Mijn moeder zat al met der handen voor der ogenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef Jojoortje het volgende:
Toen die kerel ging lachenIk wist gewoon dat die ader zou ploppen
Ik schrok toch nog
Je bent niet de enige. En meteen daarachteraan de 'to be continued', die ik helemaal niet zag aankomen omdat ik geen erg heb gehad in de tijd. Ik vloekte tegen mijn beeldschermquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef Jojoortje het volgende:
Toen die kerel ging lachenIk wist gewoon dat die ader zou ploppen
Ik schrok toch nog
is dat een retorische vraag of wil je echt het antwoord weten?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:10 schreef Vlindur het volgende:
Addison is al lang de hort op hoor, die komt ook niet meer terug?
En bedankt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
is dat een retorische vraag of wil je echt het antwoord weten?
hoezo, ik heb niet gespoilert. Je hebt van mij geen antwoord gehad hoorquote:
Nee, maar het is al wel duidelijk.. Nou ja. Well see..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoezo, ik heb niet gespoilert. Je hebt van mij geen antwoord gehad hoor
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:24 schreef Vlindur het volgende:
Aflevering 9. Crash in to me
Spuit elfquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:24 schreef Vlindur het volgende:
Aflevering 9. Crash in to me
Ik schaar me bij de groep hier die het zag aankomen; je bent heel de aflevering benieuwd naar hoe het eruit ziet en dan laten ze het eindelijk zien, dus logisch dat iedereen het zag aankomenquote:
Die vind ik ook stom... ze is redelijk knap, maar ik vind heel het verhaallijn van Derek die anderen dan Meredith gaat daten echt stomquote:Op maandag 5 mei 2008 21:29 schreef meami het volgende:
Derek moet niet verliefd worden op die operatieassistente!![]()
Dat was inderdad een erg mooi beeld! Ik snapte alleen niet waarom ze niet nadat ze doorkreeg dat ze haar lunchdate met Tucker ging missen, de operatie overhandigde aan George en Christina... Ze moet toch wel doorhebben dat haar huwelijk nu nóg meer onder druk komt te staan? Ze had haar punt inmiddels wel bewezen vind ik en het leek me niet zo'n heel ingewikkeld operatie ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:55 schreef Smirnov het volgende:
Bailey is het coolste. Hoe ze door het hakenkruis heen sneed
Nou ook al ziet ze er leuk uit, het voelt dan toch aan als 'pity love' en welke meid zit daar nou op te wachten??? Ik niet!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:11 schreef Xurk het volgende:
Ik schaar me bij de groep hier die het zag aankomen; je bent heel de aflevering benieuwd naar hoe het eruit ziet en dan laten ze het eindelijk zien, dus logisch dat iedereen het zag aankomenIk riep het toen ik de eerste zwelling zei en mijn vriendin durfde meteen niet meer te kijken
Het was smerig inderdaad! Wel cool dat Seth Green erin zat, vind hem altijd goed acteren, sinds BtVS al
En hij heeft Robot Chicken bedacht
[..]
Die vind ik ook stom... ze is redelijk knap, maar ik vind heel het verhaallijn van Derek die anderen dan Meredith gaat daten echt stomZo wordt hun verhaallijn alwéér met een seizoen of twee uitgerekt, zucht.
Ik ben inmiddels al hersteld!quote:
vooral alexquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:05 schreef Greys het volgende:
McSteamy en Alex, wat staat ze er lekker op!
Meredith, Izzie en George hebben een beetje zeikerige foto's eerlijk gezegd
Maar dat was deze aflevering helemaal niet zo erg.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:41 schreef Etcetera het volgende:
ja![]()
maarmaarmaarmaar
in my defense: al dat geneuzel met meredith/mcdreamy en izzy/george en alex/ava/zusjevanmeredith komt me een beetje de strot uit
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Nu op RTL 5. The Wedding Planner.
Met 'Karev' als dork met Italiaans accent!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |