Ja, dit had geen 2 jaar moeten duren, maar zo was het wel te doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan ook nog fulltime werken. wWat knap he!
Ing... je kunt echt trots zijn op jezelf
Oh jeeee, blikopener in nood!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:58 schreef Morretje het volgende:
Zit ik hier net binnen lekker mee te zingen met Anouk, komt Chip echt binnendenderen..Hartstikke zwarte poten van de tuin..
![]()
Denk dat ze ff kwam checken of het wel goed met me ging..
![]()
![]()
Greys, badderen..(* Morretje stiekem jaloers is)
Als ze d'r voorpootjes gewassen heeft...quote:
Hyves is altijd reuze traagquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
Nee hoor Morrie, helemaal geen grote foto
Q! Heb je nu ontwenningsverschijnselen?
beetjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
Nee hoor Morrie, helemaal geen grote foto
Q! Heb je nu ontwenningsverschijnselen?
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
Ow jakkie Nok, vind je dat echt leuk, Jacky Chan?
Ja uitpuffen op een bankje kan altijd wel. Maar Baloe puft nooit uitquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:12 schreef nokwanda het volgende:
Je kan toch op je gemakkie lopen. En daar kan hij toch ook uitpuffen. Hij MOET niet zwemmen en ook niet de hele tijd. Als je het daar de tijd geeft zou het mss wel kunnen. En het is deels ook verkoeling voor hem.
Doet de warmte zijn botjes geen goed?
als hij niet meer wil?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:18 schreef Greys het volgende:
Wel ja Q. Gewoon rustig lopen. En dan lekker laten pootjebaden, hij hoeft geen 16 baantjes in een wedstrijdbad te zwemmen ofzo he, gewoon een beetje poedelen en als hij niet meer wil, dan wil hij niet meer. En dan op de terugweg weer lekker tijdens het slenteren laten opdrogen.
Ik zou er voor tekenen, als ik hond was!
Omdat hij ook nog het hele stuk terug moeten lopen. Dan is hij helemaal bekaf.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:18 schreef nokwanda het volgende:
Waarom mag hij maar zo kort zwemmen als het juist goed voor hem is?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:37 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil wel heel creatief voor je zijn en een speciale rugdraagzak voor hem ontwerpen
je hebt ook hondenbuggys voor grote hondenquote:
Een hondenbuggyquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je hebt ook hondenbuggys voor grote honden
edit; of je koopt ergens een 2e/3e/4ehands bolderkar voor meneer![]()
die bolderkar hebben we aan zitten denken. Jumpt ie uitquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je hebt ook hondenbuggys voor grote honden
edit; of je koopt ergens een 2e/3e/4ehands bolderkar voor meneer![]()
Baloe laat ik even lang uit. Hij mag toch niet zolang. Wel zorg ik dat hij ff lekker gaat liggen op het gras ofzo. Net even op het gras hierachter geweest minuut of 10, hij hijgt nu als een gekquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:03 schreef rena het volgende:
[..]
Een hondenbuggy![]()
Wat grappig..
Ik ben hier lang niet geweestMaar ik had een vraagje; laten jullie je honden met dit weer net zo lang uit als normaal? Ik doe het met Bommel namelijk een stuk korter omdat ik echt het gevoel krijg dat hij stikt van de hitte, zelfs na 10 minuutjes wandelen al of zo
Hij ligt nu nog uit te hijgen
dan zet je hem vast met een tuigje (zie je ook wel eens met van die hondenmandjes achterop de fiets)quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
die bolderkar hebben we aan zitten denken. Jumpt ie uit
Ik heb een rodie, waar ik zn riem aan kan vastmaken. Ik hoop alleen dan dat hij blijft zitten, en niet gaat staan ofzo.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dan zet je hem vast met een tuigje (zie je ook wel eens met van die hondenmandjes achterop de fiets)
Dat zou mij ook kunnen gebeurenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe laat ik even lang uit. Hij mag toch niet zolang. Wel zorg ik dat hij ff lekker gaat liggen op het gras ofzo. Net even op het gras hierachter geweest minuut of 10, hij hijgt nu als een gek
Ik ben een dom schaap trouwens. Ik heb een hempje aan, en aan de zijkant zitten altijd van die labels. dus ik pak de scalpel, en haal dat label eruit. Gevolg ; naad los.
Nu kan ik vanaaf naar mn schoonma voor garenof zou de supermarkt ook garen en naalden hebben?
Wat je wel kan doen, dat doe ik iig met baloe is zn "baard" (voor op zn borst) bijknippen. Ik knip Baloe sowieso helemaal bij als het warm weer is en blijft.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:44 schreef rena het volgende:
Ja, alle energie die ze nu overdag niet kwijt kunnen moet er toch een keer uit he![]()
Bommel als in Ollie BMaar het was niet perse daar op geinspireerd, mijn moeder was degene die er op kwam. Het past ook echt wel bij hem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |