abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_57506243




Grey's Anatomy
is een Amerikaanse ziekenhuisserie die 3 jaar geleden is begonnen en in Nederland op Net5 wordt uitgezonden. In 2007 won het de Golden Globe award voor 'best tv drama'.

Het verhaal draait om Meredith Grey, een chirurgische stageloper aan het fictionele Seattle Grace Hospital in Seattle, Washington. De show heeft een samengestelde cast, maar Meredith wordt gepresenteerd als het centrale karakter. De naam van de serie is een zinspeling op de titel van het boek Gray's Anatomy, een standaardwerk op het gebied van de menselijke anatomie.
Aan het begin van seizoen 4 zijn alle interns inmiddels second-year residents, behalve George O'Malley. Hij haalde zijn intern examen niet en moet het jaar opnieuw doen.




Meredith Grey
Meredith pikte Derek op in een bar. Schopte hem haar bed uit de volgende morgen, om er een uur later achter te komen dat hij haar baas is in het ziekenhuis. Sindsdien hebben ze een knipperlicht relatie. Zo nu en dan verstoord door 'enstranged wives', zusjes en fear of commitment.


Derek Sheperd
Derek begon een relatie met Meredith terwijl hij in New York nog een vrouw bleek te hebben. Zij deed het met zijn beste vriend Mark en daarom was hij naar Seattle gevlucht. Zowel Mark als zijn vrouw kwamen opdagen maar zijn vrouw is na de scheiding naar LA vertrokken. De relatie met Meredith gaat niet over rozen maar toen hij interesse toonde in een ander meisje bleek zij het zusje van Meredith te zijn.


Cristina Yang
Cristina had een relatie met Dr. Burke maar hij liet haar voor het altaar staan en verdween uit de serie.
Ze is houdt meer van chirurgie dan ze van zichzelf houdt en doet alles om de interessante patiënten te krijgen.


Alex Karev
Alex heeft inmiddels een flinke reputatie bij de vrouwelijke dokters en nurses in het ziekenhuis. Na Olivia, Izzie en Addison viel hij voor de patiënte bekend als Jane Doe. Zij bleek getrouwd en ondanks zijn gevoelens moedigt hij haar aan om terug te gaan naar haar man.


Isobel 'Izzie' Stevens
Izzie raakt nogal eens te betrokken bij haar patiënten. Ze komt van heel ver nadat ze verloofd was met een patiënt genaamd Denny en hij overleed aan hartfalen. Momenteel is ze verliefd op George maar hij is getrouwd.


George O'Malley
George is getrouwd met Dr. Torres maar rommelt ook met Izzie. Hij moet zijn intern jaar opnieuw doen aangezien hij zakte voor het intern examen.


Callie Torres
Callie is in een opwelling getrouwd met George in Las Vegas. Ze doet heel erg haar best maar George rommelt achter haar rug met Izzie. Aan het eind van seizoen 3 wordt ze gekozen tot Chief Resident maar of ze er echt blij mee is als ze merkt hoeveel werk het is?


Mark Sloan
Mark is de beste vriend van Derek. Hij kwam naar Seattle om Addison terug te winnen maar zij vertrok naar LA. Hij wordt gezien als the womanizer van het ziekenhuis.


Miranda Bailey
Bailey begint als the Nazi en de nachtmerrie van alle interns. Ze blijkt stiekem een hart te hebben, krijgt een kind en opent een free clinic in het ziekenhuis. Aan het eind van seizoen 3 blijft ze verbijsterd achter als Callie boven haar wordt verkozen tot chief resident.


Richard Webber
Richard is the Chief en probeert alles in goede banen te leiden. Hij kan zijn werk niet los laten en dat kost hem zijn huwelijk.


Lexie Grey
Lexie is the new kid on the block. Ze blijkt echter het halfzusje van Meredith, maar die wil niks van haar weten.



Maandagavond om 20.30uur op Net5.

Seizoen 4:

1 A Change Is Gonna Come
2 Love/Addiction
3 Let the Truth Sting
4 The Heart of the Matter
5 Haunt You Every Day
6 Kung Fu Fighting
7 Physical Attraction
8 Forever Young
9 Crash Into Me, Part 1
10 Crash Into Me, Part 2
11 Lay Your Hands On Me



Grey's Anatomy op ABC
Grey's anatomy op IMDb
Grey's Anatomy op Wikipedia

Vorige topics


Grey's Anatomy
Grey's Anatomy #2: Oh!de aan Sandra Oh!
Grey's Anatomy #3
Grey's Anatomy #4
Grey's Anatomy #5
Grey's Anatomy #6
Grey's Anatomy #7
Grey's Anatomy #8
Grey's Anatomy #9
Grey's Anatomy #10 (NL): Help ons zonder GA de zomer door!!
Grey's Anatomy # 11 Het nieuwe seizoen begint!!
Grey's Anatomy NL #12: Did I raise you fools to be pariahs?
Grey's Anatomy #13 (NL): McDreamy vs. McSteamy
Grey's Anatomy #14 (NL): Kicking some Beverly Hills ass
Grey's Anatomy #15 (NL): Izzie, wat doe je nu
Grey's Anatomy #16 (NL): That’s not Denny anymore...
Grey's Anatomy #17 (NL) All McGuilty
Grey's Anatomy #18 (NL) McNasty with a McHottie? McBastard!
Grey's Anatomy #19 Nine Crimes
Grey's Anatomy #20 I dooooooooooooo?
Grey's Anatomy #21 OMG Cliffhanging Meredith!
Grey's Anatomy #22: George and Izzie, sitting in a tree
[NL] Grey's Anatomy #24: 'Can I buy you a drink?'
[NL] Grey's Anatomy #25 Wachten op nieuwe afleveringen

***Deze openingspost is hier te vinden!***

[ Bericht 21% gewijzigd door SaintOfKillers op 20-03-2008 23:06:10 ]
pi_57506298
wat een OP.
pi_57506359
ik ben niet zo snel
en nu ook nog op zoek naar nieuwe aflevering plaatjes zeg maar
pi_57506481
willen jullie me de volgende keer helpen met nieuwe foto's ik kom er gewoon niet uit!
pi_57506535
Kan een mod even NL in de titel erbij proppen? Anders is het zo confusing
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 20 maart 2008 @ 19:45:25 #6
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_57506582


Kijken we allemaal even mee hoe mooi Callie O'Malley eigenlijk wel niet kan zingen ?

-edit- het plaatje is dus klikbaar naar een youtube-dingetje he .

[ Bericht 19% gewijzigd door Tha_Erik op 20-03-2008 20:11:11 ]
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_57506697
Draculettetje, zal ik een OP in elkaar flansen dat je 'm er later in plakt?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Frontpage donderdag 20 maart 2008 @ 20:08:18 #8
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_57507165
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 maart 2008 @ 20:10:43 #9
163650 Greys
pi_57507208
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Draculettetje, zal ik een OP in elkaar flansen dat je 'm er later in plakt?
Kom jij je eerst maar eens in SC melden!

Het zinnetje 'omdat er geen afleveringen meer zijn' mag ook wel uit de OP.
Ik vind hem mooit zo hoor!

Tha_Erik, tóf he? Ik had het al gezien ja toen ik haar aan het uitpluizen was op internet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:23:33 #10
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_57507506
Ik dacht al dat ik in een verkeerd topic was beland toen ik die zin over geen afleveringen meer in de OP las
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 maart 2008 @ 20:33:32 #11
163650 Greys
pi_57507739
Callie zingt echt super he? En zo komisch!
Find your grai-ai-ai-ai-aillllllll
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57510050
Oke ik heb een OP in elkaar geknutseld. Het was heel wat werk dus als ik 'm hier zo dadelijk post zou het tof zijn als iemand 'm in de OP kan plakken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Frontpage donderdag 20 maart 2008 @ 22:15:46 #13
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_57510067
ff in de FB vragen, of anders wil Tha_Erik dat vast wel doen?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_57510151




Grey's Anatomy
is een Amerikaanse ziekenhuisserie die 3 jaar geleden is begonnen en in Nederland op Net5 wordt uitgezonden. In 2007 won het de Golden Globe award voor 'best tv drama'.

Het verhaal draait om Meredith Grey, een chirurgische stageloper aan het fictionele Seattle Grace Hospital in Seattle, Washington. De show heeft een samengestelde cast, maar Meredith wordt gepresenteerd als het centrale karakter. De naam van de serie is een zinspeling op de titel van het boek Gray's Anatomy, een standaardwerk op het gebied van de menselijke anatomie.
Aan het begin van seizoen 4 zijn alle interns inmiddels second-year residents, behalve George O'Malley. Hij haalde zijn intern examen niet en moet het jaar opnieuw doen.




Meredith Grey
Meredith pikte Derek op in een bar. Schopte hem haar bed uit de volgende morgen, om er een uur later achter te komen dat hij haar baas is in het ziekenhuis. Sindsdien hebben ze een knipperlicht relatie. Zo nu en dan verstoord door 'enstranged wives', zusjes en fear of commitment.


Derek Sheperd
Derek begon een relatie met Meredith terwijl hij in New York nog een vrouw bleek te hebben. Zij deed het met zijn beste vriend Mark en daarom was hij naar Seattle gevlucht. Zowel Mark als zijn vrouw kwamen opdagen maar zijn vrouw is na de scheiding naar LA vertrokken. De relatie met Meredith gaat niet over rozen maar toen hij interesse toonde in een ander meisje bleek zij het zusje van Meredith te zijn.


Cristina Yang
Cristina had een relatie met Dr. Burke maar hij liet haar voor het altaar staan en verdween uit de serie.
Ze is houdt meer van chirurgie dan ze van zichzelf houdt en doet alles om de interessante patiënten te krijgen.


Alex Karev
Alex heeft inmiddels een flinke reputatie bij de vrouwelijke dokters en nurses in het ziekenhuis. Na Olivia, Izzie en Addison viel hij voor de patiënte bekend als Jane Doe. Zij bleek getrouwd en ondanks zijn gevoelens moedigt hij haar aan om terug te gaan naar haar man.


Isobel 'Izzie' Stevens
Izzie raakt nogal eens te betrokken bij haar patiënten. Ze komt van heel ver nadat ze verloofd was met een patiënt genaamd Denny en hij overleed aan hartfalen. Momenteel is ze verliefd op George maar hij is getrouwd.


George O'Malley
George is getrouwd met Dr. Torres maar rommelt ook met Izzie. Hij moet zijn intern jaar opnieuw doen aangezien hij zakte voor het intern examen.


Callie Torres
Callie is in een opwelling getrouwd met George in Las Vegas. Ze doet heel erg haar best maar George rommelt achter haar rug met Izzie. Aan het eind van seizoen 3 wordt ze gekozen tot Chief Resident maar of ze er echt blij mee is als ze merkt hoeveel werk het is?


Mark Sloan
Mark is de beste vriend van Derek. Hij kwam naar Seattle om Addison terug te winnen maar zij vertrok naar LA. Hij wordt gezien als the womanizer van het ziekenhuis.


Miranda Bailey
Bailey begint als the Nazi en de nachtmerrie van alle interns. Ze blijkt stiekem een hart te hebben, krijgt een kind en opent een free clinic in het ziekenhuis. Aan het eind van seizoen 3 blijft ze verbijsterd achter als Callie boven haar wordt verkozen tot chief resident.


Richard Webber
Richard is the Chief en probeert alles in goede banen te leiden. Hij kan zijn werk niet los laten en dat kost hem zijn huwelijk.


Lexie Grey
Lexie is the new kid on the block. Ze blijkt echter het halfzusje van Meredith, maar die wil niks van haar weten.



Maandagavond om 20.30uur op Net5.

Seizoen 4:

1 A Change Is Gonna Come
2 Love/Addiction
3 Let the Truth Sting
4 The Heart of the Matter
5 Haunt You Every Day
6 Kung Fu Fighting
7 Physical Attraction
8 Forever Young
9 Crash Into Me, Part 1
10 Crash Into Me, Part 2
11 Lay Your Hands On Me



Grey's Anatomy op ABC
Grey's anatomy op IMDb
Grey's Anatomy op Wikipedia

Vorige topics


Grey\'s Anatomy
Grey\'s Anatomy #2: Oh!de aan Sandra Oh!
Grey\'s\' Anatomy #3
Grey\'s Anatomy #4
Grey\'s Anatomy #5
Grey\'s Anatomy #6
Grey\'s Anatomy #7
Grey\'s Anatomy #8
Grey\'s Anatomy #9
Grey\'s Anatomy #10 (NL): Help ons zonder GA de zomer door!!
Grey\'s Anatomy # 11 Het nieuwe seizoen begint!!
Grey\'s Anatomy NL #12: Did I raise you fools to be pariahs?
Grey\'s Anatomy #13 (NL): McDreamy vs. McSteamy
Grey\'s Anatomy #14 (NL): Kicking some Beverly Hills ass
Grey\'s Anatomy #15 (NL): Izzie, wat doe je nu
Grey\'s Anatomy #16 (NL): That’s not Denny anymore...
Grey\'s Anatomy #17 (NL) All McGuilty
Grey's Anatomy #18 (NL) McNasty with a McHottie? McBastard!
Grey\'s Anatomy #19 Nine Crimes
Grey\'s Anatomy #20 I dooooooooooooo?
Grey\'s Anatomy #21 OMG Cliffhanging Meredith!
Grey\'s Anatomy #22: George and Izzie, sitting in a tree
[NL] Grey's Anatomy #24: 'Can I buy you a drink?'
[NL] Grey's Anatomy #25 Wachten op nieuwe afleveringen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_57510503
***Deze openingspost is hier te vinden!***
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Frontpage donderdag 20 maart 2008 @ 22:32:08 #16
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_57510526
Wauw gave OP
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_57510693
dank voor de mooie OP!
pi_57510941
Gave OP idd
in a crowd you lose humanity
pi_57511167
Bijna weekend
Dus bijna maandag
pi_57515015
Inderdaad een geweldig mooie OP. Maar dat hoort ook bij een geweldige serie!
  vrijdag 21 maart 2008 @ 09:31:00 #21
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_57515384
Mooie OP!
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_57516004
Dat Youtube filmpje Trouwens, Burke mag van mij wel wegblijven
  vrijdag 21 maart 2008 @ 11:50:24 #23
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_57517593
ik mis hem ook niet echt.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_57518679
Mooie OP....
Mooie serie....
pi_57518889
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ link | afbeelding ]

Kijken we allemaal even mee hoe mooi Callie O'Malley eigenlijk wel niet kan zingen ?

-edit- het plaatje is dus klikbaar naar een youtube-dingetje he .
Dat filmpje

en Sara klinkt geweldig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')