'Naar' was uiteraard sarcastisch bedoeld, ik zou zo aanschuivenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:09 schreef Qwea het volgende:
dieet, dieet. Dieet is een groot woord. Onder dieet versta ik "Geen 5 repen chocolade, 6 koekjes, 2 zakken chips, ect " op een dag
Heb 1 koekje bij de thee gehaddat wast
En hoezo naar avondeten??
Oeh, daar zeg je zowatquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:02 schreef Qwea het volgende:
je moet die tool wel downloaden, en dat gaat thuis niet zonder Inet he!
Dus op je werk downloaden en dan mee naar huis nemen!!!
dat durfde ik niet, omdat ik daarbij een of andere melding kreeg dat er mogelijk sommige proogramma's niet goed meer zouden werken.. maar goed, als al het andere niet lukt ga ik het tcch maar proberenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:03 schreef Greys het volgende:
Ik zou dat systeemherstel dus echt als eerste geprobeerd hebben
Start --> Programma's --> Bureau-accessoires --> Systeemwerkset --> Systeemherstel
* Een eerdere status van deze computer herstellen kiezen
* Een herstelpunt van vóór zondag kiezen (toen deed hij het niet meer)
Dat heeft me al bijzonder vaak geholpen, als ik weer eens iets gedaan had dat niet goed uitpakte
Of is dat een slechte tip, Q? Om dat gewoon als eerste te doen?
lekker he, ik krijg ook met dit weer gelijk een veel 'gezondere' trekquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
'Naar' was uiteraard sarcastisch bedoeld, ik zou zo aanschuiven![]()
![]()
Ik ga van de week in elk geval lekker vaak rabarber eten (lekker fris en gezond!) en veel sla, bleekselderij, geitenkaas met honing en lekkere vleesjes. Ik hou van mooi weer, zeker in combinatie met zomers eten
ja, die melding is poep. Gewoon doorgaan. Windows zuigt met al zn meldingen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat durfde ik niet, omdat ik daarbij een of andere melding kreeg dat er mogelijk sommige proogramma's niet goed meer zouden werken.. maar goed, als al het andere niet lukt ga ik het tcch maar proberen
Oeh echt? You are sweetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:05 schreef Greys het volgende:
Rij je donderdag langs Bleiswijk, Dizzy?![]()
Dan kan ik wel iets bbq-achtigs regelen voor je![]()
Marietje, gewoon doen hoor, dat herstelpunt!
Hij gilt dan een beetje dat sommige programma's niet meer werken, maar dat is ook de bedoeling in jouw geval
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik onthoud mij van commentaar, ik moet heer G. te vriend houden nu hij mij van eten gaat voorzien
Leest en huivertquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:39 schreef nokwanda het volgende:
Donderdag lijkt wel de dag van de tweepersoons F&F meets, zeg.
Marietje en ik. Greys en DML.
Ben trouwens razend benieuwd hoe Ing het er vandaag vanaf heeft gebracht.
Jep, na 7 heftige maanden (normaal duurt het 3 jaar) ist klaar...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh echt? Wat leuk!
Ben je helemaal klaar nu?
Oh de verkorte variant heb je gedaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep, na 7 heftige maanden (normaal duurt het 3 jaar) ist klaar...
Heerlijk.
En nu ga ik nasi met een eitje eten
Quilty as chargedquote:
pas 80 keerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Quilty as charged![]()
Had ik al gezegd dat het éénhaps-ijsjes zijn? Zo groot als een minimarsje?![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
BBQen![]()
Maar ehm...geslaaaaaagd!![]()
Was verrekte moeilijk, als ik dat van te voren had geweten, had ik me wel drukker gemaakt![]()
Shirt plakte geheel aan me vast na die tijd.
Maar goed...tis klaar, met als eindcijfers: 8.1 - 8.4 en 8.9![]()
Ben wel tevreden zo.
En dan ook nog fulltime werken. wWat knap he!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh de verkorte variant heb je gedaan?
Knap hoor!
En ik dacht dat ik een grote bek had, maar ik krijg een minimarsje er echt niet in een keer inquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Quilty as charged![]()
Had ik al gezegd dat het éénhaps-ijsjes zijn? Zo groot als een minimarsje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |