder de 17 jaar. Sarpong excelleert en dat leidt tot interesse van Chelsea FC. Sarpong gaat echter niet in op het aanbod en bevestigt in diezelfde periode dat hij in zijn toekomst bij Ajax gelooft door een meerderjarig contract te ondertekenen.
Geen Rommedahlquote:Op maandag 5 mei 2008 19:51 schreef Black-Death het volgende:
Stekelenburg, Silva, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson, Gabri, Perez, Lindgren, Suarez, Huntelaar, Sarpong
Het is toch gewoon de vierde verdieping van de ArenA waar je de vakken binnenkomt? Je moet vier verdiepingen omhoog in de trappenhuizen op Noord/Zuid toch? Volgens mij komt het daardoor...quote:Op maandag 5 mei 2008 16:13 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
'EL TANQUE BEDANKT'
Hij hangt op de lange zijde bij 022.
Trouwens dit vraag ik me al jaren af: Waarom heten de vakken in de 2e ring 401-430? En niet 201 etc?
Hoe dat zo?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:55 schreef Rumille het volgende:
Ajax
* Rumille kijkt live via link van sc-heerenveen.nl
Geniaal inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 20:25 schreef navigator het volgende:
Sarpong linksbuiten, wat een malloot die Koster
Klote.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:59 schreef Jasza het volgende:
Zonder Suarez zie ik het nu al somber in tegen Twente, gaat niet spelen denk ik zo, iets gescheurd denk ik zo.
hahahaha...quote:Op maandag 5 mei 2008 21:30 schreef Jasza het volgende:
De dagjesmensen gaan helemaal los hoor, wat een feest zeg haha.
Krijg smsjes dat mensen die ik ken zich er dood aan ergeren
Wil wel ff de goals zien. Maar goed...iemand anders die het wel weet?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
alsof die samenvattiing ook maar een ruk aan is, zou blij zijn als die lompe playoffs afgelopen izjn
Over een kwartierquote:Op maandag 5 mei 2008 21:55 schreef Rumille het volgende:
Werd wel uitgezonden volgens mij. 22:50 ofzo?
Ik vind het wel een lekkere sneer naar die onoriginele kutboeren. Niet dan?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
Zet jij hem ff in volgende keer Nashje, dan zien we wel wat er gebeurd
quote:Play-offs: FC Twente-Ajax op 10 mei in Emmen, op 18 mei in Amsterdam
Door de zege op Heerenveen speelt Ajax op zaterdag 10 mei in de eerste finalewedstrijd van de play-offs uit tegen FC Twente. Dat duel wordt definitief in Emmen gespeeld en begint om 20.00 uur. De return wordt op zondag 18 mei gespeeld in de Amsterdam Arena, aanvang 14.30 uur.
Hahaha ja dat zag ik ook, prachtigquote:
Laten we niet overdrijvenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:23 schreef dronkeykong het volgende:
Urby, held!
We hoefden ook totaal niet voluit te gaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:38 schreef MaxC het volgende:
Matig wedstrijd, Perez is trouwens laaste weken weer in vorm
Wij gaan europa in op het eind ook nietquote:Op maandag 5 mei 2008 22:48 schreef Riro het volgende:
Gewoon netjes gewonnen, ook al was het slecht. Hopen dat de schade een beetje meevalt.
En wat een publiek zit er op dit soort dagen zeg, die wave-inzetten waren niet bij te houden als ik het zo hoorde
geef em eens ongelijk.. die eerste kaart van Bradley was belachelijk.. en Urby had z'n tweede gele moeten krijgen.. As simple as that..quote:
Ja maar hij bedoelde van tevoren al, hij is tenminste wel eerlijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
geef em eens ongelijk.. die eerste kaart van Bradley was belachelijk.. en Urby had z'n tweede gele moeten krijgen.. As simple as that..
van Egmond is niet de enige...quote:Op maandag 5 mei 2008 23:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar hij bedoelde van tevoren al, hij is tenminste wel eerlijk.
Zelfs Uilenberg weet dat deze scheidsrechter een slechte arbiter is
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
GVD, 4,50 euro kwijt aan een smsje voor planetvoetbal.nl, terwijl wedstrijd gratis te bekijken was.
Daar kwam ik later ook achterquote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
GVD, 4,50 euro kwijt aan een smsje voor planetvoetbal.nl, terwijl wedstrijd gratis te bekijken was.
omdat hij wel z'n bek open durft te trekken tegen uilenberg en consorten..quote:Op maandag 5 mei 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jol blijft de beste denk ik zo, maar die fluit tegenwoordig in de Jupiler league
Sterker nog, ik heb nog een nummer van Willem Wever over hem op mijn pc staan dacht ikquote:Op maandag 5 mei 2008 19:52 schreef Black-Death het volgende:
Wikipedia:
[..]
Maar hij is toch een middenvelder?
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:26 schreef behangplakker het volgende:
Hee, ik kan het centrale topic van Feyenoord niet vinden, dus ik vraag het maar even aan onze vooral onpartijdige ajacieden:
Waarom is Van Marwijk bij VI genomineerd voor trainer van het jaar?
- 6e geworden
- kutvoetbal met 4-3-2-1
- 1 jaar om direct te verkassen
- enkel oude spelers aangetrokken
- beker gewonnen met thuiswedstrijden (dramatisch voetbal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
Het zat tenminste wel vol voor een keer.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:31 schreef vliegende_olifant het volgende:
Het publiek vandaag wat heb ik me zitten ergerenDe wave
Ik kom nooit in de Arena, maar zelfs dit was mij teveelquote:Op maandag 5 mei 2008 23:31 schreef vliegende_olifant het volgende:
Het publiek vandaag wat heb ik me zitten ergerenDe wave
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]even kopieeren en daar gaan vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Hoe nonchalant hij was toen hij de bal zo in kon tikkenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:52 schreef _Mike_ het volgende:
Overigens wat is Huntelaar een zoutzak de laatste 2 wedstrijden zeg..
http://www.ajax.nl/web/show/id=417836quote:Op maandag 5 mei 2008 23:57 schreef versteegrob het volgende:
Hey jongens
Ben net naar de wedstrijd geweest, was echt vet. Zat in 407 leuk vak.
Nu wil ik graag een seizoens kaart kopen, is het correct dat dit pas kan vanaf 16 juni? En hoe duur is zoiets? Betaal liever iets meer voor een goede plek dan het minimale bedrag
Ben benieuwd
quote:Sulejmani zei een week voor het interview met Gomes in VI dat hij weg wil bij Heerenveen, dat de club al maanden niets van zich had laten horen over een gewenste contractverlenging. Toeval? De dag voor Heerenveen-Ajax heeft Van Basten zelfs met Sulejmani gebeld om met hem over Ajax te spreken. Zoals altijd ontkennen betrokkenen en kan Ajax zeggen dat de club Sulejmani niet officieel heeft benaderd.’
Inderdaad. Toch weer best slordig.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:50 schreef Black-Death het volgende:
Toch weer fout van Heitinga als ik het zo bekijk
Vind ik niet.. het is een kwestie van coachen.. hij ging er vanuit dat een gentenaar of silva bij hem in de buurt was.. als hij gecoached was dat dit niet het geval was had hij de bal vanzelf wel gepakt..quote:Op maandag 5 mei 2008 23:50 schreef Black-Death het volgende:
Toch weer fout van Heitinga als ik het zo bekijk
quote:'Ik wil bij Ajax'-lied
Als klein jongetje van 7, kwam Jeffrey in het programma Willem Wever met de vraag hoe je bij Ajax komt. Hij kreeg antwoord op zijn vraag en kwam zodoende bij Ajax terecht. Later is hier door Willem Wever nog een lied van gemaakt:
Willem Wever - Ik wil bij Ajax
Hij kwam als kleine jongen. Naar 't vreemde Nederland. Een compleet andere wereld. En dat was wennen, want. Al die mensen, al die auto's. Zo veel en ook zo snel. Geen mens kon hij verstaan. Maar een ding wist hij wel.
refrein: Ik wil bij Ajax. Want Ajax is mijn club. Ik ga naar Ajax. En ik win die grote cup.
Hij ging ballen bij een cluppie. In de buurt van Amsterdam. Scoorde tien keer in een wedstrijd Toen de scout een keertje kwam. Die vroeg: "Zou jij graag spelen. In dit rood met witte 'vel' ". Hij zei alleen maar: "Cool". Want hij wist het altijd wel.
refrein (2x)
Op het veld van 'de toekomst'. Vlakbij de Arena. Traint Jeffrey zich kapot. Want daar wil hij heen, ja. Op zijn rug staat een 9, het getal van zijn idool. Hij kan eigenlijk niet wachten. Maar hij moet eerst nog naar school.
Als hij straks in Ajax 1 scoort. Onze Jeffrey Sarpong. Denk dan eens terug. Aan hoe het allemaal begon. Hij kwam hier naar toe met. Zijn ouders en een bal. Meer had hij niet nodig. Want toen wist hij het al.
Ik kom bij Ajax. Ajax wordt mijn club. Ik ga naar Ajax. En ik pak die grote cup.
Jeffrey Sarpong, Jeffrey Sarpong Jeffrey Sarpong
Ben ik het mee eens, maar dit is de zoveelste keer dat Ajax tegendoelpunten krijgt die ze alleen aan zichzelf te wijten hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vind ik niet.. het is een kwestie van coachen.. hij ging er vanuit dat een gentenaar of silva bij hem in de buurt was.. als hij gecoached was dat dit niet het geval was had hij de bal vanzelf wel gepakt..
Ik vond het maar irritant, al die blije idioten. Zal tegen Twente wel hetzelfde zijn, al denk ik dat het dan een stuk spannender is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:18 schreef kalinho het volgende:
Ik hoor opeens ZES VIJF VIER DRIE TWEE EEEEN JAAAAAAAA. ik denk wtf gebeurt hier nou, kijk ik naar links en zie ik ze ineens de wave in zetten
Is het geen dweilorkest met tuba van van Praag, is het dit wel
![]()
verder wel mwoah wedstrijd. Ik heb kennedy kunnen betrappen op een paar goede actiesen naar het scijnt heeft ook Urby nog een pass van zijn voet zien aankomen bij een ajacied. Verder heb ik me kapot gelachen om al die mensen om me heen
Is dit al zeker?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vond het maar irritant, al die blije idioten. Zal tegen Twente wel hetzelfde zijn, al denk ik dat het dan een stuk spannender is.
Gelukkig valt de blessure van Suárez mee en heeft 'ie niks gebroken.
