+1quote:
Ja ik had jullie met de rest ook al lastig gevallenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet ons wel op de hoogte houden![]()
BBQ-tijd![]()
de bewolking is hier niet geweestquote:Op zondag 4 mei 2008 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is er nu weer wel een zonnetje![]()
Waarom is datquote:
Hoe laat was jij wakker danquote:Op zondag 4 mei 2008 17:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
terug van Mc Donalds, en nu lekker in het zonnetje zitten!
Hihiquote:Op zondag 4 mei 2008 17:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben een B we hebben een L we hebben een I we hebben een J
BLIJ
JA! Supertof omg wtf vetquote:Op zondag 4 mei 2008 18:23 schreef Piles het volgende:
Hebben jullie m'n mooie dorpje nou al bekeken?
Sorry Pilsiequote:
Stiekem welquote:
Ik had niet anders verwachtquote:
Je hebt het nog niet warm genoegquote:Even warme doeken om mn hoofd gooien enzo
Gastquote:
Nee, niet per definitiequote:
Nee dat is een truukje van mn moederquote:Op zondag 4 mei 2008 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht![]()
[..]
Je hebt het nog niet warm genoeg
Nog geen reactiequote:
Klinkt toch niet heel echt onbeschofd? Maar goed ze woont in deze stad. Ik ken alleen geen Melanie..quote:
Hallo Melanie,
Ik wil niet heel erg brutaal en onbeschoofd zijn, maar waar zou ik je van moeten kennen? . Ik kan je jammer genoeg even niet plaatsen
Ah, daar hou ik me niet zo mee bezigquote:Op zondag 4 mei 2008 19:18 schreef Yesse het volgende:
Nee dat is een truukje van mn moederIs voor mn haar
quote:
Nee hoorquote:Klinkt toch niet heel echt onbeschofd?
Hoe bedoel je zo'n ?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedenavond allemaal, ik ben weer even in Groningen, vanavond half 9 nog even een vergaderingetje en misschien morgen weer even aan het werk. Wel goed voor me een beetje an der arbeit!
Wat zijn jullie van plan met zo'n bevrijdingsfestival!
Hier ook. Al had ik niet veel honger. Zo nog maar even een paar biertjes drinken met vrienden die langs komen.quote:
Jaquote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef Yesse het volgende:
Ben ik de enige die dat gewoon was vergeten![]()
zoals elk jaar
Ik snap het gewoon echt nietquote:Op zondag 4 mei 2008 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk zal je dr morgen nog wel even op aanspreken want dit kan natuurlijk echt niet
Nee! Echt doodse stilte hier! Alleen een paar schreeuwende wijven op het grasveld tegenover...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef Yesse het volgende:
Ben ik de enige die dat gewoon was vergeten![]()
zoals elk jaar
Ik heb er ook niet zoveel meequote:Op zondag 4 mei 2008 20:36 schreef Yesse het volgende:
Ik snap het gewoon echt nietWat heeft de wereld aan mijn 2 minuten stil zijn.
Dat is veel te veel voor de gemiddelde Nederlanderquote:Dan luister ik liever 2 minuten (of liever nog langer) naar de verhalen van opa van de oorlog. Ik denk dat ik daar meer aan heb dan gewoon simpelweg 2 minuten mn mond te houden. Of juist wat extra's doen voor iemand die het nodig heeft..
Ik vind het ook een beetje onzin; laat iedereen dan liever naar een boeiende en ontroerende documentaire kijken, daar heeft men veel meer aanquote:Op zondag 4 mei 2008 20:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon echt nietWat heeft de wereld aan mijn 2 minuten stil zijn. Dan luister ik liever 2 minuten (of liever nog langer) naar de verhalen van opa van de oorlog. Ik denk dat ik daar meer aan heb dan gewoon simpelweg 2 minuten mn mond te houden. Of juist wat extra's doen voor iemand die het nodig heeft..
Ja precies. Mij lijkt het me respectvoller naar de doden toe om juist te spreken in plaats van te zwijgen. Inzicht krijgen in waarom er gebeurd wat er gebeurd. En vooral; wij zijn dan wel vrij. Maar nu helpen we wel Amerika met het invallen van Irak...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel mee
Iedereen elk jaar netjes 2 minuten stil, en er een jaar niets om geven
[..]
Dat is veel te veel voor de gemiddelde Nederlander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |