Nou volspammen dan!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:16 schreef Smash-it het volgende:
Tvptje terwijl ik wacht dat 17 vol is..
Ja, het was legohoofdquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:07 schreef Xurk het volgende:
Rofl @ vierkant leeghoofd
Maar was het niet vierkant legohoofd?
Ja, inderdaad. Nu is én maandag én dinsdag leuk, want What About Brian volg ik ook eigenlijk best die-hard nu het eenmaal lekker op gang komt..quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:30 schreef Sammetje het volgende:
TVP
Ben er stiekem best blij mee dat Grey nu op maandag komt, maakt de maandag toch net weer iets leuker zo net na het weekend!![]()
Ik ben alleen de rest van de week in de war, aangezien GA betekende dat het dinsdag was. Nu denk ik op dinsdag dat het al woensdag isquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:30 schreef Sammetje het volgende:
Ben er stiekem best blij mee dat Grey nu op maandag komt, maakt de maandag toch net weer iets leuker zo net na het weekend!![]()
Serieus? Beetje verkeerd gelezen danquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:07 schreef Xurk het volgende:
Rofl @ vierkant leeghoofd
Maar was het niet vierkant legohoofd?
Alleen nog even door dat "vervelende" weekend heen hoor ik je denken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:31 schreef Radobe het volgende:
Al bijna weer maandag!
Ik hoop snel. Aan de andere kant, hij veroorzaakt wel weer wat actie....quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:02 schreef soapie het volgende:
Dacht dat ik de enige was die Mc Steamy vreselijk vind.... Wanneer vertrekt hij weer???
Seriously!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Serieus? Beetje verkeerd gelezen dan
Kan 'm nu toch niet meer editten. Kijk maar naar de crewfotoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:29 schreef Urnie het volgende:
Ik mis een mooie foto van McDreamy in de OP.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kan 'm nu toch niet meer editten. Kijk maar naar de crewfoto
Nee, ik ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef Etcetera het volgende:
ik ben benieuwd naar maandag
ben ik trouwens de enige die alex steeds meer gaat waarderen??
Alex is altijd al een cutiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef Etcetera het volgende:
ik ben benieuwd naar maandag
ben ik trouwens de enige die alex steeds meer gaat waarderen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |