en ik werk bij Noblessequote:
Dan weet je tenminste zeker dat je geen kans maaktquote:Op maandag 5 mei 2008 12:25 schreef MASD het volgende:
Hoi, ik modje op FOK!... en jij?
Kort maar krachtigquote:
'T verklaart ook wel waarom ik single ben nu ik het zo terug lees.quote:
Ik wil geen eiquote:Op maandag 5 mei 2008 15:31 schreef Stienn het volgende:
ik vraag altijd gewoon direct
Hoe wil je je eitje morgen hebben? hard, zacht of bevrucht
en dan begin ik met een foute openings zin zoals hier boven aangegeven worden. en dat is je 1e indruk ookal verneukt./quote:Op maandag 5 mei 2008 16:16 schreef Stienn het volgende:
90% van wat je van iemand vindt wordt door je eerste indruk bepaald! Dus een goede zin, is wel handig
ik vind t eraan liggen hoe je het brengt.. hoe fout hij ook is, hij kan nog leuk zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 17:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
en dan begin ik met een foute openings zin zoals hier boven aangegeven worden. en dat is je 1e indruk ookal verneukt./
mwa..quote:Op maandag 5 mei 2008 17:24 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
ik vind t eraan liggen hoe je het brengt.. hoe fout hij ook is, hij kan nog leuk zijn
Daar ben ik het al een stuk meer mee eensquote:Op maandag 5 mei 2008 12:49 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik gebruik geen zinnen.. gaat meestal vanzelf en ligt aan de situatie..het werkt dan wel altijd..
iemand zei eens tegen me; hee ken ik jou niet ergens van.. Had m laten uitleggen waar hij me van kende maar dat kon niet omdat ik daar nooit kwam.. Ik kende hem wel, wist waar ie woonde..quote:Op maandag 5 mei 2008 17:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa..
[..]
Daar ben ik het al een stuk meer mee eens
werkt diequote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:46 schreef porsche1 het volgende:
Hoi, ik ben pino en wil kleine br33zah pino's met je maken.
Dat je dat op de basisschool nog zegt oke,quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:46 schreef porsche1 het volgende:
Hoi, ik ben pino en wil kleine br33zah pino's met je maken.
Die is stiekem wel leukquote:Op maandag 5 mei 2008 12:20 schreef Rhythm het volgende:
TS begint.
TS: Heey.. ken jij die jongen daar?
Chick: Nee, hoezo?
TS: Eigenlijk wil ik gewoon met je praten.
Ik denk dat ze na het woordje ''modje'' al weglooptquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar veel indruk mee maakt.![]()
Als ze 7 is misschienquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:10 schreef mash_ het volgende:
if you were a pokemon i would catch you
zal die werken
Nee, te fout!quote:Op zondag 1 juni 2008 17:53 schreef Zenon het volgende:
"geloof je in liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog een keer lang lopen?"
Om dan met de opmerking te komen dat je al het 8ste gezicht bent dat langsliepquote:Op zondag 1 juni 2008 17:53 schreef Zenon het volgende:
"geloof je in liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog een keer lang lopen?"
of ze zegt:"ja, wat mot je?!"quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na het woordje ''modje'' al wegloopt
Ha, nou je bent wel 1 van de eerste met een zin die ik niet kenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef Phoenix78 het volgende:
"Vindt jij ook dat dit doekje naar chloroform ruikt ?"
Ok, oud en flauw. Ik versier dan ook nooit vrouwen.
Haal dan even direct de ijsklontjes uit je cola...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:22 schreef Psychopop het volgende:
Ik ga dan als ik in een lollige bui ben heel hard op de grond stampen.
Als ze dan vragen wat er aan de hand is, dan antwoord ik "Zo ik was eventjes het ijs breken hoor."
Mmh nee daar bezeer ik mijn tanden altijd mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef Loofus het volgende:
[..]
Haal dan even direct de ijsklontjes uit je cola...
Uit d'r hand meppen is een beetje overdreven, uit haar hand pakken en leeggooien zou wel werkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:58 schreef Nautilus het volgende:
Het is heel simpel, je vraagt gewoon of ze wat van je wil drinken. Merkt ze op dat ze nog heeft, dan mep je gewoon dat glas uit 'r hand.
Dan gaan alle jongens/gasten hier posten hoe ze het liefst door een meid worden aangesproken en een enkele vrouw die dan nog post''Hoi<inspelen op de situatie>"quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:43 schreef Walter81 het volgende:
Van mij helaas geen goede openingszin.
Wel een voorstel:
Ipv je eigen openingszin te plaatsen, hier de zin plaatsen die je het liefste hoort van het andere geslacht. (ok, zelfde geslacht mag ook).
Daar hebben we veel meer aan, nietwaar?
edit: laat maar: Hoe worden meiden het liefst aangesproken?!![]()
daar zou ik de lol nog wel van kunnen inzien als vrouw zijnde als een man dat doetquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Uit d'r hand meppen is een beetje overdreven, uit haar hand pakken en leeggooien zou wel werken
Mooi.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:34 schreef Joonjoon het volgende:
[..]
daar zou ik de lol nog wel van kunnen inzien als vrouw zijnde als een man dat doet
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:37 schreef Zief het volgende:
[..]
of je zegt:"hee, ik heb ene strikdiploma en ik weet zeker dat ik jou kan strikken"
![]()
OMGquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:51 schreef afcajos het volgende:
Wist je dat mijn piemel kanker kan genezen? helaas neuk ik geen kale vrouwen![]()
maargoed, wil je wat drinken?
werkt altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |