Ik heb wel zitten janken. Als een klein kind. Om de zelfde reden, trouwens.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
De hond vond ik ook het zieligst. Niet dat ik heb zitten janken, maar het haalde wel een beetje het gevoel terug van mijn eigen ingeslapen hond.
nou terug, ze hebben weer eens sex gehad zodat ze het hele volgende seizoen weer om elkaar heen kunnen draaien, saaaaaaai!quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:47 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
meredith is back with derick.....
Yes!!
Ik moet wél toegeven dat het misschien anders was geweest als ik alleen was geweest, maar mijn moeder keek mee.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb wel zitten janken. Als een klein kind. Om de zelfde reden, trouwens.![]()
Voor het oude Meredith/Derek jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:02 schreef marientje het volgende:
Ik zag het laten inslapen van Doc als een soort metafoor voor het definitieve einde van Derek/Meredith, maar ja.........
Dr vriendje was net dood gegaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:00 schreef Geqxon het volgende:
Wat jankte Dr. Stevens op het einde eigenlijk?
Verloofde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dr vriendje was net dood gegaan.
Ik bedoelde meer de laatste zinnen die ze jankte, wat zei ze daar?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dr vriendje was net dood gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |