Hoi babe!quote:
Ik vond het ook wat raar, maar meestal is koopzondag hier op de eerste zondag van de maand. Maar in een heleboel andere gemeentes is het er wel vandaag.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef Greys het volgende:
Nok, de winkels open op 4 mei zou ook best een beetje gek zijn
Maar aan de andere kant, terrasjes en andere dingen zijn wel gewoon open, dus ... nou ja, beetje tegenstrijdig allemaal. Ik zag hier gisteravond allemaal matrixborden boven de snelweg met 'Veilig gedenken? Zoek een parkeerplaats, niet op de vluchtstrook'. Zouden er echt mensen zijn die stoppen met autorijden om acht uur?
Uiteraard hou ik keurig mijn snavel maar ik weet niet of ik de auto langs de weg zou zetten. Ik zorg eigenlijk altijd dat ik dan niet onderweg ben geloof ik...
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi babe!
Houdt Ziggy van het zonnetje? Gaat ze dan lekker in de vensterbank liggen basken?
We zijn nu bij mn ouders en gisteren is ze zelfs buiten geweestquote:Op zondag 4 mei 2008 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi babe!
Houdt Ziggy van het zonnetje? Gaat ze dan lekker in de vensterbank liggen basken?
Mwah niet enorm maar het is wel wat ze gevraagd had. Alleen wilde ik eigenlijk wat originelers. Ik zeg niet wat het is want voorheen las ze hier nog wel eens meequote:Op zondag 4 mei 2008 13:46 schreef nokwanda het volgende:
Wat heb je gekocht? Ben je geslaagd voor iets persoonlijks en niet afgezaagds?
Dan zit je heeeeeeel dicht bij mijquote:Op zondag 4 mei 2008 14:52 schreef Morretje het volgende:![]()
Hier ook ff uit de zon gevlucht omdat het er wel heel warm is.. Dinnetje komt straks, en dan gaan we vanavond richting Havelte, waar haar kerel deel neemt aan de 4 mei herdenking. Morgen gaan we lekker bbq-en!!
Een paar km verderopquote:
Mijn zus is ook jarig!!quote:Op zondag 4 mei 2008 12:47 schreef Qwea het volgende:
Mijn zus is jarig, en als we nu bij mij waren gingen we BBQ'en
Ik wil ook bbq'en
oeh gefeli alsnogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |