Leuke actrice iddquote:Op maandag 5 mei 2008 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oeh ik wilde eigenlijk niet reageren maar dit moet toch even.
Zij (Kali Rocha) speelde in Buffy the Vampire Slayer Halfrek (en Cecily, maar dat vergeten we even), en daar had ze best wel hetzelfde karakter (oké in Buffy is ze een demon, dat is ze in GA hopelijk niet). Iets te vrolijk, iets te 'perky'. Best leuk om te zien.
[..]
Oz.![]()
Totzover mijn Buffy-GA post.
ik heb net Enchanted gezien met McDreamy. Best geinig filmpje!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gister Made of Honour gezien in de bios
Met Mc Dreamy in de hoofdrol.. leuke film!
Dat komt toch zo terug als je er weer even naar kijkt?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:22 schreef Sharapova het volgende:
hmmz opzich vind ik het wel jammer dat het een 'to be continued' aflevering was. ik zit er nu toch niet meer zo goed in zeg maar. kan me niet alles meer herrinneren van vorige week.
wat dan? kan vananvond niet kijken maar neem het wel opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Aah, jullie hebben het stuk gezien waar hij met haar kust.quote:
Ja, maar ik vind het toch jammerquote:Op maandag 12 mei 2008 21:19 schreef xalo het volgende:
Ik vind Lexy zielig
En McDreamy begrijp ik opzich wel, want Meredith is ook niet echt duidelijk met wat ze wil!
Dan moet ie het maar uitmaken en niet wachten tot het volgende meisje zich aandient. Die ik overigens helemaal niet leuk vind.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:19 schreef xalo het volgende:
Ik vind Lexy zielig
En McDreamy begrijp ik opzich wel, want Meredith is ook niet echt duidelijk met wat ze wil!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Hahn vond ik keitegenvallen vandaag..weet niet precies waarom.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
Ja, dat is het ook wel, maar ik geef McDreamy wel gelijkquote:
Ja oke, maar officieel hebben ze toch niets? Al vind ik z'n nieuwe 'meisje' ook helemaal nietsquote:Op maandag 12 mei 2008 21:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Dan moet ie het maar uitmaken en niet wachten tot het volgende meisje zich aandient. Die ik overigens helemaal niet leuk vind.
Lexie wordt er wel elke aflevering beter op!
Had de uitzending bijna gemist door een wesp die mijn huiskamer was binnengedrongen en heb een kwartier in mijn hal doorgebracht tot ik eindelijk het lef had dat beest op te zuigen met de stofzuiger.
Het blijft een enorme muts imo.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Meredith (aka Mekkerdith) was zoals gewoonlijk niet echt enorm boeiend.
Idd, hij moet eens een knoop doorhakken.quote:McDreamy is eigenlijk net zo'n draaikont als Mekkerdith. Beter dat ie ook gewoon een keer zegt waar het op staat en daar bij blijft. Hij wil duidelijkheid van Mekkerdith, maar ondertussen stuurt hij ook gemengde signalen.
quote:Rose vind ik stiekem best een leuk personage.
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Mekkerdith
Nou! Inderdaad! Hij verbaasde me, ik had het niet verwacht en was vol bewondering!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
*knip*
Ik vond George ook erg goed toen ie bij de Nazi zei dat hij 'm had laten sterven.
quote:Meredith (aka Mekkerdith) was zoals gewoonlijk niet echt enorm boeiend.
Dat laatste was me niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:59 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vind Lexie steeds leuker worden.
Ook grappig dat die halsslagader-dude zelf meeriep dat er geen OK's meer vrij waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |