en ik werk bij Noblessequote:
Dan weet je tenminste zeker dat je geen kans maaktquote:Op maandag 5 mei 2008 12:25 schreef MASD het volgende:
Hoi, ik modje op FOK!... en jij?
Kort maar krachtigquote:
'T verklaart ook wel waarom ik single ben nu ik het zo terug lees.quote:
Ik wil geen eiquote:Op maandag 5 mei 2008 15:31 schreef Stienn het volgende:
ik vraag altijd gewoon direct
Hoe wil je je eitje morgen hebben? hard, zacht of bevrucht
en dan begin ik met een foute openings zin zoals hier boven aangegeven worden. en dat is je 1e indruk ookal verneukt./quote:Op maandag 5 mei 2008 16:16 schreef Stienn het volgende:
90% van wat je van iemand vindt wordt door je eerste indruk bepaald! Dus een goede zin, is wel handig
ik vind t eraan liggen hoe je het brengt.. hoe fout hij ook is, hij kan nog leuk zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 17:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
en dan begin ik met een foute openings zin zoals hier boven aangegeven worden. en dat is je 1e indruk ookal verneukt./
mwa..quote:Op maandag 5 mei 2008 17:24 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
ik vind t eraan liggen hoe je het brengt.. hoe fout hij ook is, hij kan nog leuk zijn
Daar ben ik het al een stuk meer mee eensquote:Op maandag 5 mei 2008 12:49 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik gebruik geen zinnen.. gaat meestal vanzelf en ligt aan de situatie..het werkt dan wel altijd..
iemand zei eens tegen me; hee ken ik jou niet ergens van.. Had m laten uitleggen waar hij me van kende maar dat kon niet omdat ik daar nooit kwam.. Ik kende hem wel, wist waar ie woonde..quote:Op maandag 5 mei 2008 17:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa..
[..]
Daar ben ik het al een stuk meer mee eens
werkt diequote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:46 schreef porsche1 het volgende:
Hoi, ik ben pino en wil kleine br33zah pino's met je maken.
Dat je dat op de basisschool nog zegt oke,quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:46 schreef porsche1 het volgende:
Hoi, ik ben pino en wil kleine br33zah pino's met je maken.
Die is stiekem wel leukquote:Op maandag 5 mei 2008 12:20 schreef Rhythm het volgende:
TS begint.
TS: Heey.. ken jij die jongen daar?
Chick: Nee, hoezo?
TS: Eigenlijk wil ik gewoon met je praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |