Oeh, maak me gekquote:
Zeg het maar hoor Piles, die foute opmerkingen zijn nooit erger dan die van mijquote:Op zondag 4 mei 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
Ik bedacht weer een foute opmerking, maar ik hou me in
Nee, deze kan ik echt makenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeg het maar hoor Piles, die foute opmerkingen zijn nooit erger dan die van mij
Ja, maar ik krijg hier een bepaald imagoquote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet je hem helemaal aan ons vertellen
Als ik achter de laptop zit kan ik niet in de zon zitten, dan zie ik niksquote:Op zondag 4 mei 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe kun je nou Fokken en lezen tegelijk![]()
[/verslaafde]
Het is voor mij wel vorig jaar zomer dat ik in buitenwater gezwommen heb, maar in zwembad doe ik regelmatigquote:Aansteller
Het is trouwens echt lang geleden dat ik gezwommen heb
Imago's zijn overratedquote:
quote:
Doe maar.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:01 schreef Piles het volgende:
De grap is slecht, de opmerking slechter, en de gedachte het slechts, maar:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moest lachen
maar zit daar geen leeftijdsgrens aan?Fuck the EBU
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nog meer mensen die gaan bbqen vanavond?
Plan was er, vlees alleen niet meerquote:Op zondag 4 mei 2008 15:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat is vast niet vd bbqquote:Op zondag 4 mei 2008 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gister al gedaan en nu een fucking grote kater...
Link!quote:Op zondag 4 mei 2008 15:23 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben net toegevoegd door iemand op Hyves, maar heb geen flauw idee wie het is..
Hmm, dat vind ik zeker niet het belangrijkste eigenlijk. En dan nog na 2 a 3 stukjes vlees zit ik toch bomvol!quote:Op zondag 4 mei 2008 15:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste
Vlees, veel vlees![]()
Oooooooh, zalm op de BBQquote:Op zondag 4 mei 2008 15:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik zeker niet het belangrijkste eigenlijk. En dan nog na 2 a 3 stukjes vlees zit ik toch bomvol!
Vis, groente en zelfs fruit op de bbq is een groot succes
Aubergine op de bbq
ff zoeken hoor.. Eens kijken of ze reageert op mijn krabbelquote:
[..]
[..]er kwam een glimlachjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
En, en, en?quote:Op zondag 4 mei 2008 15:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff zoeken hoor.. Eens kijken of ze reageert op mijn krabbel
quote:
Gone baby, gonequote:
Ik denk hetquote:
Of...quote:
+1quote:
Ja ik had jullie met de rest ook al lastig gevallenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet ons wel op de hoogte houden![]()
BBQ-tijd![]()
de bewolking is hier niet geweestquote:Op zondag 4 mei 2008 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is er nu weer wel een zonnetje![]()
Waarom is datquote:
Hoe laat was jij wakker danquote:Op zondag 4 mei 2008 17:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
terug van Mc Donalds, en nu lekker in het zonnetje zitten!
Hihiquote:Op zondag 4 mei 2008 17:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben een B we hebben een L we hebben een I we hebben een J
BLIJ
JA! Supertof omg wtf vetquote:Op zondag 4 mei 2008 18:23 schreef Piles het volgende:
Hebben jullie m'n mooie dorpje nou al bekeken?
Sorry Pilsiequote:
Stiekem welquote:
Ik had niet anders verwachtquote:
Je hebt het nog niet warm genoegquote:Even warme doeken om mn hoofd gooien enzo
Gastquote:
Nee, niet per definitiequote:
Nee dat is een truukje van mn moederquote:Op zondag 4 mei 2008 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht![]()
[..]
Je hebt het nog niet warm genoeg
Nog geen reactiequote:
Klinkt toch niet heel echt onbeschofd? Maar goed ze woont in deze stad. Ik ken alleen geen Melanie..quote:
Hallo Melanie,
Ik wil niet heel erg brutaal en onbeschoofd zijn, maar waar zou ik je van moeten kennen? . Ik kan je jammer genoeg even niet plaatsen
Ah, daar hou ik me niet zo mee bezigquote:Op zondag 4 mei 2008 19:18 schreef Yesse het volgende:
Nee dat is een truukje van mn moederIs voor mn haar
quote:
Nee hoorquote:Klinkt toch niet heel echt onbeschofd?
Hoe bedoel je zo'n ?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedenavond allemaal, ik ben weer even in Groningen, vanavond half 9 nog even een vergaderingetje en misschien morgen weer even aan het werk. Wel goed voor me een beetje an der arbeit!
Wat zijn jullie van plan met zo'n bevrijdingsfestival!
Hier ook. Al had ik niet veel honger. Zo nog maar even een paar biertjes drinken met vrienden die langs komen.quote:
Jaquote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef Yesse het volgende:
Ben ik de enige die dat gewoon was vergeten![]()
zoals elk jaar
Ik snap het gewoon echt nietquote:Op zondag 4 mei 2008 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk zal je dr morgen nog wel even op aanspreken want dit kan natuurlijk echt niet
Nee! Echt doodse stilte hier! Alleen een paar schreeuwende wijven op het grasveld tegenover...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef Yesse het volgende:
Ben ik de enige die dat gewoon was vergeten![]()
zoals elk jaar
Ik heb er ook niet zoveel meequote:Op zondag 4 mei 2008 20:36 schreef Yesse het volgende:
Ik snap het gewoon echt nietWat heeft de wereld aan mijn 2 minuten stil zijn.
Dat is veel te veel voor de gemiddelde Nederlanderquote:Dan luister ik liever 2 minuten (of liever nog langer) naar de verhalen van opa van de oorlog. Ik denk dat ik daar meer aan heb dan gewoon simpelweg 2 minuten mn mond te houden. Of juist wat extra's doen voor iemand die het nodig heeft..
Ik vind het ook een beetje onzin; laat iedereen dan liever naar een boeiende en ontroerende documentaire kijken, daar heeft men veel meer aanquote:Op zondag 4 mei 2008 20:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon echt nietWat heeft de wereld aan mijn 2 minuten stil zijn. Dan luister ik liever 2 minuten (of liever nog langer) naar de verhalen van opa van de oorlog. Ik denk dat ik daar meer aan heb dan gewoon simpelweg 2 minuten mn mond te houden. Of juist wat extra's doen voor iemand die het nodig heeft..
Ja precies. Mij lijkt het me respectvoller naar de doden toe om juist te spreken in plaats van te zwijgen. Inzicht krijgen in waarom er gebeurd wat er gebeurd. En vooral; wij zijn dan wel vrij. Maar nu helpen we wel Amerika met het invallen van Irak...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel mee
Iedereen elk jaar netjes 2 minuten stil, en er een jaar niets om geven
[..]
Dat is veel te veel voor de gemiddelde Nederlander
A class dividedquote:Op zondag 4 mei 2008 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzin; laat iedereen dan liever naar een boeiende en ontroerende documentaire kijken, daar heeft men veel meer aan
Maarja, het hoort er nou eenmaal bij he
Zoiets jaquote:
Je raakt nog verwendquote:Op zondag 4 mei 2008 20:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik doe de pc ffies uit.. tot morgen misschien! Ik ben dan nog lekker vrij, dinsdag begint het voor mij weer
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef Yesse het volgende:
Ik ben morgen ook vrij, ben ik dan ook verwend
ja, jij dan weer welquote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook vrij, ben ik dan ook verwend
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, jij dan weer welik moet morgen gewoon weer an die arbeit!
Ik moet altijd naar school op maandag, en die zijn toevallig vrij. Ben vorige week wel gaan werkenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, jij dan weer welik moet morgen gewoon weer an die arbeit!
Ik heb dan geen leven, maar verveel me nooitquote:Op zondag 4 mei 2008 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik zou best wel weer aan het werk willen, begin me een beetje te vervelen zo thuis
Eh..quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb dan geen leven, maar verveel me nooit![]()
Je zei net nog dat je je nooit verveeldequote:
Scherp, maar traagquote:Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je je nooit verveelde
Ik was snellerquote:Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je je nooit verveelde
Is al laat..quote:
Jij bent ook zo scherpquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef PieterBas het volgende:
Nog nooit zo actief met iemand zitten krabbelen op hyves, met iemand die ik niet ken
Nee maar ik heb het ookquote:Op zondag 4 mei 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ben ik hier trouwens de enige die niet op Hyves zit?
Er zijn er hier een paar ja, maar goed. Ik heb ooit eens een account aangemaakt.. maar kijk er verder ook niet naar om.. Ik ga ook niet actief op zoek naar mensen..quote:Op zondag 4 mei 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ben ik hier trouwens de enige die niet op Hyves zit?
Weer naar Schiphol geweest?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:23 schreef Piles het volgende:
Zo, heb weer genoeg vliegtuigen gehoord en gezien voor vandaag
Tijd voor wat muziek
Same.quote:
's Avonds werken?quote:Op maandag 5 mei 2008 00:26 schreef Houniet het volgende:
Ik na het inbouwen hardlopen en chillen. 's Avonds weer werken.
Trustequote:
Ja man, werken wanneer je kan!quote:
Ik zal wel een totale newb zijn, maar wat doe je voor werk?quote:
Ik heb verschillende baantjes zeg maarquote:Op maandag 5 mei 2008 00:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal wel een totale newb zijn, maar wat doe je voor werk?
Mmhquote:Op maandag 5 mei 2008 00:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb verschillende baantjes zeg maar.
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:51 schreef Houniet het volgende:
Eigenlijk niet zeg maar.
Mja, zit wat inquote:Op maandag 5 mei 2008 01:05 schreef Houniet het volgende:
Omdat ik dat saai vind. Heb me MBO niv 4 diploma's ervan maar ik vind het tijd voor wat anders.
Ik nu ook echtquote:
Caliquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 08:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
CaliJa ik weet het
Werd net wakker en kan nu de slaap niet meer vatten
Hoezo tegenop? Wat moet je doen?quote:Op maandag 5 mei 2008 08:11 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Yesse
Ik ben zo weg! Zie er voor het eerst vandaag een beetje tegenop
Hoezo?quote:Op maandag 5 mei 2008 08:11 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Yesse
Ik ben zo weg! Zie er voor het eerst vandaag een beetje tegenop
Whoiquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 08:14 schreef Yesse het volgende:
[..]Echt stom
Mijn broek stinkt na hele nacht buiten hangen nog steeds naar rook
Hé, ouwe gekquote:Op maandag 5 mei 2008 08:18 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen lieve mensen
Succes maar weer vandaag
Hee ouwes!quote:Op maandag 5 mei 2008 08:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, ouwe gek
Dankje, zal het nodig hebbenJij ook succes he
![]()
Nee klopt, studentenquote:Op maandag 5 mei 2008 08:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Hee ouwes!
Luie studenten ook altijd heh, niks gewend
Ja, goed betaalde stage na je studie. Ze noemen het ook wel eens full-time werkquote:Op maandag 5 mei 2008 08:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus jij zit gewoon op stage?
Of ben ik op dit moment de enige
*Meldt*quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 5 mei 2008 08:44 schreef jackson het volgende:
Ja, goed betaalde stage na je studie. Ze noemen het ook wel eens full-time werk
Heb je er nog bijwerkingen aan over gehouden, de overgang van student naar burger?quote:
Meer dan de helft is vrij vandaag volgens mijquote:Op maandag 5 mei 2008 08:50 schreef G.Fawkes het volgende:
Het is rustig zeg hier...
Geef ze eens ongelijk. Ik zou ook best nog even genieten van het mooie weerquote:Op maandag 5 mei 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Meer dan de helft is vrij vandaag volgens mij
Nieuwe auto, nieuw appartement, nieuwe telefoonquote:Op maandag 5 mei 2008 08:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je er nog bijwerkingen aan over gehouden, de overgang van student naar burger?
Van mij zal je geen last hebben hoor, vandaagquote:Op maandag 5 mei 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Meer dan de helft is vrij vandaag volgens mij
En die komen straks allemaal melden dat ze in de zon zitten
Gewoon zeggen dat je ze niet gelooft.... heul simpelquote:Op maandag 5 mei 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
En die komen straks allemaal melden dat ze in de zon zitten
Ditoquote:Op maandag 5 mei 2008 08:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van mij zal je geen last hebben hoor, vandaag
quote:Op maandag 5 mei 2008 08:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, ouwe gek
Dankje, zal het nodig hebbenJij ook succes he
![]()
Klinkt niet slechtquote:Op maandag 5 mei 2008 08:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Nieuwe auto, nieuw appartement, nieuwe telefoon
Geilquote:
Bwhehequote:
Nee, zeker het appartement gaat erg tof wordenquote:
Maandagmorgenquote:
Maakt mij niet uit welke morgen het is wat dat betreftquote:
geen tijd voor sexpraatquote:
Zonde.... het doet het hier altijd wel goedquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 08:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, zeker het appartement gaat erg tof worden
Auto bevalt ook goed van de zaak, zeker gezien de huidige benzine/diesel prijzen.
Die auto is niet veel bijzonders maar rijdt wel erg goed, opel astra station (nieuwe model, dat welquote:Op maandag 5 mei 2008 09:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]Wanneer is je housewarming?
Ja dat zal wel jaWat voor auto rijd je nu ook alweer?
Kan je nagaan als ze het ook zouden hebben....quote:
Aja dat is waarquote:Op maandag 5 mei 2008 09:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Die auto is niet veel bijzonders maar rijdt wel erg goed, opel astra station (nieuwe model, dat wel).
Geen idee wanneer de housewarming is. Ik ga er per 1 augustus in.
En dat zeg jijquote:
Echtquote:Op maandag 5 mei 2008 09:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ze het ook zouden hebben....
Tof, dan kan je meehelpen verhuizen. Neem ook even een auto mee, altijd makkelijkquote:Op maandag 5 mei 2008 09:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja dat is waarNaja lekker boeiend, als hij maar goed rijdt is alles wel prima
Oki, 2 augustus staat
Aan seks, of de praat eroverquote:
Meld mij ook maar ff danquote:
Oehhhquote:
Marco neemt die pimpbak van zn ouders wel meequote:Op maandag 5 mei 2008 09:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Tof, dan kan je meehelpen verhuizen. Neem ook even een auto mee, altijd makkelijk
Je bent ongeveer nummer 5 in de rijquote:Op maandag 5 mei 2008 09:12 schreef jackson het volgende:
Over seks gesproken... Wanneer gaan we eens daten Y ?
Ik doe niet aan seks op de eerste datequote:Op maandag 5 mei 2008 09:12 schreef jackson het volgende:
Over seks gesproken... Wanneer gaan we eens daten Y ?
True, maar diep van binnen...quote:
Dan slaan we de eerste date toch gewoon overquote:
En tweede?quote:
Niveau daalt weer naar het punt van zaterdagquote:Op maandag 5 mei 2008 09:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, maar diep van binnen...(context
)
quote:
Werkt ook nietquote:Op maandag 5 mei 2008 09:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan slaan we de eerste date toch gewoon over
Ik kom de maandag prima door op dit niveau hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 09:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niveau daalt weer naar het punt van zaterdag
Dan slaan we die over en plannen we meteen een 2equote:
Nou dat duurt nog wel ffquote:Op maandag 5 mei 2008 09:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niveau daalt weer naar het punt van zaterdag
Juh..quote:Op maandag 5 mei 2008 09:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan slaan we de eerste date toch gewoon over
Jammer jammerquote:
Fijn dat je dat nog ff komt zeggenquote:Op maandag 5 mei 2008 09:17 schreef Deansensitized het volgende:
Zometeen weg, hele dag feestvieren in de stad
Tozoquote:
Werkt niet. En ik ben ook niet om te kopen voor 2 breezersquote:Op maandag 5 mei 2008 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan slaan we die over en plannen we meteen een 2e
Zucht..... Nouja, dan weet ik het ook allemaal nietquote:Op maandag 5 mei 2008 09:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Werkt niet. En ik ben ook niet om te kopen voor 2 breezers
Joh wat een goed idee. Dat had ik voorgesteld kunnen hebbenquote:Op maandag 5 mei 2008 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan slaan we die over en plannen we meteen een 2e
Everybody has his/her price, off coursequote:Op maandag 5 mei 2008 09:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Werkt niet. En ik ben ook niet om te kopen voor 2 breezers
Dat zag ik alquote:Op maandag 5 mei 2008 09:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Joh wat een goed idee. Dat had ik voorgesteld kunnen hebben
quote:
quote:
Maar veel plezier hoorquote:
Pot, ketelquote:Op maandag 5 mei 2008 09:26 schreef Deansensitized het volgende:
Laat je niet opnaaien door die pubers hier hoor
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
Ja hoor, bij elk biertje wat ik op een lekker zonnig terras drink denk ik aan jullie
Hihihiquote:Op maandag 5 mei 2008 09:26 schreef Deansensitized het volgende:
Hoi Yenice!![]()
Laat je niet opnaaien door die pubers hier hoor
Tof, als ik mijn loonstrook binnen heb zal ik ook even aan je denkenquote:Op maandag 5 mei 2008 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
Ja hoor, bij elk biertje wat ik op een lekker zonnig terras drink denk ik aan jullie
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Tof, als ik mijn loonstrook binnen heb zal ik ook even aan je denken
Wat ist ?quote:
Damsko de gekste!quote:
Je had wel zin begrijp ikquote:
Gewoon 's ochtends beetje op tijdquote:Op maandag 5 mei 2008 09:43 schreef Bravebart het volgende:
Wanneer is de beste tijd om brood te kopen?Ik ben al 3 dagen op verschillende tijdstippen gegaan, maar steeds is het op
Nee, dan hebben ze het nog nietquote:
Bakker?quote:
Voedselbank, natuulijkquote:Op maandag 5 mei 2008 09:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bakker?Denk je dat het geld me op mn rug groeit ofso
Nee, daklozenopvang afvalvatquote:
haut cuisinequote:
Mja, als je het goed bekijkt wel jaquote:
Goedemorgenquote:
Je meent hetquote:Zo eens met mn hondjes naar het park.. wat is het weer prachtig weer zeg!
Veel plezier buitenquote:Tot straks!
Wat gaat u doen?quote:Op maandag 5 mei 2008 10:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga zo zachtjes aan ook maar eens richting station
* 2 breezers thuis laat
Fijne dag iedereen, ik zal aan jullie denken ()
Yesse ff een dagje inpikkenquote:
Je hebt het net gelezen he. 2e date gaan sex. Maar snel door de dag heen komen danquote:
Wie zegt dat dit de 2e pas is?quote:Op maandag 5 mei 2008 10:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je hebt het net gelezen he. 2e date gaan sex. Maar snel door de dag heen komen dan
Whehe. Dat dacht ik.quote:
Is ook zo hoor, daar niet vanquote:
Koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |