quote:Op zondag 4 mei 2008 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En ook niet zeggen "mwa, de volgende aflevering haalt het dus echt niet bij deze" Of van die teasers dat ik bijvoorbeeld zeg "Nou, ik ben benieuwd of de relatie-driehoek tussen McSteamy, McDreamy en Karev wel standhoudt" (oh god, kwam er maar zo'n aflevering), en dat jij dan zegt "Nou, ik wil niks verklappen, maar ik zou er maar niet te veel op hopen"..
Oeh ik wilde eigenlijk niet reageren maar dit moet toch even.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, wat betreft de TT, ik moet altijd wel erg lachen om Sydney.
Oz.quote:
nou ..............quote:Op zondag 4 mei 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
Jij dacht dat ik het überhaupt zou kunnen láten mijn mening te geven?
Ik sta te trappelen!
Nou.....?quote:
quote:
ssssssssssssssstquote:Op maandag 5 mei 2008 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe weinig afleveringen had dit seizoen ookalweer....
Daarom ga ik nu meteen na het werk sporten.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:57 schreef Starlie het volgende:
Heb stiekem liever dat Grey's naar Dinsdagavond gaat... maandag is mijn sportavond en ik ben nu al weken niet geweest...excuus is dat ik geen videorecorder heb
Dat is wel weer jammer, zo'n dubbele aflevering... moet ik me altijd inhouden om niets te downloadenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:35 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik zat met zo'n gevoel van: mijn god... daar wil ik nooooooit werken
Die halsslagader zag ik ook aankomen.... nou...wachten tot volgende week
Whahaha ik bedoelde uhhh hoe heet ie nou ehhhmmm de Chief kan effe niet op zijn naam komen, someone help!quote:
Pheeewwww!quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok daar zijn we weer.
"Shhhh. I'm calling on Jesus now."quote:Bailey. Ik vind haar echt de allertofste ooit. "Risin' above", en dan met die scalpel recht door het hakenkruis heen, prachtig, echt
.
Ik vind het een beetje ongeloofwaardig dat McSteamy op Hahn geiltquote:McSteamy die op Hahn geilt, Hahn die McSteamy afpoeiert
.
Nou he? Hoe duidelijk!quote:McDreamy en Dropzuster, mwa, overduidelijk dat daar meer in zit, vooral toen ze zei dat haar verloving niet doorging omdat hij niks wist wat hij wilde en zij wel> Helloo! Spiegeltje spiegeltje aan de wand, dat is precies met Meredith en McDreamy ook aan de hand.
Couldn't agree more....quote:Izzie en George zijn erg goed bezig om de dufste personages te worden.
Ik vond dat hele op-zijn-kop-hang-gebeuren iets te lang durenquote:Meredith was niet echt opvallend. Shane die doodging. Die andere vent leek wel op Burke
.
Lexy is (nog?) niet zo likeable omdat ze ook nog een beetje als een indringster aanvoelt, tenminste, dat geldt voor mijquote:Lexy. Hoe vaak gaat die nog tegen dezelfde muur aanlopen. Move it, Rebecca/Ava is toffer en past beter bij Alex.
Bailey moet een eigen serie krijgenquote:Prima aflevering (jammer dat ie pas volgende week verder gaat). Bailey is baas. Punt.
Als plastisch chirurg kan hij er altijd nog een gat in makenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een beetje ongeloofwaardig dat McSteamy op Hahn geilt
But then again... McSteamy geilt op alles waar een gat in zit, geloof ik![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:36 schreef Lips het volgende:
[..]
Als plastisch chirurg kan hij er altijd nog een gat in maken
Jep maar hij is ook van That 70'2 show en natuurlijk Oz in Buffy.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Ranzig gezicht he, die ader! Ik zat er echt naar te loeren toen hij aan het opzwellen was en uit elkaar spatte, ieuw!Wie is die jongen met die ader ook alweer, doet hij ook wel eens mee met That 70's Show?
EDIT: oh wacht, hij is de zoon van Dr. Evil! Mwhoehahahahahaaa!
Mijn moeder zat al met der handen voor der ogenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef Jojoortje het volgende:
Toen die kerel ging lachenIk wist gewoon dat die ader zou ploppen
Ik schrok toch nog
Je bent niet de enige. En meteen daarachteraan de 'to be continued', die ik helemaal niet zag aankomen omdat ik geen erg heb gehad in de tijd. Ik vloekte tegen mijn beeldschermquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef Jojoortje het volgende:
Toen die kerel ging lachenIk wist gewoon dat die ader zou ploppen
Ik schrok toch nog
is dat een retorische vraag of wil je echt het antwoord weten?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:10 schreef Vlindur het volgende:
Addison is al lang de hort op hoor, die komt ook niet meer terug?
En bedankt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
is dat een retorische vraag of wil je echt het antwoord weten?
hoezo, ik heb niet gespoilert. Je hebt van mij geen antwoord gehad hoorquote:
Nee, maar het is al wel duidelijk.. Nou ja. Well see..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoezo, ik heb niet gespoilert. Je hebt van mij geen antwoord gehad hoor
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:24 schreef Vlindur het volgende:
Aflevering 9. Crash in to me
Spuit elfquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:24 schreef Vlindur het volgende:
Aflevering 9. Crash in to me
Ik schaar me bij de groep hier die het zag aankomen; je bent heel de aflevering benieuwd naar hoe het eruit ziet en dan laten ze het eindelijk zien, dus logisch dat iedereen het zag aankomenquote:
Die vind ik ook stom... ze is redelijk knap, maar ik vind heel het verhaallijn van Derek die anderen dan Meredith gaat daten echt stomquote:Op maandag 5 mei 2008 21:29 schreef meami het volgende:
Derek moet niet verliefd worden op die operatieassistente!![]()
Dat was inderdad een erg mooi beeld! Ik snapte alleen niet waarom ze niet nadat ze doorkreeg dat ze haar lunchdate met Tucker ging missen, de operatie overhandigde aan George en Christina... Ze moet toch wel doorhebben dat haar huwelijk nu nóg meer onder druk komt te staan? Ze had haar punt inmiddels wel bewezen vind ik en het leek me niet zo'n heel ingewikkeld operatie ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:55 schreef Smirnov het volgende:
Bailey is het coolste. Hoe ze door het hakenkruis heen sneed
Nou ook al ziet ze er leuk uit, het voelt dan toch aan als 'pity love' en welke meid zit daar nou op te wachten??? Ik niet!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:11 schreef Xurk het volgende:
Ik schaar me bij de groep hier die het zag aankomen; je bent heel de aflevering benieuwd naar hoe het eruit ziet en dan laten ze het eindelijk zien, dus logisch dat iedereen het zag aankomenIk riep het toen ik de eerste zwelling zei en mijn vriendin durfde meteen niet meer te kijken
Het was smerig inderdaad! Wel cool dat Seth Green erin zat, vind hem altijd goed acteren, sinds BtVS al
En hij heeft Robot Chicken bedacht
[..]
Die vind ik ook stom... ze is redelijk knap, maar ik vind heel het verhaallijn van Derek die anderen dan Meredith gaat daten echt stomZo wordt hun verhaallijn alwéér met een seizoen of twee uitgerekt, zucht.
Ik ben inmiddels al hersteld!quote:
vooral alexquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:05 schreef Greys het volgende:
McSteamy en Alex, wat staat ze er lekker op!
Meredith, Izzie en George hebben een beetje zeikerige foto's eerlijk gezegd
Maar dat was deze aflevering helemaal niet zo erg.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:41 schreef Etcetera het volgende:
ja![]()
maarmaarmaarmaar
in my defense: al dat geneuzel met meredith/mcdreamy en izzy/george en alex/ava/zusjevanmeredith komt me een beetje de strot uit
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Nu op RTL 5. The Wedding Planner.
Met 'Karev' als dork met Italiaans accent!![]()
Leuke actrice iddquote:Op maandag 5 mei 2008 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oeh ik wilde eigenlijk niet reageren maar dit moet toch even.
Zij (Kali Rocha) speelde in Buffy the Vampire Slayer Halfrek (en Cecily, maar dat vergeten we even), en daar had ze best wel hetzelfde karakter (oké in Buffy is ze een demon, dat is ze in GA hopelijk niet). Iets te vrolijk, iets te 'perky'. Best leuk om te zien.
[..]
Oz.![]()
Totzover mijn Buffy-GA post.
ik heb net Enchanted gezien met McDreamy. Best geinig filmpje!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gister Made of Honour gezien in de bios
Met Mc Dreamy in de hoofdrol.. leuke film!
Dat komt toch zo terug als je er weer even naar kijkt?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:22 schreef Sharapova het volgende:
hmmz opzich vind ik het wel jammer dat het een 'to be continued' aflevering was. ik zit er nu toch niet meer zo goed in zeg maar. kan me niet alles meer herrinneren van vorige week.
wat dan? kan vananvond niet kijken maar neem het wel opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Aah, jullie hebben het stuk gezien waar hij met haar kust.quote:
Ja, maar ik vind het toch jammerquote:Op maandag 12 mei 2008 21:19 schreef xalo het volgende:
Ik vind Lexy zielig
En McDreamy begrijp ik opzich wel, want Meredith is ook niet echt duidelijk met wat ze wil!
Dan moet ie het maar uitmaken en niet wachten tot het volgende meisje zich aandient. Die ik overigens helemaal niet leuk vind.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:19 schreef xalo het volgende:
Ik vind Lexy zielig
En McDreamy begrijp ik opzich wel, want Meredith is ook niet echt duidelijk met wat ze wil!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Hahn vond ik keitegenvallen vandaag..weet niet precies waarom.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
Ja, dat is het ook wel, maar ik geef McDreamy wel gelijkquote:
Ja oke, maar officieel hebben ze toch niets? Al vind ik z'n nieuwe 'meisje' ook helemaal nietsquote:Op maandag 12 mei 2008 21:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Dan moet ie het maar uitmaken en niet wachten tot het volgende meisje zich aandient. Die ik overigens helemaal niet leuk vind.
Lexie wordt er wel elke aflevering beter op!
Had de uitzending bijna gemist door een wesp die mijn huiskamer was binnengedrongen en heb een kwartier in mijn hal doorgebracht tot ik eindelijk het lef had dat beest op te zuigen met de stofzuiger.
Het blijft een enorme muts imo.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Meredith (aka Mekkerdith) was zoals gewoonlijk niet echt enorm boeiend.
Idd, hij moet eens een knoop doorhakken.quote:McDreamy is eigenlijk net zo'n draaikont als Mekkerdith. Beter dat ie ook gewoon een keer zegt waar het op staat en daar bij blijft. Hij wil duidelijkheid van Mekkerdith, maar ondertussen stuurt hij ook gemengde signalen.
quote:Rose vind ik stiekem best een leuk personage.
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Mekkerdith
Nou! Inderdaad! Hij verbaasde me, ik had het niet verwacht en was vol bewondering!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
*knip*
Ik vond George ook erg goed toen ie bij de Nazi zei dat hij 'm had laten sterven.
quote:Meredith (aka Mekkerdith) was zoals gewoonlijk niet echt enorm boeiend.
Dat laatste was me niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:59 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vind Lexie steeds leuker worden.
Ook grappig dat die halsslagader-dude zelf meeriep dat er geen OK's meer vrij waren
Ik ook.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:37 schreef Wiiperdiipii het volgende:
En Hahn vond ik keitegenvallen vandaag..weet niet precies waarom.
Wanneer is iets officieel?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:01 schreef xalo het volgende:
[..]
Ja oke, maar officieel hebben ze toch niets? Al vind ik z'n nieuwe 'meisje' ook helemaal niets
Hoe bedoel je, karakterwisselingen? Wat snap je niet dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
Meredith gaat zich eindelijk normaler gedragen!!!!!!
Maar ik snap zo langzamerhand niks meer van al die karakterwisselingen
quote:Op maandag 19 mei 2008 09:22 schreef Quincy5 het volgende:
Zou me niet verbazen als vanavond voorlopig de laatste nieuwe aflevering is. Het is namelijk de laatste voor de door de schrijversstaking veroorzaakte pauze in het seizoen (bron: www.tv.com) en van veel series duurt het lang voor de Nederlandse tv het 2e deel van het seizoen heeft (House, Bones, en de laatste is Ghost whisperer waarvan Net5 gister stilzwijgend weer met seizoen 1 is verdergegaan).
Dat klopt niet. Army wives komt om 21.30uur i.p.v. Julia's Tango.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:45 schreef candygirl het volgende:
[..]
op 26 mei komt ook nieuwe serie op tijdstip van Greys anathomy , iets van army girls ofzo
Dan heb je mazzel, want Net5 gaat Gossip Girl volgens mij vanaf 3 juni uitzendenquote:Op maandag 19 mei 2008 10:57 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Gossip Girl moet een keer komen op net5.
Ssstttt!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:21 schreef Qwea het volgende:ik zag een promo van de uitzending van vanaaf... ik wist niet dat jullie nog maar daar waren
Er gaat nog veul moois komen in de komende afleveringenI promise
I believe ya!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:21 schreef Qwea het volgende:ik zag een promo van de uitzending van vanaaf... ik wist niet dat jullie nog maar daar waren
Er gaat nog veul moois komen in de komende afleveringenI promise
Welke aflevering is er vanavond??? Iemand enig idee??quote:Op maandag 19 mei 2008 19:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is het nu de laatste of niet? Al mijn collega's zeggen van wel
Ik heb geen idee!quote:Op maandag 19 mei 2008 20:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Welke aflevering is er vanavond??? Iemand enig idee??
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:14 schreef meami het volgende:
Ik heb ook begrepen dat het de laatste is.. zomerstop?
Rose isquote:Op maandag 19 mei 2008 21:32 schreef Xurk het volgende:
Die Rose is best leuk als karakter vind ik, maar het is gewoon frustrerend dat al die drama tussen Derek en Meredith al zó lang duurt; ik denk dat de schrijvers er goed aan doen om het nu gewoon te laten rusten, die twee hebben al zoveel drama gehad dat er eigenlijk geen toekomst meer in zit.
Dat valt me de laatste tijd steeds vaker op, dat zij niet zo centraal meer staat in de serie. Een goede zaak?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:53 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ze acteerde trouwens weer aardig vandaag, niet echt een grote rol.
Ja, waddup met dat? Ze is altijd zo een "robot" en dat werd in het begin van deze aflevering weer eens bevestigd, maar nu deed ze uit zichzelf iets wat meer typisch Izzie zou zijn en bedankte ze daarna zelfs voor het mee-opereren, om het handje vast te kunnen blijven houden!quote:En Christina die het handje vasthoud van Tuck , dat was zo lief...
En George die even later precies hetzelfde doet bij Meredithquote:Izzie die zo haar mond voorbij praat
Ik vind Meredith altijd een leuk persoon om naar te kijken. Ze acteert gewoon toppie, alleen dat gedoe met McDreamy komt me de keel uit. Ik vond haar wel leuk met die Finn ( weet niet of dat de goede naam is, maar die Fet die haar hond behandelde). Verder vind ik haar rol, hoe het nu is precies goed, alleen mag zij voortaan wel de voice over want dat hoort gewoon zo en klinkt veel beter. Bailey is een betere actrice , betere verhaallijnen op het moment maar de voice over is voor Meredith.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:22 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat valt me de laatste tijd steeds vaker op, dat zij niet zo centraal meer staat in de serie. Een goede zaak?
[..]
Ja, waddup met dat? Ze is altijd zo een "robot" en dat werd in het begin van deze aflevering weer eens bevestigd, maar nu deed ze uit zichzelf iets wat meer typisch Izzie zou zijn en bedankte ze daarna zelfs voor het mee-opereren, om het handje vast te kunnen blijven houden!
[..]
En George die even later precies hetzelfde doet bij Meredith
Ik moet alleen het laatste seizoen nog!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:15 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ja, dat is ook mijn lievelingsserie, heb ze ook allemaal op dvd. Ik hoop nog steeds dat er nog een keer een film van komt..
Ja, dat ga ik dan ook doen. Desperate Housewives is afgelopen en Lost over 2 weken ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:28 schreef Qwea het volgende:
als dit de laaste van de NL tv is, waarom gaan jullie dan niet verder met in de US kijken?
Daar komt a.s donderdag het slot. Een 2u durende aflevering. Dacht dat het EP 16 ofzo was.
Ergens na de zomerstop? Denk zelfs als ze nog meer afleveringen uit kunnen zenden dan alleen deze laatste vijf. Dus dan wordt het wel herfst/winters als Grey's in Amerika ook weer op gang is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:15 schreef Koningin het volgende:
Weet iemand al wanneer het dan weer verder gaat?
ja precies. Je kan zo alles wat je nog mist downloaden. Heb je alleen geen ondertitels.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:05 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dan ook doen. Desperate Housewives is afgelopen en Lost over 2 weken ook.
Jawel hoor, die zijn ook wel te vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja precies. Je kan zo alles wat je nog mist downloaden. Heb je alleen geen ondertitels.
teveel moeitequote:
Ja maar vaak zijn zinnen slecht vertaald of laten ze hele stukken weg. Meestal GOEIE grappen of zinnen die ze gewoon niet weten te vertalen. Echt hinderlijk en je mist gewoon VEEL als je Engels niet goed is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het feit dat ondertitels een geaccepteerd begrip zijn hier in Nederland maakt dat we tenminste niet naar nagesynchroniseerde series hoeven te kijken hier
\quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja maar vaak zijn zinnen slecht vertaald of laten ze hele stukken weg. Meestal GOEIE grappen of zinnen die ze gewoon niet weten te vertalen. Echt hinderlijk en je mist gewoon VEEL als je Engels niet goed is.
Als Meredith toegeeft dat ze iets met McDreamy wil, en 'm niet zo aan het lijntje houdtquote:
Ondertitels kun je ook apart downloaden. Alleen moet je dan soms zelf zorgen dat ze synchroon lopen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja precies. Je kan zo alles wat je nog mist downloaden. Heb je alleen geen ondertitels.
Maaaaaar army wives komt ook. Alhoewel ik me afvraag of dat wat is.
Ach, ik heb nog earl, shark, criminal minds, happy days, ect
Ja, ik luister naar het Engels en ik lees de ondertitels. Ik doe gewoon beide. Engelse ondertitels heb ik ook regelmatig..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja maar vaak zijn zinnen slecht vertaald of laten ze hele stukken weg. Meestal GOEIE grappen of zinnen die ze gewoon niet weten te vertalen. Echt hinderlijk en je mist gewoon VEEL als je Engels niet goed is.
Welkom!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
hey waarom heb ik hier nog niet gepost?
Bij mij stond bij de vorige aflevering al '(slot)' erachter.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:01 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Welkom!!!
Maandag geen Greys? Volgens de gids bij pa en ma...![]()
We zouden toch nog 1 ep. krijgen?
Someone help me!
Hier was ik niet op voorbereid!![]()
This feels so.....cold turkey!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Bij mij stond bij de vorige aflevering al '(slot)' erachter.
Geen nieuwe afleveringen dus voorlopig.
What about Brian is afgelopen. Er zijn niet meer seizoenen gemaakt. Net5 heeft alle afleveringen uitgezonden.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:22 schreef Psych-case het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat krijgen we ervoor terug?
What about Brian???
Ook al een TIJD niet gezien.
Stomme Net5.
Er is ook een USA-topic hè: Grey's Anatomy (USA) #9 Met nieuwe aflevering op 24 april!quote:Op zondag 25 mei 2008 10:03 schreef Qwea het volgende:
Vanaaf maar eens de season finale downloaden die 2u duurt
Waarschijnlijk omdat ze die afleveringen nog niet hebben uit Amerika? Omdat ze dit niet willen doen zo met de zomer in aantocht? Zomerstop van de grote series op alle zenders enzo?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:11 schreef Greys het volgende:
In Nederland zenden ze dus niet tot de finale uit?
Why?
Oh...quote:Op zondag 25 mei 2008 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze die afleveringen nog niet hebben uit Amerika?
Oh...quote:Omdat ze dit niet willen doen zo met de zomer in aantocht?
Oh....quote:Zomerstop van de grote series op alle zenders enzo?
Ohwww oke. Wist ik helemaal niet. Dacht dat de serie wel lekker liep.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
What about Brian is afgelopen. Er zijn niet meer seizoenen gemaakt. Net5 heeft alle afleveringen uitgezonden.
*daar gaat zitten.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er is ook een USA-topic hè: Grey's Anatomy (USA) #9 Met nieuwe aflevering op 24 april!
Wat je deed toen er eerder ook al een stop was? Net alsof Grey's non stop het hele jaar uitgezonden wordt ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:15 schreef bladibladibla het volgende:
Wat moet ik nu in hemelsnaam met mijn maandagavond doen?
Dat vind ik een hele goede vraag!quote:Op maandag 26 mei 2008 12:15 schreef bladibladibla het volgende:
Wat moet ik nu in hemelsnaam met mijn maandagavond doen?
Ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dan blijf ik toch lekker alleen in dit topic als de volgende afleveringen weer op TV komen.
Yippie yeeey!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:01 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Vanaf 19 juni gaat Net5 herhalingen uitzenden , elke werkdag om 19.30Vanaf Seizoen 1
Bedankt!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:33 schreef Nuna het volgende:
Even een herinnering: vanaf morgen gaat Net 5 weer seizoen 1 uitzenden! Om half 8
waaaaaaaaaaat????quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:56 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Bedankt!
Mooi tijdstip!
Dan ben ik meestal uitgesport, gekookt en afgewassen....
Nou inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:06 schreef Koningin het volgende:
Ze zagen er raar uit vond ik.
Toch wel veranderd in een paar jaar eigenlijk.
Ik ook op mijn GLOEDNIEUWE MEGA GROTE tv!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef draculettetje het volgende:
ik heb vanmiddag om 13.00 uur gekeken!
Ja met nog de voledige 'themesong' of hoe je dat beginnetje ook noemt.quote:
ja die themesong mis ik ook echt bij de nieuwe afl. , bij meer series heb je datquote:Op zondag 22 juni 2008 03:28 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja met nog de voledige 'themesong' of hoe je dat beginnetje ook noemt.
Dat vind ik leuk!
Ja ik vind het ook niet leuk.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja die themesong mis ik ook echt bij de nieuwe afl. , bij meer series heb je dat
ik snap niet waarom die moeten sneuvelen
Ik gok dat net5 de resterende paar afleveringen na de zomerstop uit gaat zenden.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is er al íéts bekend over nieuwe afleveringen? Ik mis hetDeze heb ik allemaal wel op dvd
hoe dan? een afl. duurt toch gewoon 60 minutenquote:Op maandag 23 juni 2008 14:45 schreef Xurk het volgende:
(..) Die schrappen veel series na een tijdje om zo meer tijd te maken voor de echte aflevering zelf, wat dan wel weer leuk is, maar het blijft jammer.
Zonder themesong heb je meer tijd om het verhaal te vertellen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe dan? een afl. duurt toch gewoon 60 minuten
of bedoel je dat wanneer de theemsong erbij zit er wordt geknipt in de afl?
Wij vinden dezelfde series leuk!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:55 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik mis de opening ook vaak ja. Series zoals Brothers and Sisters, Greys Anatomy en [s]One Tree Hill]/s]verdienen een mooie opening song..
Inderdaad, wij kijken wel dezelfde seriesquote:Op maandag 23 juni 2008 18:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wij vinden dezelfde series leuk!
Vergeet GG natuurlijk niet
15 of 16, de laatste is een dubbele. En volgens mij is Net5 gestopt na aflevering 11, want 12 is de eerste die ik gedownload hebquote:Op zondag 29 juni 2008 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is Net5 eigenlijk gestopt met uitzenden? Seizoen 4 heeft tot nu toe 17 afleveringen geloof ik, maar zover is Net5 toch niet gekomen?
En ook nog de entree van Addisonquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Doc.Brown het volgende:
Geweldige aflevering ditGeorge die een spuit krijgt van de 3 dames
Das wel erg laat jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:05 schreef Sharapova het volgende:
Bij deze aflevering had ik ook echt pas na de tweede keer kijken door waarom mc Dreamy "I'm so sorry Meredith" zegtMaar das natuurlijk omdat Addison (L) aankomt
SOms duurt t ff voordat t muntje valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |