Hoi babe!quote:
Ik vond het ook wat raar, maar meestal is koopzondag hier op de eerste zondag van de maand. Maar in een heleboel andere gemeentes is het er wel vandaag.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef Greys het volgende:
Nok, de winkels open op 4 mei zou ook best een beetje gek zijn
Maar aan de andere kant, terrasjes en andere dingen zijn wel gewoon open, dus ... nou ja, beetje tegenstrijdig allemaal. Ik zag hier gisteravond allemaal matrixborden boven de snelweg met 'Veilig gedenken? Zoek een parkeerplaats, niet op de vluchtstrook'. Zouden er echt mensen zijn die stoppen met autorijden om acht uur?
Uiteraard hou ik keurig mijn snavel maar ik weet niet of ik de auto langs de weg zou zetten. Ik zorg eigenlijk altijd dat ik dan niet onderweg ben geloof ik...
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi babe!
Houdt Ziggy van het zonnetje? Gaat ze dan lekker in de vensterbank liggen basken?
We zijn nu bij mn ouders en gisteren is ze zelfs buiten geweestquote:Op zondag 4 mei 2008 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi babe!
Houdt Ziggy van het zonnetje? Gaat ze dan lekker in de vensterbank liggen basken?
Mwah niet enorm maar het is wel wat ze gevraagd had. Alleen wilde ik eigenlijk wat originelers. Ik zeg niet wat het is want voorheen las ze hier nog wel eens meequote:Op zondag 4 mei 2008 13:46 schreef nokwanda het volgende:
Wat heb je gekocht? Ben je geslaagd voor iets persoonlijks en niet afgezaagds?
Dan zit je heeeeeeel dicht bij mijquote:Op zondag 4 mei 2008 14:52 schreef Morretje het volgende:![]()
Hier ook ff uit de zon gevlucht omdat het er wel heel warm is.. Dinnetje komt straks, en dan gaan we vanavond richting Havelte, waar haar kerel deel neemt aan de 4 mei herdenking. Morgen gaan we lekker bbq-en!!
Een paar km verderopquote:
Mijn zus is ook jarig!!quote:Op zondag 4 mei 2008 12:47 schreef Qwea het volgende:
Mijn zus is jarig, en als we nu bij mij waren gingen we BBQ'en
Ik wil ook bbq'en
oeh gefeli alsnogquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh....ik moet vanmiddag werken![]()
Vannacht weer wat beleefd; we zaten lekker buiten en tegen half 2 wilden we op bed.
Had Melvin tegen de achterdeur aan staan springen en daarmee de deur op de haak gedaan.
Dus we konden het huis niet in.
Moest meneer I. via de regenton en mijn handen het plattedak op, vervolgens een hele enge schuine sprong maken en hopen dat ie in het slaapkamerraam (wat gelukkig open stond) belandde.
Is allemaal gelukt, hij heeft wel een hele "leuke"wond nu op z'n been van dat pinnetje waar je de raamhaak op vastklikt![]()
Afijn...half 3 lagen we uiteindelijk op bed![]()
In het vervolg nemen we de voordeursleutel maar mee naar buiten
Hoe dringend heb je ze nodig? Die witte lijkt zo om te vallen inderdaad. Je mag de mijne wel hebben hoor. Ik doe er echt niks meer mee sinds ik een mega grote kledingkast heb.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:05 schreef Greys het volgende:
Die jij hebt zijn die van 12,95 geloof ik
Die zijn helaas niet op voorraad in Delft. En ook niet in Barendrecht.
Ik ben zo bang dat die witte instort als ik er iets aan hang
Mutsie krijgt al genoeg.. Weet al dat ze pannenkoeken ook erg lekker vindt..quote:Op maandag 5 mei 2008 18:06 schreef Greys het volgende:
Goed zo Morrie, dat je het zo leuk hebt gehad!
Wel af en toe iets van de BBQ laten vallen he, voor Chip
Pannenkoekenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mutsie krijgt al genoeg.. Weet al dat ze pannenkoeken ook erg lekker vindt..
Niet echt dringend hoor. Tenminste, eentje wel, dus ik denk dat ik er dan nu eerst eentje ga proberen van 4,95 en als het dan niets is dan wacht ik tot die duurdere weer op voorraad is en neem ik tevens die van jou over als je hem echt niet meer wiltquote:Op maandag 5 mei 2008 18:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe dringend heb je ze nodig? Die witte lijkt zo om te vallen inderdaad. Je mag de mijne wel hebben hoor. Ik doe er echt niks meer mee sinds ik een mega grote kledingkast heb.
Serieus, ik gooi 'm zo bij je af. Hij zit al netjes klein bij elkaar gebonden en ik wil er vanaf dus gimme a shout en je ziet 'm zo je huis in vliegenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet echt dringend hoor. Tenminste, eentje wel, dus ik denk dat ik er dan nu eerst eentje ga proberen van 4,95 en als het dan niets is dan wacht ik tot die duurdere weer op voorraad is en neem ik tevens die van jou over als je hem echt niet meer wilt
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:20 schreef Greys het volgende:Nou dat is wel heel erg aardig!
Maar jij hoeft dan niet hierheen te komen rijden hoor. Ik mag er ook wel wat moeite voor doen!
Ik ga zo even naar de Ikea (moet ook bergen kleerhangers hebbenen een zak of wat van de Daim snoepjes
) en daarna PM ik je even hoe en wat, oke?
Ing, heb je het allemaal een beetje geabsorbeerd, de stof voor morgen? Nog ééntje! Toch?
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoiiii![]()
Klinkt gezellig Morrie! Heb Krezip ook live gezien en je kunt idd lekker meebleren.
And if I could, I would steejeeeeeeej![]()
Greys, ik heb zo'n ubergoedkoop kledingrek, maar die functioneert ook prima hoor
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Zo hier ook!! En druk dat het was..
![]()
Ing, hier gaan de duimpjes weer over elkaar hoor, morgen!!!![]()
Hebben trouwens ook al een oppas voor tante tuttebel (Chip) geregeld. Roberts Ravage's nichtje van 13 komt d'r eten geven..
Ah tof, een nichtje in de buurt. En die wil vast ook best een knuf uitdelen als mevrouw dat blieft.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Zo hier ook!! En druk dat het was..
![]()
Ing, hier gaan de duimpjes weer over elkaar hoor, morgen!!!![]()
Hebben trouwens ook al een oppas voor tante tuttebel (Chip) geregeld. Roberts nichtje van 13 komt d'r eten geven..
ben weleens 6 weken weggeweest. Toen had ik nog een buurmeisje dat oud genoeg was om op kamers te gaan, maar te lui om het werkelijk te doen. Dus die woonde min of meer hier, maar ging bij haar ouders, hiernaast, eten.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ideaal! Ze doet toch wel knuffen en spelen enzo?
Toen zusje hier oppaste, moest ze hier verplicht TV kijken 's avonds.
En toen heeft ze maar een koffertje kleertjes gepakt en is hier 2 weken komen wonen
Steeds beter weer, hij zit nog steeds aan zijn kuur maar behalve dat hij nog wat stram is is hij weer helemaal het mannetjequote:
Als je thuis bent even naar start > uitvoeren > daar cmd intypen > Dan in het zwarte scherm "ipconfig /all" doen. En kijken of je wel een IP hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:55 schreef Marietje_34 het volgende:
En hallo meisjes![]()
Even stiekem snel vanaf werk, internet thuis doet het niet meer vanaf afgelopen zondag. Hij deed al weken vreemd, heb zelf enorm lopen kutten met allerlei firewalls erop en er weer af, en nu doet ie niks meerQua Internetten dan he.
Heeeel vervelend.
Dank voor je tipsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je thuis bent even naar start > uitvoeren > daar cmd intypen > Dan in het zwarte scherm "ipconfig /all" doen. En kijken of je wel een IP hebt.
Zo ja en nee, ALLE firewalls eraf gooien. Desnoods als het niet wil in veilige modus. Ook windows firewall uit.
Herstarten, kijken wat hij dan doet.
Indien je geen IP adres had, kan het aan je modem/router liggen. Die kun je ook als je wel een ip adres hebt sowieso even resetten.
Mag ik vragen waarom je eigenlijk een firewall hebt?
Een firewall is dikke onzin. En vooral die troep van norton. Zorg gewoon dat je een virus scanner hebt (ik heb de goedkoopste die er is (GRATISquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dank voor je tips
IP adres heb ik, heb 'm al tig keer vernieuwd. Firewalls heb ik er inmiddels idd weer afgehaald, Norton is er nog steeds niet af maar die staat nu wel uit. Modem resetten, even checken hoe dat moet, heb 'm wel al vaak aan en uit gedaan. Heb ook de verbinding geprobeerd na te kijken, volgens mijn PC doet de LAN-verbinding het gewoon, maar het lijkt er op dat ie wel data verzendt, maar bijna niet ontvangt![]()
Ik dacht dat dat moest, een firewall, maar blijkbaar is het niet echt nodig?
Ik print jouw reactie uit en ga het vanavond allemaal proberenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een firewall is dikke onzin. En vooral die troep van norton. Zorg gewoon dat je een virus scanner hebt (ik heb de goedkoopste die er is (GRATIS)avast) en open geen rare mailtjes of shit. Gebeurt je niks.
Norton is echt HARDNEKKIG te verwijderen. Modem resetten kan door middel van de reset knop, maar dan ben je waarschijnlijke alle instellingen kwijt. Ik trek altijd de kabel eruit voor een minuut of 2. Erin proppen, en klaar.
Je kan nog even in je modem/router kijken. Als je ipconfig/all doet staat er standaard gateway. Typ dat adres in je browser balk, je ww en username van je router invoeren (meestal amdin admin) en dan kun je even kijken bij iets wat lijkt op status ofzo. Daar kun je dan zien of je ook pakket verlies hebt.
Verder kun je deze er nog ff overheen gooien ; http://service1.symantec.(...)cid/2005033108162039 of als die niet doet hier downloaden ; http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=28392
Norton removal tool.
En als DAT ook niet wil, dan kun je proberen om een systeemherstel te doen. En als ook dat niet wil dan zou ik hem formatteren
'Naar' was uiteraard sarcastisch bedoeld, ik zou zo aanschuivenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:09 schreef Qwea het volgende:
dieet, dieet. Dieet is een groot woord. Onder dieet versta ik "Geen 5 repen chocolade, 6 koekjes, 2 zakken chips, ect " op een dag
Heb 1 koekje bij de thee gehaddat wast
En hoezo naar avondeten??
Oeh, daar zeg je zowatquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:02 schreef Qwea het volgende:
je moet die tool wel downloaden, en dat gaat thuis niet zonder Inet he!
Dus op je werk downloaden en dan mee naar huis nemen!!!
dat durfde ik niet, omdat ik daarbij een of andere melding kreeg dat er mogelijk sommige proogramma's niet goed meer zouden werken.. maar goed, als al het andere niet lukt ga ik het tcch maar proberenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:03 schreef Greys het volgende:
Ik zou dat systeemherstel dus echt als eerste geprobeerd hebben
Start --> Programma's --> Bureau-accessoires --> Systeemwerkset --> Systeemherstel
* Een eerdere status van deze computer herstellen kiezen
* Een herstelpunt van vóór zondag kiezen (toen deed hij het niet meer)
Dat heeft me al bijzonder vaak geholpen, als ik weer eens iets gedaan had dat niet goed uitpakte
Of is dat een slechte tip, Q? Om dat gewoon als eerste te doen?
lekker he, ik krijg ook met dit weer gelijk een veel 'gezondere' trekquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
'Naar' was uiteraard sarcastisch bedoeld, ik zou zo aanschuiven![]()
![]()
Ik ga van de week in elk geval lekker vaak rabarber eten (lekker fris en gezond!) en veel sla, bleekselderij, geitenkaas met honing en lekkere vleesjes. Ik hou van mooi weer, zeker in combinatie met zomers eten
ja, die melding is poep. Gewoon doorgaan. Windows zuigt met al zn meldingen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat durfde ik niet, omdat ik daarbij een of andere melding kreeg dat er mogelijk sommige proogramma's niet goed meer zouden werken.. maar goed, als al het andere niet lukt ga ik het tcch maar proberen
Oeh echt? You are sweetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:05 schreef Greys het volgende:
Rij je donderdag langs Bleiswijk, Dizzy?![]()
Dan kan ik wel iets bbq-achtigs regelen voor je![]()
Marietje, gewoon doen hoor, dat herstelpunt!
Hij gilt dan een beetje dat sommige programma's niet meer werken, maar dat is ook de bedoeling in jouw geval
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik onthoud mij van commentaar, ik moet heer G. te vriend houden nu hij mij van eten gaat voorzien
Leest en huivertquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:39 schreef nokwanda het volgende:
Donderdag lijkt wel de dag van de tweepersoons F&F meets, zeg.
Marietje en ik. Greys en DML.
Ben trouwens razend benieuwd hoe Ing het er vandaag vanaf heeft gebracht.
Jep, na 7 heftige maanden (normaal duurt het 3 jaar) ist klaar...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh echt? Wat leuk!
Ben je helemaal klaar nu?
Oh de verkorte variant heb je gedaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep, na 7 heftige maanden (normaal duurt het 3 jaar) ist klaar...
Heerlijk.
En nu ga ik nasi met een eitje eten
Quilty as chargedquote:
pas 80 keerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Quilty as charged![]()
Had ik al gezegd dat het éénhaps-ijsjes zijn? Zo groot als een minimarsje?![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
BBQen![]()
Maar ehm...geslaaaaaagd!![]()
Was verrekte moeilijk, als ik dat van te voren had geweten, had ik me wel drukker gemaakt![]()
Shirt plakte geheel aan me vast na die tijd.
Maar goed...tis klaar, met als eindcijfers: 8.1 - 8.4 en 8.9![]()
Ben wel tevreden zo.
En dan ook nog fulltime werken. wWat knap he!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh de verkorte variant heb je gedaan?
Knap hoor!
En ik dacht dat ik een grote bek had, maar ik krijg een minimarsje er echt niet in een keer inquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Quilty as charged![]()
Had ik al gezegd dat het éénhaps-ijsjes zijn? Zo groot als een minimarsje?![]()
Ja, dit had geen 2 jaar moeten duren, maar zo was het wel te doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan ook nog fulltime werken. wWat knap he!
Ing... je kunt echt trots zijn op jezelf
Oh jeeee, blikopener in nood!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:58 schreef Morretje het volgende:
Zit ik hier net binnen lekker mee te zingen met Anouk, komt Chip echt binnendenderen..Hartstikke zwarte poten van de tuin..
![]()
Denk dat ze ff kwam checken of het wel goed met me ging..
![]()
![]()
Greys, badderen..(* Morretje stiekem jaloers is)
Als ze d'r voorpootjes gewassen heeft...quote:
Hyves is altijd reuze traagquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
Nee hoor Morrie, helemaal geen grote foto
Q! Heb je nu ontwenningsverschijnselen?
beetjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
Nee hoor Morrie, helemaal geen grote foto
Q! Heb je nu ontwenningsverschijnselen?
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
Ow jakkie Nok, vind je dat echt leuk, Jacky Chan?
Ja uitpuffen op een bankje kan altijd wel. Maar Baloe puft nooit uitquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:12 schreef nokwanda het volgende:
Je kan toch op je gemakkie lopen. En daar kan hij toch ook uitpuffen. Hij MOET niet zwemmen en ook niet de hele tijd. Als je het daar de tijd geeft zou het mss wel kunnen. En het is deels ook verkoeling voor hem.
Doet de warmte zijn botjes geen goed?
als hij niet meer wil?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:18 schreef Greys het volgende:
Wel ja Q. Gewoon rustig lopen. En dan lekker laten pootjebaden, hij hoeft geen 16 baantjes in een wedstrijdbad te zwemmen ofzo he, gewoon een beetje poedelen en als hij niet meer wil, dan wil hij niet meer. En dan op de terugweg weer lekker tijdens het slenteren laten opdrogen.
Ik zou er voor tekenen, als ik hond was!
Omdat hij ook nog het hele stuk terug moeten lopen. Dan is hij helemaal bekaf.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:18 schreef nokwanda het volgende:
Waarom mag hij maar zo kort zwemmen als het juist goed voor hem is?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:37 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil wel heel creatief voor je zijn en een speciale rugdraagzak voor hem ontwerpen
je hebt ook hondenbuggys voor grote hondenquote:
Een hondenbuggyquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je hebt ook hondenbuggys voor grote honden
edit; of je koopt ergens een 2e/3e/4ehands bolderkar voor meneer![]()
die bolderkar hebben we aan zitten denken. Jumpt ie uitquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je hebt ook hondenbuggys voor grote honden
edit; of je koopt ergens een 2e/3e/4ehands bolderkar voor meneer![]()
Baloe laat ik even lang uit. Hij mag toch niet zolang. Wel zorg ik dat hij ff lekker gaat liggen op het gras ofzo. Net even op het gras hierachter geweest minuut of 10, hij hijgt nu als een gekquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:03 schreef rena het volgende:
[..]
Een hondenbuggy![]()
Wat grappig..
Ik ben hier lang niet geweestMaar ik had een vraagje; laten jullie je honden met dit weer net zo lang uit als normaal? Ik doe het met Bommel namelijk een stuk korter omdat ik echt het gevoel krijg dat hij stikt van de hitte, zelfs na 10 minuutjes wandelen al of zo
Hij ligt nu nog uit te hijgen
dan zet je hem vast met een tuigje (zie je ook wel eens met van die hondenmandjes achterop de fiets)quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
die bolderkar hebben we aan zitten denken. Jumpt ie uit
Ik heb een rodie, waar ik zn riem aan kan vastmaken. Ik hoop alleen dan dat hij blijft zitten, en niet gaat staan ofzo.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dan zet je hem vast met een tuigje (zie je ook wel eens met van die hondenmandjes achterop de fiets)
Dat zou mij ook kunnen gebeurenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe laat ik even lang uit. Hij mag toch niet zolang. Wel zorg ik dat hij ff lekker gaat liggen op het gras ofzo. Net even op het gras hierachter geweest minuut of 10, hij hijgt nu als een gek
Ik ben een dom schaap trouwens. Ik heb een hempje aan, en aan de zijkant zitten altijd van die labels. dus ik pak de scalpel, en haal dat label eruit. Gevolg ; naad los.
Nu kan ik vanaaf naar mn schoonma voor garenof zou de supermarkt ook garen en naalden hebben?
Wat je wel kan doen, dat doe ik iig met baloe is zn "baard" (voor op zn borst) bijknippen. Ik knip Baloe sowieso helemaal bij als het warm weer is en blijft.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:44 schreef rena het volgende:
Ja, alle energie die ze nu overdag niet kwijt kunnen moet er toch een keer uit he![]()
Bommel als in Ollie BMaar het was niet perse daar op geinspireerd, mijn moeder was degene die er op kwam. Het past ook echt wel bij hem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is opzich best een goed plan, maar ik durf niet zo goed met een tondeuse/schaar aan de gang te gaan, want hij kan echt geen seconde stil zittenquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat je wel kan doen, dat doe ik iig met baloe is zn "baard" (voor op zn borst) bijknippen. Ik knip Baloe sowieso helemaal bij als het warm weer is en blijft.
Dank je welquote:
Ja! Op marktplaats ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
Ze willen tot 4 oktober meerdere kleine acties houden begrijp ik? Of één lange actie?
Je zou iets kleins kunnen doen door bv kattenvoer in te zamelen? Dus niet spullen en geld, maar kleiner. Dat zou nog wel eens best groot kunnen uitpakken. Dat mensen het naar je kunnen opsturen, naar je kunnen brengen, dat je misschien wat bij dierenzaken mag ophalen.
Zoiets?
Stel dat het uit de kattenklauwen loopt, kunnen ze altijd nog een deel aan een ander asiel geven, in het kader van dierendag.
Oeh, geilquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga even ook eropuit om iets te naaien.
Bummer.quote:Neeeeeeeee, niet zo.
Succes !quote:Maar wel de duim van mijn arme EW. Hij hield zich vast aan de stellingkast en heeft nu zijn duim gesneden. behoorlijk diep. Je kunt de binnenkant zien zitten in de gapende snee
Dus daar moet een hechting in, denk ik.
De boel maar wat ontsmet, gaasje erop en wachten op de lift naar de noodhuisartsenpost alwaar er genaaid zal worden.
Okequote:Op woensdag 7 mei 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
Doe er gewoon eentje, dan blijft het lekker overzichtelijk en dan krijgen mensen niet zoiets van 'Oh, daar heb je háár weer'. Snap je wat ik bedoel? Want dan ga je bij dezelfde (misschien) mensen eerst om voer vragen, daarna weer om handdoeken, etc. Gewoon 1 ding kiezen en je daar bij houden. Ze gaan zelf ook andere acties houden, snappie?
Oh... The Wedding Planner komt vanavond op tv!Leuk!
Weet iemand trouwens wat dat Hartje, die 'Crush' doet op Hyves? Ik heb nu bij mijn zus op dat hartje geklikt, maar nu?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:53 schreef nokwanda het volgende:
ow, toch een idee... gejat welliswaar.
Hier hebben ze bij een dierenwinkel voor goede doelen een ton staan. Mensen kunnen dan iets extra's aanschaffen als ze voor hun eigen huisdier gaan shoppen en in de ton doen. Dat kan een speeltje zijn, dat kan een blik voer of een snack zijn.
Als je een plaatselijke dierenwinkel zo gek krijgt is dat wel een idee
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef Greys het volgende:
Nok, succes! En sterkte voor EW, zo wil ie vast niet genaaid worden!
aah wel verbonden dus. Goed gedaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Niet meer. Toen het net gebeurde wel (een 3 kwartier geleden)
Zoiets moet binnen 6 uur bekeken worden, dus daarom gewoon een afspraak gemaakt. We kunnen om 20.40 terecht.
Daarom de boel ontsmet, gekoeld en verbonden. Ben ik niet handig in, maar het is gelukt
Echtquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
De vent van mn zus heeft een fietsen winkel, en daar wilde ik al een pot neerzetten waarin mensen giften kunnen doen. Alleen daar heb je weer een vergunning voor nodig
allemaal vergunningen voor nodigquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:09 schreef rena het volgende:
[..]
Echt? Nooit geweten
![]()
En een loterij o.i.d.?
ik heb nou een crush op jou gedaan, zie ook niks, jij wel?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Nou leuk... die Crush. Er gebeurt echt gewoon NIETS!
Snappurgeenbalvan!
Niet? Ik krijg net dit, omdat ik het ook ging proberenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Nou leuk... die Crush. Er gebeurt echt gewoon NIETS!
Snappurgeenbalvan!
Ravage denkt van niet.. Niet dat wij een Acer laptop hebben, maar ik heb iets dergelijks met mijn Vaio, en das helaas niet software-achtig.. Meer slijtage oid.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Shit. Q. Slaap je al? Wilde nog wat vragen:
Als je een Acer laptop hebt (ik niet) waarvan de mousepad en toetsenbord steeds stoppen met werken, is daar een trucje voor?
Neuh. Enige wat je zou kunnen doen is een externe muis aansluiten. Mijne hapert ook als de tering tyfus. Ik ben te lui om hem naar acer te sturen dus ik heb er een externe muis aangekoppeld. Je zou goed schoon maken kunnen proberen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
Hij is al drie keer teruggestuurd naar Acer
En steeds zeggen ze dat ze hem gemaakt hebben en sturen ze hem terug
Dus ik dacht dat er misschien iets simpels over het hoofd werd gezien, een toetsencombinatie ofzo waardoor alles uitgeschakeld wordt?Ik las iets over Fn + F7.
Zoooo niet, ik weet zeker dat hij dan weg zou zijn!! Hoe is het afgelopen met het hondje??? (en wil ik dat weten??) Ik laat Koekie weleens even in de auto (alleen in de winter als de zon niet schijnt) en dan ben ik al bang dat ze een ruitje intikken en hem meenemen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:36 schreef Greys het volgende:
Thanks Co!
We hebben hier geen BlokkerHeel raar, wel Marskramers in overvloed maar geen Blokker!
Maar wel een hele grote Appie en daar ga ik dan vanmiddag even kijken! Dankjewel!
Ik las net dat zielige bericht in de Telegraaf.nl over dat witte hondje dat door een scooter was meegesleurd. Die meneer had het hondje even aangelijnd buiten laten zitten toen hij boodschapjes ging doen. Dat mag natuurlijk, maar ik durf dat dus nooit he?Ben altijd bang dat iemand Bink dan mee zou nemen of zou schoppen ofzo. Durf jij dat met Koek, Co? Ergens even buiten laten zitten aan een paaltje vastgelijnd ofzo?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Maar het toetsenbord doet ook helemaal NIETS he?
Trusten en bedankt, Morrie en Q!
Deka markt en AH. Xenos heeft ze ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:14 schreef Greys het volgende:
Mogguh meisjes!
Heeft iemand die wegwerp barbecuetjes al ergens gezien? Bij de Marskramer hebben ze ze niet. Had iemand van jullie er nou in een supermarkt gezien en zo ja, welke supermarkt? Ik heb er 2 nodig voor vanavond
Anders weet ik wel een oplossing, als ik ze niet kan vinden, maar ik vind die eenmalige dingen zo handig
Baloe heb ik ook wel eens bij de bakker laten wachten, maar dikzak draagt een muilkorf omdat hij niet lief is tegen andere hondjes. Niemand die in zn buurt komquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Succes met doneren Mor![]()
Echt sneu van dat witte hondje, ik heb de mijnes laatst es met zn vieren opgeknoopt bij de bakker buiten, omdat ik ze dus wel kon zien de hele tijd.
Iedereen ging met zn jatten aan mn honden zitten, dus ik doe dat echt nooit meer!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:47 schreef Morretje het volgende:
Gaat wel goed, heb de hele dag het drukverband erop gehad, nu net eraf gehaald. Nog geen blauwe plek te zien![]()
Aders schijnen erg dun te zijn, maar ze kunnen ook niet bijster goed prikken, heb ik het idee. Want in Stadskanaal ging het 7/8 van de 10 keer eigenlijk wel goed, en in Zwolle dus 2 van de 3 keer niet.
Waar daar bij jou?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:25 schreef Nonneke het volgende:
whahahahaha dranghekken om de kerk voor het huwelijk van Frans freaking Bauer![]()
![]()
how sad
![]()
De Dixi-boxen staan al klaar![]()
Ze verwachten 20.000 man !
Mn ma wilde ook heenquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg![]()
In Willemstad ofzo, was daarstraks op shownieuws
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mn ma wilde ook heenZe heeft tegen papa hysterisch als een puber staan schreeuwen dat hij vrij moest nemen
Pa vroeg zich af of ze geestelijk gestoord geworden was
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:56 schreef Morretje het volgende:DML en Greys!
Ah, Greys, kun je haar er niet afsoepen?(No offence DML
)
Heb nu mijn laatste relaxte momentje, vanaf morgen tot dinsdagavond laat ben ik in de weer met 15 kinderen.
Ja das waar, maar in combinatie met verbrande kipfileetjes, that's a new one!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
Mijn hoofd hebben jullie toch al dertig keer gezien?
De kebabdingetjes waren WEL verbrand, de rest nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja das waar, maar in combinatie met verbrande kipfileetjes, that's a new one!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |