abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58509472
Ik lees hier een hoop geklaag over het publiek van gisteren.

De pers ziet dat toch iets anders:
quote:
Voor het publiek was de kleurrijke entree van Sarpong een cadeautje op een toch al vrolijke bevrijdingsdag. Het was opvallend hoe het publiek in de bijna uitverkochte Arena meeleefde met de wedstrijd en het spel van de thuisclub.

De stemming was bij 0-0 al anders dan tijdens doorsnee competitiewedstrijden. Het kan niet los worden gezien van het feit dat voor de play-offs apart moet worden betaald. Nogal wat vaste kaarthouders van Ajax waren gisteren thuis gebleven. De gelegenheidstoeschouwers leefden zich uit.

Toen Perez zich na acht minuten achter een vrije trap zette, begon het hele stadion ritmisch te klappen. Bij een paar gedurfde, maar mislukte dribbels van Luis Suarez volgde applaus in plaats van cynisch gefluit.

In die blijmoedige sfeer streed tegenstander Heerenveen voor zijn laatste kans. Twee keer scoren luidde vooraf de opdracht, maar het was al snel duidelijk dat die missie niet zou gaan slagen.
pi_58509625
Dat is de precieze tekst uit het AD
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:23:15 #253
52871 Blight
Supersized.
pi_58509626
quote:
Huntelaar: "Ajax is beter dan FC Twente"
06 mei 2008

In de Eredivisie pakte Ajax dit seizoen slechts één punt tegen FC Twente, maar toch is Klaas Jan Huntelaar er van overtuigd dat zijn ploeg in de play-offs gaat winnen van de Tukkers. Beide teams strijden de komende weken om één ticket voor de voorronde van de Champions League en volgens de spits gaat dat ticket naar Amsterdam.

"Twente heeft een goede ploeg, maar over twee wedstrijden moeten we van ze kunnen winnen. Waarom? Nou, omdat we een betere ploeg hebben", stelt de spits.

Toch waakt Huntelaar voor te veel optimisme. "We kunnen zeggen dat we beter zijn, maar we moeten het wel op het veld laten zien. Het is voor iedereen, de club en de spelers, heel belangrijk om de Champions League te halen. Dat moeten we tegen Twente laten zien. Tegen Heerenveen was ons spel maandag niet altijd top, dat klopt. Maar in de tweede helft was de buit op een gegeven moment eigenlijk al binnen. Daarom wilden we niet te veel krachten meer verspillen, met het oog op de komende wedstrijden tegen Twente."

Ook John Heitinga is er zeker van dat zijn ploeg FC Twente moet kunnen verslaan. "We moeten zaterdag in Emmen een goed resultaat neerzetten en het karwei daarna een week later in eigen stadion afmaken. FC Twente draait de laatste weken goed, maar wij moeten van eigen kracht uit gaan. Tegen een ploeg als Twente krijg je altijd ruimte om te voetballen en daar moeten we gebruik van maken."

De heenwedstrijd tussen Twente en Ajax is komende zaterdag in Emmen, de return is acht dagen later in de ArenA. De winnaar gaat naar de voorronde van de CL
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:23:21 #254
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_58509629
Heracles Almelo onderhandelt met Ajax over de transfer van Robbert Schilder naar Almelo, zo meldt TC Tubantia. Het eerste bod van de Heraclieden was volgens de Amsterdamse club te laag.

"Dat is het spel", vertelt algemeen directeur Nico-Jan Hoogma. "Zij willen van hem af en wij willen Robbert graag binnenhalen. We zijn nog volop in gesprek." De middenvelder maakte in januari voor de tweede keer als huurling de overstap naar Almelo. Zijn ontwikkeling in Twente geeft geen aanleiding hem terug te halen.

De verdere invulling van de selectie zal de komende weken cq. maanden gestalte gaan krijgen. Over het lot van Rob Maas en Marnix Smit, voor wie ontslag is aangevraagd, bestaat nog geen duidelijkheid. Doelman Remko Pasveer kan bijtekenen.

"Voor Remko is het wel zaak om aan keepen toe te komen", licht Hoogma toe. "Hij moet elke week spelen onder druk. Daar zijn beide partijen het over eens, dus mocht hij bijtekenen dan gaan we kijken of we hem bij een goede club onderdak kunnen krijgen."

Hoogma heeft de laatste tijd niet stilgezeten. "We hebben een lijst met namen voor posities waar wij ons willen versterken. Spelers als Gonzalo García-García hebben echter meerdere keuzes en dus zitten wij als Heracles even in de wachtkamer. We kunnen nu wel snel zaken doen met spelers uit de eerste divisie, maar we gaan, binnen de mogelijkheden van de club, voor kwaliteit.·
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_58509847
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:15 schreef Sybesma het volgende:

[..]
Ik ben het met de Pers (AD) eens.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:40:39 #256
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_58509950
quote:
Leonardo: "Ik wilde verhuurd worden"

Leonardo Vitor Santiago baalt van de houding van Ajax. De aanvaller komt dit seizoen niet of nauwelijks in de plannen van coach Adrie Koster voor, maar mocht in januari desondanks niet op huurbasis vertrekken.

NEC en FC Utrecht meldden zich voor de lichtvoetige Braziliaan, maar Ajax wilde tot ontevredenheid van Leonardo geen zaken doen. "Jammer dat Ajax me afgelopen winterstop niet aan een van de twee geïnteresseerde Nederlandse clubs heeft verhuurd. Dan was ik nu verder geweest. Komend seizoen wordt bepalend voor mijn carrière."

De technicus weet nog niet of hij volgend seizoen nog bij Ajax speelt. "Ik wil weten waar ik aan toe ben. De onzekerheid maakt me gek. Het lijkt me prachtig om met Van Basten te werken, maar dan moet ik wel aan spelen toekomen. Dit seizoen heeft me te weinig gebracht", zo zegt hij in Sportweek.

Overigens zou NEC komende zomer een nieuwe poging willen ondernemen om Leonardo aan zich te binden. De Nijmegenaren zijn op zoek naar een aanvaller met een actie, aangezien Kevin Bobson (aflopend contract) en Jeremain Lens (mogelijk terug naar AZ) waarschijnlijk vertrekken.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_58509964
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik mag hopen dat Ajax zeker gisteren zich heeft ingehouden, want met deze inzet en felheid zijn we totaal kansloos tegen Twente.
Tuurlijk hebben ze zich ingehouden. Daarom was ook alleen het kwartier na rust echt leuk. Toen zette Ajax even aan, 2 goals en de winst was veilig.

Heb vertrouwen in ajax en dit stukje nog even, hij scoort wel

In de Eredivisie pakte Ajax dit seizoen slechts één punt tegen FC Twente, maar toch is Klaas-Jan Huntelaar ervan overtuigd dat zijn ploeg in de play-offs gaat winnen van de Tukkers. Beide teams strijden de komende weken om één ticket voor de voorronde van de Champions League en volgens de spits gaat dat ticket naar Amsterdam.

Klaas-Jan Huntelaar: 'Over twee wedstrijden moet Ajax van Twente kunnen winnen' "Twente heeft een goede ploeg, maar over twee wedstrijden moeten we van ze kunnen winnen. Waarom? Nou, omdat we een betere ploeg hebben", stelt Huntelaar op de website FCUpdate.nl. Toch waakt de aanvaller voor te veel optimisme. "We kunnen zeggen dat we beter zijn, maar we moeten het wel op het veld laten zien. Het is voor iedereen, de club en de spelers, heel belangrijk om de Champions League te halen. Dat moeten we tegen Twente laten zien."

De Achterhoeker beseft dat Ajax maandagavond geen topwedstrijd speelde in eigen huis. "Tegen Heerenveen (3-1 winst, red.) was ons spel maandag niet altijd top, dat klopt. Maar in de tweede helft was de buit op een gegeven moment eigenlijk al binnen. Daarom wilden we niet te veel krachten meer verspillen, met het oog op de komende wedstrijden tegen Twente."

Ook Johnny Heitinga is er zeker van dat zijn ploeg FC Twente moet kunnen verslaan. "We moeten zaterdag in Emmen een goed resultaat neerzetten en het karwei daarna een week later in eigen stadion afmaken. FC Twente draait de laatste weken goed, maar wij moeten van eigen kracht uitgaan. Tegen een ploeg als Twente krijg je altijd ruimte om te voetballen en daar moeten we gebruik van maken."

De heenwedstrijd tussen Twente en Ajax is komende zaterdag in Emmen, de return is acht dagen later in De Arena. De winnaar gaat naar de voorronde van de Champions League.

http://www.ajaxonline.org/8156.htm
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:47:49 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58510081
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik ben het met de Pers (AD) eens.
Ik vond het ook niet echt tegenvallen opzich. OK het was geen Zuidamerikaanse sfeer, maar het was ook zeker geen 90 min stil zoals altijd maar beweerd .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58510132
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:41 schreef versteegrob het volgende:

[..]

[verhaal]
4 posts boven je !

Dat publiek gisteren ook. Zat in 421, staat zo'n gozert te schreeuwen: "AJAX". Zit er iemand achter hem te roepen: ''zitten''!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58510172
Wel leuk gisteren toch, en 410 begon steeds met tellen

Wel vet als er een corner / vrijetrap is, gaat iedereen steeds harder klappen, en die rode kaart, allemaalzwaaien

Ik ben verkocht!

Nog 1 vraagje, als ik een seizoens kaart wil kopen, kan ik dan ook aangeven in welk vak ik wil zitten of alleen de prijs klasse van 414 euro? Dus 422/421/420 enz en 405/406/407
pi_58510377
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:52 schreef versteegrob het volgende:

Wel vet als er een corner / vrijetrap is, gaat iedereen steeds harder klappen, en die rode kaart, allemaalzwaaien

Ik ben verkocht!
normaal is de sfeer anders. geen wave, geen geklap.. dat is voor mietjes en dagjesmensen. spelers die slecht spelen worden uitgefloten en corners worden met boe geroep ontvangen... die had immers het doel in moeten gaan. zo willen de die-hard supporters het
pi_58510468
Dit is zeker ook al gepost?
quote:
Ajax volgt Huth en Antunes

Middlesbrough-verdediger Robert Huth staat, net als de Portugese linksback Vitorino Antunes, in de
belangstelling van Ajax. De Portugese krant A Bola en diverse Engelse media melden dat Ajax het tweetal deze zomer vast wil leggen.

Huth (23), die na een mislukt avontuur bij Chelsea nu de clubkleuren van Middlesbrough verdedigt,
zou voor een gelimiteerd bedrag mogen vertrekken bij Boro. De Duitse verdediger moet in Amsterdam de opvolger worden van de naar Atlético Madrid vertrekkende John Heitinga.

Vitorino Antunes (21) komt momenteel op huurbasis uit voor het Italiaanse AS Roma. De Portugese linksachter is eigendom van FC Pacos de Ferreira. Ajax ziet in Antunes een goede oplossing voor de geplaagde
linksbackpositie.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58510509
quote:

Ik ben verkocht!
_!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:09:06 #264
52871 Blight
Supersized.
pi_58510533
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit is zeker ook al gepost?
[..]

Ja, maar dit is niet te vinden op die Portugese site, noch bij de "diverse Engelse media". Het onzingehalte is dus hoog.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58510651
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:09 schreef Blight het volgende:

[..]

Ja, maar dit is niet te vinden op die Portugese site, noch bij de "diverse Engelse media". Het onzingehalte is dus hoog.
Oké
pi_58510683
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:15 schreef Sybesma het volgende:

[..]

De pers ziet het precies hetzelfde, maar dat lijk jij niet te snappen

Gisteren:
Publiek
Wedstrijd
Ajax

Tegen Twente koop ik wel duurdere kaarten in de hoeken op de lange zijde, zit ik tenminste niet tussen dat kutvolk. Op Zuid bleven ze maar proberen een wave in te zetten terwijl die nog geen drie stoeltje ver kwam. En ik wil staan als ik naar voetbal kijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58510719
quote:
Een delegatie van Ajax heeft FC Twente-verdediger Douglas zaterdag bekeken in de ontmoeting tegen NAC Breda (1-5). De Amsterdammers zien in de Braziliaanse centrumverdediger van de Tukkers de opvolger van de naar Atlético Madrid vertrekkende John Heitinga. (TC Tubantia)
pi_58510818
quote:
Wel vet als er een corner / vrijetrap is, gaat iedereen steeds harder klappen
Dan moet je eens naar wat volleybal wedstrijden gaan, wat zal jij het daar naar je zin hebben!
pi_58510836
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:17 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Grappig?

Leuke verdediger die Douglas. Wat mij betreft welkom.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:21:13 #270
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58510837
Kom op jongens, niet zo moeilijk doen over Schilder. De miljoenen stromen straks weer binnen
Gewoon 3 ton en aftikken die handel.
Met een clausule dat hij over 3 jaar gewoon weer terug kan voor 2.5 miljoen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:21:46 #271
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58510852
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Grappig?

Leuke verdediger die Douglas. Wat mij betreft welkom.
Grappig waarschijnlijk omdat op Tele2 bij de heenwedstrijd tegen Heerenveen dit al werd gemeld.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:31:33 #272
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_58511044
Vrij matige wedstrijd gister, ja. Zaten ook een stel mongolen in hetzelfde vak die eigenlijk de eerste helft voor mij verneukt hadden (419)

Wel geestig dat Dennis v/d Ven (wel een psv'er) vlak voor ons zat, hoorde er meerdere mensen over praten .
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:31:34 #273
165643 Triptamine
Je Moeâh
pi_58511045
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
Kom op jongens, niet zo moeilijk doen over Schilder. De miljoenen stromen straks weer binnen
Gewoon 3 ton en aftikken die handel.
Met een clausule dat hij over 3 jaar gewoon weer terug kan voor 2.5 miljoen
Je mag hem hebben hoor
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:35:21 #274
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58511121
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 HeatWave

Whehehe, er zijn nogal wat calimero SCH fans die vinden dat Sarpong een schwalbe maakt
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58511190
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:31 schreef BoerBert het volgende:
Vrij matige wedstrijd gister, ja. Zaten ook een stel mongolen in hetzelfde vak die eigenlijk de eerste helft voor mij verneukt hadden (419)

Wel geestig dat Dennis v/d Ven (wel een psv'er) vlak voor ons zat, hoorde er meerdere mensen over praten .
was zeker een typetje van m als Ajax-fan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')