Dat is opzich best een goed plan, maar ik durf niet zo goed met een tondeuse/schaar aan de gang te gaan, want hij kan echt geen seconde stil zittenquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat je wel kan doen, dat doe ik iig met baloe is zn "baard" (voor op zn borst) bijknippen. Ik knip Baloe sowieso helemaal bij als het warm weer is en blijft.
Dank je welquote:
Ja! Op marktplaats ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
Ze willen tot 4 oktober meerdere kleine acties houden begrijp ik? Of één lange actie?
Je zou iets kleins kunnen doen door bv kattenvoer in te zamelen? Dus niet spullen en geld, maar kleiner. Dat zou nog wel eens best groot kunnen uitpakken. Dat mensen het naar je kunnen opsturen, naar je kunnen brengen, dat je misschien wat bij dierenzaken mag ophalen.
Zoiets?
Stel dat het uit de kattenklauwen loopt, kunnen ze altijd nog een deel aan een ander asiel geven, in het kader van dierendag.
Oeh, geilquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga even ook eropuit om iets te naaien.
Bummer.quote:Neeeeeeeee, niet zo.
Succes !quote:Maar wel de duim van mijn arme EW. Hij hield zich vast aan de stellingkast en heeft nu zijn duim gesneden. behoorlijk diep. Je kunt de binnenkant zien zitten in de gapende snee
Dus daar moet een hechting in, denk ik.
De boel maar wat ontsmet, gaasje erop en wachten op de lift naar de noodhuisartsenpost alwaar er genaaid zal worden.
Okequote:Op woensdag 7 mei 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
Doe er gewoon eentje, dan blijft het lekker overzichtelijk en dan krijgen mensen niet zoiets van 'Oh, daar heb je háár weer'. Snap je wat ik bedoel? Want dan ga je bij dezelfde (misschien) mensen eerst om voer vragen, daarna weer om handdoeken, etc. Gewoon 1 ding kiezen en je daar bij houden. Ze gaan zelf ook andere acties houden, snappie?
Oh... The Wedding Planner komt vanavond op tv!Leuk!
Weet iemand trouwens wat dat Hartje, die 'Crush' doet op Hyves? Ik heb nu bij mijn zus op dat hartje geklikt, maar nu?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:53 schreef nokwanda het volgende:
ow, toch een idee... gejat welliswaar.
Hier hebben ze bij een dierenwinkel voor goede doelen een ton staan. Mensen kunnen dan iets extra's aanschaffen als ze voor hun eigen huisdier gaan shoppen en in de ton doen. Dat kan een speeltje zijn, dat kan een blik voer of een snack zijn.
Als je een plaatselijke dierenwinkel zo gek krijgt is dat wel een idee
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef Greys het volgende:
Nok, succes! En sterkte voor EW, zo wil ie vast niet genaaid worden!
aah wel verbonden dus. Goed gedaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Niet meer. Toen het net gebeurde wel (een 3 kwartier geleden)
Zoiets moet binnen 6 uur bekeken worden, dus daarom gewoon een afspraak gemaakt. We kunnen om 20.40 terecht.
Daarom de boel ontsmet, gekoeld en verbonden. Ben ik niet handig in, maar het is gelukt
Echtquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
De vent van mn zus heeft een fietsen winkel, en daar wilde ik al een pot neerzetten waarin mensen giften kunnen doen. Alleen daar heb je weer een vergunning voor nodig
allemaal vergunningen voor nodigquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:09 schreef rena het volgende:
[..]
Echt? Nooit geweten
![]()
En een loterij o.i.d.?
ik heb nou een crush op jou gedaan, zie ook niks, jij wel?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Nou leuk... die Crush. Er gebeurt echt gewoon NIETS!
Snappurgeenbalvan!
Niet? Ik krijg net dit, omdat ik het ook ging proberenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Nou leuk... die Crush. Er gebeurt echt gewoon NIETS!
Snappurgeenbalvan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |