Ik vond het in eerste instantie een trage aflevering, omdat ze steeds zo lang bleven hangen bij de ambulance... tegen het einde werd het echter steeds spannender en na de laatste reclame kreeg ik al snel door dat niet alles opgelost ging worden in die laatste 8 minuten

Irritant, maar wel weer iets om naar uit te kijken nu!
quote:
Ik schaar me bij de groep hier die het zag aankomen; je bent heel de aflevering benieuwd naar hoe het eruit ziet en dan laten ze het eindelijk zien, dus logisch dat iedereen het zag aankomen

Ik riep het toen ik de eerste zwelling zei en mijn vriendin durfde meteen niet meer te kijken

Het was smerig inderdaad! Wel cool dat Seth Green erin zat, vind hem altijd goed acteren, sinds BtVS al

En hij heeft Robot Chicken bedacht

quote:
Die vind ik ook stom... ze is redelijk knap, maar ik vind heel het verhaallijn van Derek die anderen dan Meredith gaat daten echt stom

Zo wordt hun verhaallijn alwéér met een seizoen of twee uitgerekt, zucht.
quote:
Dat was inderdad een erg mooi beeld! Ik snapte alleen niet waarom ze niet nadat ze doorkreeg dat ze haar lunchdate met Tucker ging missen, de operatie overhandigde aan George en Christina... Ze moet toch wel doorhebben dat haar huwelijk nu nóg meer onder druk komt te staan? Ze had haar punt inmiddels wel bewezen vind ik en het leek me niet zo'n heel ingewikkeld operatie ofzo