Ja volgens mijn pa was de tekst niet goed te zien omdat het spandoek te erg glimdequote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:31 schreef Silenus het volgende:
Hehe, het El Tanque spandoek heb ik niet gezien. Wel het spandoek van Denthemen, was aardig groot.
Was dat die "Trots op Tan...."?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:34 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ja volgens mijn pa was de tekst niet goed te zien omdat het spandoek te erg glimdeMaarja ik hang em over 2 weken gewoon weer op.
Nee der stond zo op: 'EL TANQUE BEDANKT'quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:36 schreef kalinho het volgende:
[..]
Was dat die "Trots op Tan...."?
Ik dacht al wie begint er in godsnaam met tan in de selectie
Inderdaad, klote mooi weer supportersquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Lekker sfeertje alleen de wave....En ik keek er aardig van op van het aantal dat 10 minuten voor het eindsignaal 'm peerde.
''En laat je club maar in de steek'' werd er fel gescandeerd.
Kon het op de terugweg niet laten om de Heerenveen supporters even uit te zwaaien (+/- 50 man! )
Zo te zien alleen door die kneuzen die ik nog nooit in het stadion heb gezien. Zul je altijd zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
''En laat je club maar in de steek'' werd er fel gescandeerd.
Het is dat hun bussen me zo opvielenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Overigens vind ik het eerlijk gezegd ook triest om Heerenveensupporters uit te zwaaien. Het is Heerenveen maar, daar ga je toch geen aandacht aan besteden.
Zwaaien doe ik alleen naar Feyenoord,AZ en PSVquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo te zien alleen door die kneuzen die ik nog nooit in het stadion heb gezien. Zul je altijd zien.
Overigens vind ik het eerlijk gezegd ook triest om Heerenveensupporters uit te zwaaien. Het is Heerenveen maar, daar ga je toch geen aandacht aan besteden.
Laten we op het beste hopen. Hij maakt de laatste weken toch wel het verschil.quote:Geen breuk in voet Suarez
Luis Suarez heeft zijn rechtervoet gekneusd en niet gebroken. Dat hebben röntgenfoto’s uitgewezen. De Uruguayaan moest zich maandag tijdens het duel met Heerenveen laten vervangen.
Of Suarez op tijd fit is voor de wedstrijd tegen FC Twente van zaterdagavond, moet de komende dagen duidelijk worden.
Daar zitten ze ook hoor, je bent nergens veilig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:01 schreef ericajax het volgende:
kga tegen twente ook alleen maar omdat het laatste wedstrijd van Sjonnie is, en kga gewoon op Zuid 1
ja ach, iig btr dan op die 2de ringquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar zitten ze ook hoor, je bent nergens veilig.![]()
Maar even doorbijten de 18e en dan eindelijk zomer. Ben er wel aan toe.
Samen met Donkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:51 schreef Silenus het volgende:
Ryan Babel was er trouwens ook vandaag, die ouwe dibbes!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:32 schreef _Mike_ het volgende:
Alleen al om om het publiek wat er vandaag zat ben ik blij dat we volgend jaar geen plee-offs meer hebben
Ik zeg rip-offquote:Let op: bij deze wedstrijd zullen géén internationals in actie komen.
Er werkt wel een taalvirtuoosje bij Ajax.nl hoor.quote:Deze scanpunten tellen niet mee voor een voorangsuitkaart (en of behoudt van de uitkaart).
quote:FC Twente - Ajax
11 mrt 2008
2e ronde Play-offs
Zaterdag 10 mei, 19.30 uur
Panorama Unive stadion Emmen
Max. 1 kaart per uitkaart
Prijs OWB ¤ 29,66
Verplichte buscombi
Deze scanpunten tellen niet mee voor een voorangsuitkaart (en of behoudt van de uitkaart).
Extra informatie
In verband met de verbouwing van het Arke stadion zijn er slechts 380 kaarten beschikbaar voor het bezoekersvak. Let op: voorranguitkaarthouders zijn daardoor niet verzekerd van een kaartje.
Voorverkoop via Ticketbox-verkooppunten
Vanaf dinsdag 6 mei, 10.00 uur: alle Ajax SCC voorranguitkaarthouders
Vanaf woensdag 7 mei, 10.00 uur: alle Ajax SCC (voorrang)uitkaarthouders
Vanaf donderdag 8 mei, 10.00 uur: alle Ajax SCC (voorrang)uitkaarthouders en SVA-uitkaarthouders
Einde voorverkoop: donderdag 8 mei, 21.00 uur.
Let op: omwisselbiljet, geldig legitimatiebewijs en persoonlijke uitkaart verplicht.
Ik weet dat hij geen fantastisch seizoen heeft gedraaid, maar zou Donk geen goede opvolger kunnen zijn voor Heitinga?quote:
Nee, nieuwe Chivu talentjes uit Roemeniequote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik weet dat hij geen fantastisch seizoen heeft gedraaid, maar zou Donk geen goede opvolger kunnen zijn voor Heitinga?
Ja maar kijk dan ben ik er ook met een groep, dat veranderd de zaken alweer natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar zitten ze ook hoor, je bent nergens veilig.![]()
Maar even doorbijten de 18e en dan eindelijk zomer. Ben er wel aan toe.
Zelf geschreven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:47 schreef Jasza het volgende:
En waar haal je dat vandaan Nashje?
Kijk, het voetbalzone publiek trapt er al gelijk in.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:47 schreef Jasza het volgende:
En waar haal je dat vandaan Nashje?
Zeer diepgaan en speciaal, ze hebben toch niet bij een gaybar afgesproken hoop ik?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:19 schreef Nashje het volgende:
Ik gooi hem er maar meteen in.
"Donk moet opvolger Heitinga worden."
dinsdag 6 mei 2008
Ryan Donk moet de eerste versterking voor de verdediging worden bij Ajax. Naar verluidt hebben Marco van Basten en John van 't Schip al meerdere malen uitgebreid gesproken met de 22-jarige Amsterdammer over een overgang van de kaasstad naar de hoofdstad. Donk zou vanavond in de ArenA aanwezig zijn voor de laatste gesprekken met Van 't Schip, en zou er zelfs deze week getekend gaan worden.
Donk zou de gesprekken met Van Basten als 'zeer diepgaand en speciaal' hebben bestempeld en ziet een samenwerking met de nieuwe Ajax-staf erg zitten.
Who knows!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zeer diepgaan en speciaal, ze hebben toch niet bij een gaybar afgesproken hoop ik?
Whehe zal hij nu ook zo meegaan juichen met Huntelaar ende Perez?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:19 schreef Nashje het volgende:
dinsdag 6 mei 2008
Ryan Donk moet de eerste versterking voor de verdediging worden bij Ajax. Naar verluidt hebben Marco van Basten en John van 't Schip al meerdere malen uitgebreid gesproken met de 22-jarige Amsterdammer over een overgang van de kaasstad naar de hoofdstad. Donk zou vanavond in de ArenA aanwezig zijn voor de laatste gesprekken met Van 't Schip, en zou er zelfs deze week getekend gaan worden.
Donk zou de gesprekken met Van Basten als 'zeer diepgaand en speciaal' hebben bestempeld en ziet een samenwerking met de nieuwe Ajax-staf erg zitten.
Ik zag maar 1 held die een paar keer heen en weer rende op de lange zijdequote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:06 schreef _Mike_ het volgende:
Oja die mongolen die rondjes gingen rennen op de lange zijde
Tegenwoordig gaat 90 procent van de liedjes over homo's, ik voel me steeds meer thuis in het stadionquote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:10 schreef denthemen het volgende:
Dat publiekAlle boeren zijn homo lijkt ons nieuwe clublied te worden.. Wat was Ajax slecht, tegen 10 man van Heerenveen, en dan nog het spel niet kunnen maken!
Bij de Feyenoord-aanhang gaat 100% van de pro-songs over homo's.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat 90 procent van de liedjes over homo's, ik voel me steeds meer thuis in het stadion
Ik weet t nog niet. In Emmen kan het behoorlijk spokenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Nutteloos toch altijd die play-offs want je weet al dat Ajax er weer mee aan de haal gaat.
Die play-offs kampioenschaal komt naar Amsterdamquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Nutteloos toch altijd die play-offs want je weet al dat Ajax er weer mee aan de haal gaat.
Die ouwe gast in dat Danny Blind shirt iddquote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:54 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ik zag maar 1 held die een paar keer heen en weer rende op de lange zijde.
Wat een geweldenaar is die gozerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ouwe gast in dat Danny Blind shirt idd.
Wel veel lekkere wijven opeens zo. Viel me op
.
Al met al vrij zwakke wedstrijd ja, maar goed, winnen is winnen in dit soort situaties qua wedstrijdschema.
Maar Urby was weer drama, echt niet normaal hoe laks en slecht ie het doet, terwijl er dan soms weer een wereldactie uitkomt. Maar verdedigend kan je er beter helemaal niemand neerzetten....
Die hebben zij nog nooit gewonnenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die play-offs kampioenschaal komt naar Amsterdam![]()
Eindhoven eat your heart out
alvast gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die play-offs kampioenschaal komt naar Amsterdam![]()
Vond het ook wel komisch jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:12 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Wat een geweldenaar is die gozer
Daar heb je ook wel weer gelijk in, want Silva liet Pranjic gewoon lopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vind ik niet.. het is een kwestie van coachen.. hij ging er vanuit dat een gentenaar of silva bij hem in de buurt was.. als hij gecoached was dat dit niet het geval was had hij de bal vanzelf wel gepakt..
Ik ben niet van de "make a wish foundation" SCHtjequote:
Haha het viel mij ook al op. Chicks in een Ajax-shirtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel veel lekkere wijven opeens zo. Viel me op
.
Twente wordt héél moeilijk zonder Suaréz, en KJH is echt de weg kwijt inderdaad, zelfs die bal van 2 meter van de goal kreeg hij niet langs de keeperquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Waar ik wel van baal is het uitvallen van Suarez en het verschrikkelijk uit vorm zijn van KJH ja.
Toevallig. Ik gooi er ook nog wat geruchten in, dan hebben we die ook maar alvast gehad:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:19 schreef Nashje het volgende:
dinsdag 6 mei 2008
quote:'Terugkeer naar Nederland lonkt voor Boulahrouz'
Khalid Boulahrouz staat opnieuw in de belangstelling van diverse Nederlandse topclubs. Naar verluidt hebben zowel Ajax, PSV als Feyenoord interesse in de bikkelharde centrumverdediger. Boulahrouz kwam dit seizoen bij zijn huidige werkgever Sevilla maar sporadisch in actie - mede door blessureleed kwam 'de kannibaal' niet verder dan een handjevol duels. De Spaanse club lijkt dan ook niet van plan de huurperiode met Chelsea te willen verlengen, wat de Londonse club in een positie brengt waarin zij niet onwelwillend tegenover een verkoop staan.
Eerder dit seizoen gaf de zaakwaarnemer van Boulahrouz nog aan dat een terugkeer naar Nederland niet aan de orde was, maar gezien het gebrek aan perspectief bij de huidige club van de verdediger lijkt daar nu verandering in te komen.
quote:'Boussoufa verruilt Anderlecht voor Ajax'
Mbark Boussoufa is dichtbij een overgang naar zijn oude club Ajax. De spelmaker en linksbuiten van de Brusselse ploeg lijkt na een aantal sterke seizoenen in de Belgische Jupiler League terug te keren naar Amsterdam. Bronnen binnen Anderlecht bevestigen dat Ajax heeft geinformeerd naar de diensten van de Marokkaan.
Boussoufa, afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax, speelt sinds het seizoen 2004-2005 in de Belgische competitie. Na een geslaagde test bij KAA Gent tekende hij er een contract voor één seizoen. De rappe linkspoot startte het seizoen veelbelovend en verdiende al snel een contract bij RSC Anderlecht. Op 17 januari 2007 werd Boussoufa, in dienst van Anderlecht, bekroond met de Gouden Schoen, de sporttrofee voor de beste voetballer in België. Na vier seizoenen op de Vlaamse velden wil Boussoufa nu alsnog slagen in de Nederlandse hoofdstad.
quote:'Steven Defour opweg naar Amsterdam'
De geruchten doen al enkele transferperiodes de ronde, maar nu lijkt het er dan toch echt van te gaan komen: Steven Defour verkast deze zomer van Standard Luik naar Ajax. De aanvallende middenvelder kan bij de club uit de hoofdstad een contract tekenen voor vijf seizoenen, zo lieten bronnen binnen Ajax aan voetbalzone weten.
Halverwege het huidige seizoen wees Defour een transfer naar Ajax, om daar Wesley Sneijder te gaan vervangen, resoluut af. Naar verluidt was de spelmaker vastberaden om met Standard de landstitel binnen te slepen. Nu het laatste is gelukt lijkt de deur naar Amsterdam opnieuw geopend. Eerder liet de Belg al weten graag in Nederland werkzaam te zijn. "De Nederlandse competitie zie ik zeker als een stap omhoog. Ajax is een mooi club en ik zou graag voor hen spelen", tekende het Gazet van Antwerpen op uit de mond van Defour.
quote:'Ajax informeert opnieuw naar Wilhelmsson'
Christian Wilhelmsson kan deze zomer zijn werkgever FC Nantes eindelijk definitief verlaten. De Zweed is sinds 2006 in dienst voor de Franse club, maar speelde op huurbasis bij achtereenvolgend AS Roma, Bolton Wanderers en Deportivo La Coruna. Ajax heeft de speler al enkele seizoenen op het oog, maar tot een transfer kwam het tot dusver niet. Deze zomer lijkt daar verandering in te komen, gezien FC Nantes de speler graag wil verkopen en Ajax nog altijd zeer gecharmeerd blijkt van de explosieve vleugelspits.
Ajax heeft inmiddels haar interesse in Wilhelmsson officieel kenbaar gemaakt. De hoofdstedelingen bereiden momenteel een bod voor. Saillant detail is dat Ajacied en landgenoot Kennedy Bakircioglü in de deal betrokken zal worden. Naar verluidt zal Ajax een transferbedrag van 1,5 miljoen euro, plus de diensten van Kennedy op tafel leggen om zich te verzekeren van de diensten van Wilhemsson.
het was drama helaas, en dat kunnen we tegen twente echt niet gebruiken hoor. Ik hoop dat ze een beetje fris door de week heenkomen iig...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:57 schreef MaxC het volgende:
[..]
Twente wordt héél moeilijk zonder Suaréz, en KJH is echt de weg kwijt inderdaad, zelfs die bal van 2 meter van de goal kreeg hij niet langs de keeper
Hij liep wederom niet vrij bij acties van de buitenspelers.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Toevallig. Ik gooi er ook nog wat geruchten in, dan hebben we die ook maar alvast gehad:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die beveiliger hield hem tegen, maar na luid boe geroep van het aanwezige publiek op de lange zijde ging die geinponum er toch stiekem nog een keer vandoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vond het ook wel komisch ja. Maar wel vermoeiend hoor, hij blijft maar gaan die gek
.
Heb touwens gisteren 4 kaarten maar gewoon aan de kassa weggegeven aan wat onbekenden, wel gratis bier in het vak dus.
Ik stuur ze nu ff in, kijken wat ze ermee doenquote:
Ik hoorde van mn broertje dat er een gozer was die ook ging rennen, maar toen ging iedereen boe roepen en toen ging hij met de staart tussen de benen weer terug naar zn stoelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die beveiliger hield hem tegen, maar na luid boe geroep van het aanwezige publiek op de lange zijde ging die geinponum er toch stiekem nog een keer vandoor
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik stuur ze nu ff in, kijken wat ze ermee doen
Die gozer was vast geen mongool. Dan is het ook niet grappig natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:05 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ik hoorde van mn broertje dat er een gozer was die ook ging rennen, maar toen ging iedereen boe roepen en toen ging hij met de staart tussen de benen weer terug naar zn stoel
Helemaal in orde issie iig nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die gozer was vast geen mongool. Dan is het ook niet grappig natuurlijk.
©NUsportquote:Sulejmani wordt gezien als een mogelijke vervanger van Edgar Davids. De huidige captain van de Amsterdammers heeft aangegeven dat hij hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen niet verder gaat bij Ajax.
Misschien bedoelen ze als nieuwe aanvoerder?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
wat voor drollen zitten daar op de redactie.
NU kan dat sportgedeelte van ze beter opheffen. Wat een drama is dat zeg,quote:
De hele verdediging liet die bal gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Steek doet wel weer gewoon mee tegen Twente? Vond die goal van Pranjic ook wel een beetje de schuld van Gentenaar.
M@il die artikelen naar NU Sport, die plaatsen het wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:13 schreef Blight het volgende:
[..]
NU kan dat sportgedeelte van ze beter opheffen. Wat een drama is dat zeg,.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze als nieuwe aanvoerder?![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:58 schreef Prosac het volgende:
er gaan overigens al een tijdje geruchten dat Ajax en Groningen rond zouden zijn over Markus Berg voor meer dan 10 miljoen euro. 1e optie zodra Huntelaar vertrekt.
zou de duurste binnenlandste transfer ooit moeten worden.
totdat Defour maandag ineens gepresenteerd wordt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:00 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]Ik denk dat die in het rijtje Boussoufa, Defour en Wilhelmsson mag...
Wat is er Zondag?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goed nieuws dat Suárez zijn voet niet gebroken is. Nu maar hopen dat hij er zondag bij is. Veruit de beste speler van Ajax de laatste weken.
Ik hoop toch echt van niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:58 schreef Prosac het volgende:
er gaan overigens al een tijdje geruchten dat Ajax en Groningen rond zouden zijn over Markus Berg voor meer dan 10 miljoen euro. 1e optie zodra Huntelaar vertrekt.
zou de duurste binnenlandste transfer ooit moeten worden.
Gekneusd, lijkt mee te vallen. Deze week meer duidelijkheid.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:24 schreef Pritt het volgende:
Wat is het laatste nieuws rond Suarez? Hij begint echt mijn favoriet te worden, we hebben hem tegen Twente nodig.
Nee, kansloos eruit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:32 schreef SCH het volgende:
Denken jullie dat je veel kans maakt tegen Twente?
Ik vrees ook een lastige pot.quote:
Denk dat Zaterdag te vroeg komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gekneusd, lijkt mee te vallen. Deze week meer duidelijkheid.
Hij zal wel gewoon gezellig met zijn mattie Babel zijn meegegaan, en hij is Amsterdammer. Niks achter zoeken verder denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:23 schreef Houniet het volgende:
Over Donk gesproken, wat deed hij gister bij ons? Of hebben jullie dat al besproken.
hehe Idd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
PyTh, baal je er niet van dat PSV nooit de play-offs heeft kunnen winnen?
Toch weer iets wat ontbreekt in jullie prijzenkast.
Wel grappig dat PSV juist één van de weinige clubs waarbij de play-offs bij de SCC zitten inbegrepen.quote:
Zoals de nummer drie van dit jaar, NAC.quote:Het leuke aan de play offs is dat de er tot het einde van de competitie door vrijwel alle ploegen nog voor 100% gevoetbalt wordt.
Maar is het van de gekken dat het mogelijk is om als 2e in de reguliere competitie te eindigen en dan alsnog UEFA Cup voetbal mis te lopen.
Maar dan nog steeds kan je na een seizoen constant presteren een derde plaats verneuken in de play-offs.quote:Dus ik vind het alleen maar positief dat er vanaf volgend seizoen geen play offs meer zullen plaatsvinden voor de Nr's 1 t/m 4.
Grootste voordeel is nog dat FCT helemaal geen thuisvoordeel heeft in andermans stadion.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik denk dat het heel erg zwaar wordt tegen FC Twente![]()
Gelukkig spelen we eerst uit.
scherpquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Grootste voordeel is nog dat FCT helemaal geen thuisvoordeel heeft in andermans stadion.
quote:Voor het publiek was de kleurrijke entree van Sarpong een cadeautje op een toch al vrolijke bevrijdingsdag. Het was opvallend hoe het publiek in de bijna uitverkochte Arena meeleefde met de wedstrijd en het spel van de thuisclub.
De stemming was bij 0-0 al anders dan tijdens doorsnee competitiewedstrijden. Het kan niet los worden gezien van het feit dat voor de play-offs apart moet worden betaald. Nogal wat vaste kaarthouders van Ajax waren gisteren thuis gebleven. De gelegenheidstoeschouwers leefden zich uit.
Toen Perez zich na acht minuten achter een vrije trap zette, begon het hele stadion ritmisch te klappen. Bij een paar gedurfde, maar mislukte dribbels van Luis Suarez volgde applaus in plaats van cynisch gefluit.
In die blijmoedige sfeer streed tegenstander Heerenveen voor zijn laatste kans. Twee keer scoren luidde vooraf de opdracht, maar het was al snel duidelijk dat die missie niet zou gaan slagen.
quote:Huntelaar: "Ajax is beter dan FC Twente"
06 mei 2008
In de Eredivisie pakte Ajax dit seizoen slechts één punt tegen FC Twente, maar toch is Klaas Jan Huntelaar er van overtuigd dat zijn ploeg in de play-offs gaat winnen van de Tukkers. Beide teams strijden de komende weken om één ticket voor de voorronde van de Champions League en volgens de spits gaat dat ticket naar Amsterdam.
"Twente heeft een goede ploeg, maar over twee wedstrijden moeten we van ze kunnen winnen. Waarom? Nou, omdat we een betere ploeg hebben", stelt de spits.
Toch waakt Huntelaar voor te veel optimisme. "We kunnen zeggen dat we beter zijn, maar we moeten het wel op het veld laten zien. Het is voor iedereen, de club en de spelers, heel belangrijk om de Champions League te halen. Dat moeten we tegen Twente laten zien. Tegen Heerenveen was ons spel maandag niet altijd top, dat klopt. Maar in de tweede helft was de buit op een gegeven moment eigenlijk al binnen. Daarom wilden we niet te veel krachten meer verspillen, met het oog op de komende wedstrijden tegen Twente."
Ook John Heitinga is er zeker van dat zijn ploeg FC Twente moet kunnen verslaan. "We moeten zaterdag in Emmen een goed resultaat neerzetten en het karwei daarna een week later in eigen stadion afmaken. FC Twente draait de laatste weken goed, maar wij moeten van eigen kracht uit gaan. Tegen een ploeg als Twente krijg je altijd ruimte om te voetballen en daar moeten we gebruik van maken."
De heenwedstrijd tussen Twente en Ajax is komende zaterdag in Emmen, de return is acht dagen later in de ArenA. De winnaar gaat naar de voorronde van de CL
Ik ben het met de Pers (AD) eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:15 schreef Sybesma het volgende:
Ik lees hier een hoop geklaag over het publiek van gisteren.
De pers ziet dat toch iets anders:
[..]
quote:Leonardo: "Ik wilde verhuurd worden"
Leonardo Vitor Santiago baalt van de houding van Ajax. De aanvaller komt dit seizoen niet of nauwelijks in de plannen van coach Adrie Koster voor, maar mocht in januari desondanks niet op huurbasis vertrekken.
NEC en FC Utrecht meldden zich voor de lichtvoetige Braziliaan, maar Ajax wilde tot ontevredenheid van Leonardo geen zaken doen. "Jammer dat Ajax me afgelopen winterstop niet aan een van de twee geïnteresseerde Nederlandse clubs heeft verhuurd. Dan was ik nu verder geweest. Komend seizoen wordt bepalend voor mijn carrière."
De technicus weet nog niet of hij volgend seizoen nog bij Ajax speelt. "Ik wil weten waar ik aan toe ben. De onzekerheid maakt me gek. Het lijkt me prachtig om met Van Basten te werken, maar dan moet ik wel aan spelen toekomen. Dit seizoen heeft me te weinig gebracht", zo zegt hij in Sportweek.
Overigens zou NEC komende zomer een nieuwe poging willen ondernemen om Leonardo aan zich te binden. De Nijmegenaren zijn op zoek naar een aanvaller met een actie, aangezien Kevin Bobson (aflopend contract) en Jeremain Lens (mogelijk terug naar AZ) waarschijnlijk vertrekken.
Tuurlijk hebben ze zich ingehouden. Daarom was ook alleen het kwartier na rust echt leuk. Toen zette Ajax even aan, 2 goals en de winst was veilig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik mag hopen dat Ajax zeker gisteren zich heeft ingehouden, want met deze inzet en felheid zijn we totaal kansloos tegen Twente.
Ik vond het ook niet echt tegenvallen opzich. OK het was geen Zuidamerikaanse sfeer, maar het was ook zeker geen 90 min stil zoals altijd maar beweerdquote:
4 posts boven jequote:
normaal is de sfeer anders. geen wave, geen geklap.. dat is voor mietjes en dagjesmensen. spelers die slecht spelen worden uitgefloten en corners worden met boe geroep ontvangen... die had immers het doel in moeten gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:52 schreef versteegrob het volgende:
Wel leuk gisteren toch, en 410 begon steeds met tellen
Wel vet als er een corner / vrijetrap is, gaat iedereen steeds harder klappen, en die rode kaart, allemaalzwaaien
Ik ben verkocht!
quote:Ajax volgt Huth en Antunes
Middlesbrough-verdediger Robert Huth staat, net als de Portugese linksback Vitorino Antunes, in de
belangstelling van Ajax. De Portugese krant A Bola en diverse Engelse media melden dat Ajax het tweetal deze zomer vast wil leggen.
Huth (23), die na een mislukt avontuur bij Chelsea nu de clubkleuren van Middlesbrough verdedigt,
zou voor een gelimiteerd bedrag mogen vertrekken bij Boro. De Duitse verdediger moet in Amsterdam de opvolger worden van de naar Atlético Madrid vertrekkende John Heitinga.
Vitorino Antunes (21) komt momenteel op huurbasis uit voor het Italiaanse AS Roma. De Portugese linksachter is eigendom van FC Pacos de Ferreira. Ajax ziet in Antunes een goede oplossing voor de geplaagde
linksbackpositie.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:52 schreef versteegrob het volgende:
Wel vet als er een corner / vrijetrap is, gaat iedereen steeds harder klappen, en die rode kaart, allemaalzwaaien
Ik ben verkocht!
Ja, maar dit is niet te vinden op die Portugese site, noch bij de "diverse Engelse media". Het onzingehalte is dus hoog.quote:
Okéquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet te vinden op die Portugese site, noch bij de "diverse Engelse media". Het onzingehalte is dus hoog.
De pers ziet het precies hetzelfde, maar dat lijk jij niet te snappenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:15 schreef Sybesma het volgende:
Ik lees hier een hoop geklaag over het publiek van gisteren.
De pers ziet dat toch iets anders:
[..]
quote:Een delegatie van Ajax heeft FC Twente-verdediger Douglas zaterdag bekeken in de ontmoeting tegen NAC Breda (1-5). De Amsterdammers zien in de Braziliaanse centrumverdediger van de Tukkers de opvolger van de naar Atlético Madrid vertrekkende John Heitinga. (TC Tubantia)
Dan moet je eens naar wat volleybal wedstrijden gaan, wat zal jij het daar naar je zin hebben!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:52 schreef versteegrob het volgende:
Wel vet als er een corner / vrijetrap is, gaat iedereen steeds harder klappen
Grappig waarschijnlijk omdat op Tele2 bij de heenwedstrijd tegen Heerenveen dit al werd gemeld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Grappig?
Leuke verdediger die Douglas. Wat mij betreft welkom.
Je mag hem hebben hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
Kom op jongens, niet zo moeilijk doen over Schilder. De miljoenen stromen straks weer binnen
Gewoon 3 ton en aftikken die handel.
Met een clausule dat hij over 3 jaar gewoon weer terug kan voor 2.5 miljoen
was zeker een typetje van m als Ajax-fan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:31 schreef BoerBert het volgende:
Vrij matige wedstrijd gister, ja. Zaten ook een stel mongolen in hetzelfde vak die eigenlijk de eerste helft voor mij verneukt hadden (419)
Wel geestig dat Dennis v/d Ven (wel een psv'er) vlak voor ons zat, hoorde er meerdere mensen over praten.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:52 schreef versteegrob het volgende:
Ik ben verkocht!
Nog 1 vraagje, als ik een seizoens kaart wil kopen, kan ik dan ook aangeven in welk vak ik wil zitten of alleen de prijs klasse van 414 euro? Dus 422/421/420 enz en 405/406/407
Zeg, we zijn hier geen helpdesk hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:44 schreef versteegrob het volgende:
Wat een reacties maar iemand antwoord op me vraag over de seizoenskaarten? Lekker positief publiek hier
Net zoveel als tegen heerenveen, gewoon winst dusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:32 schreef SCH het volgende:
Denken jullie dat je veel kans maakt tegen Twente?
quote:Van Basten golft met Sibon
Marco van Basten is vandaag gesignaleerd op de golfbaan in leeuwarden. Hij was daar samen met Gerald Sibon. De spits van Heerenveen draait een bovenmodaal seizoen en staat in de belangstelling van de amsterdamse club. Ajax zou zo'n slordige 2 miljoen willen neertellen voor de boomlange spits van de friezen. Het kan een opmerkelijke transfer worden voor de spits die van 1997 tot 1999 ook al onder contract stond bij de amsterdammers. In deze eerste periode scoorde Sibon 4 goals in 24 wedstrijden.
Zou het bijna gelovenquote:
Zei ik ook al, Twente thuis (Emmen) speelde tegen 9 man nac wat voor 3-0 zorgde, gevolg was dat Nac in de return moest aanvallen waar het compleet in faalt en het hele seizoen nog niet heeft gedaan simpel uitgecounterd van twente.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:04 schreef _Mike_ het volgende:
Twente wordt momenteel nogal overschat vind ik, het is zeker een sterke tegenstander maar er zijn al zat mensen die suggereren dat Ajax geen kans tegen Twente maakt
quote:
Volgens mij heeft MaxPower het bericht zelf geschrevenquote:
Niet serieus nee maar Sibon is een betere pinchhitter dan Urzaiz vind ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft MaxPower het bericht zelf geschreven
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zal trouwens wel lachen zijn als Ajax nu weer in de VCL op z´n bek gaat waardoor nederland nog maar 1 cl ticket overhoudt, volgend jaar kampioen wordt en PSV met de 2e plek zonder playoffs uefa mag spelen
Klopt, het is een geweldig aanspeelpunt en kopper maar je hebt er niets aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niet serieus nee maar Sibon is een betere pinchhitter dan Urzaiz vind ik.
Voetbalzonequote:De 3-1 van Daniel Pranjic, na een lachwekkende fout van John Heitinga, bracht de spanning niet terug.
Ik vind het geen overschatting maar gepast respect voor de verandering. We roepen al het hele jaar dat "dit zeker moet lukken" en tot nog toe is er maar weinig gelukt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:04 schreef _Mike_ het volgende:
Twente wordt momenteel nogal overschat vind ik, het is zeker een sterke tegenstander maar er zijn al zat mensen die suggereren dat Ajax geen kans tegen Twente maakt
quote:Edgar Davids trainde nog apart van de groep. De middenvelder herstelt van een liesblessure. Davids maakte een redelijk fitte indruk en trok alweer felle sprintjes.
Met Gregory van der Wiel gaat het steeds beter. De verdediger, die nog kampt met de naweeën van een knieblessure, werkte stevig af op een leeg doel en deed ook veel loopoefeningen.
En onder leiding van Alfons Groenendijk werd de oefensessie afgesloten met een vrolijk potje voetvolley. Luis Suarez verscheen niet op het trainingsveld. Hij heeft een gekneusde voet en werkte binnen aan zijn conditie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |