En nu maar hopen dat je de komende maanden niet weer begint met voor $300 in een maand aan eten naar binnen te wurgen.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:18 schreef Reena het volgende:
I En ach...een maand niet eten, viel nog best mee
¤300 is peanuts vergeleken met hoeveel het waard is over 10 jaarquote:Op maandag 5 mei 2008 16:37 schreef emokid het volgende:
Is het te overweldigend als ik Ghosts ga checken en nog nooit iets van NIN gehoord heb? Ben wel liefhebber van het genre.
Volgens mij istie zwaar de moeite waard, de mijne ligt nog in Newark:quote:Op maandag 5 mei 2008 16:18 schreef Reena het volgende:
Ik wist dat ik er spijt van zou krijgen als ik het niet zou kopen...dus heb ik het maar gedaan. En ach...een maand niet eten, viel nog best mee
3x raden wanneer ik op vakantie ga...quote:Estimated delivery: May 8, 2008 by 6:00 PM
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:24 schreef Reena het volgende:
Nou...hij heeft je 2 weken in spanning gelaten...alleen wist je toen niet 100% zeker of het voor een nieuw album was
Nou, kom op, Amersfoort - Veenendaal is niet zo ver, hopen dat ze het vanavond al brengen; tegen beter weten inquote:May 7, 2008 8:30 AM On FedEx vehicle for delivery AMERSFOORT NL
Ik heb ze allemaal. Incl de WITT singlesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:47 schreef ralfseltje het volgende:
Voor mij gemoedsrust net maar even Broken en Year Zero gekocht. Wie heeft hier trouwens de meeste Halo's? Ik kom op het beschamende aantal van 4...
Ik heb ook (bijna) alle halo's (aantal ook op vinyl) behalve de Closure video...heb wel de versie gedownload die Reznor op het internet gezet heeft...maar ik vind het stom om die video te kopen, terwijl ik er toch niet naar ga kijken...ze zijn meestal niet zo duur op ebay of amazon (tweedehands verkoop).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:47 schreef ralfseltje het volgende:
Voor mij gemoedsrust net maar even Broken en Year Zero gekocht. Wie heeft hier trouwens de meeste Halo's? Ik kom op het beschamende aantal van 4...
Alle cd-releases tot aan year zeroquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:03 schreef Reena het volgende:
[..]
Ik heb ook (bijna) alle halo's (aantal ook op vinyl) behalve de Closure video...heb wel de versie gedownload die Reznor op het internet gezet heeft...maar ik vind het stom om die video te kopen, terwijl ik er toch niet naar ga kijken...ze zijn meestal niet zo duur op ebay of amazon (tweedehands verkoop).
Ik weet dat ik het ooit nog een keertje ga kopen, alleen om de collectie compleet te hebben.../nerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |