Oeh, maak me gekquote:
Zeg het maar hoor Piles, die foute opmerkingen zijn nooit erger dan die van mijquote:Op zondag 4 mei 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
Ik bedacht weer een foute opmerking, maar ik hou me in
Nee, deze kan ik echt makenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeg het maar hoor Piles, die foute opmerkingen zijn nooit erger dan die van mij
Ja, maar ik krijg hier een bepaald imagoquote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet je hem helemaal aan ons vertellen
Als ik achter de laptop zit kan ik niet in de zon zitten, dan zie ik niksquote:Op zondag 4 mei 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe kun je nou Fokken en lezen tegelijk![]()
[/verslaafde]
Het is voor mij wel vorig jaar zomer dat ik in buitenwater gezwommen heb, maar in zwembad doe ik regelmatigquote:Aansteller
Het is trouwens echt lang geleden dat ik gezwommen heb
Imago's zijn overratedquote:
quote:
Doe maar.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:01 schreef Piles het volgende:
De grap is slecht, de opmerking slechter, en de gedachte het slechts, maar:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moest lachen
maar zit daar geen leeftijdsgrens aan?Fuck the EBU
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:01 schreef Piles het volgende:
De grap is slecht, de opmerking slechter, en de gedachte het slechts, maar:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nog meer mensen die gaan bbqen vanavond?
Plan was er, vlees alleen niet meerquote:Op zondag 4 mei 2008 15:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nog meer mensen die gaan bbqen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |