Ravage denkt van niet.. Niet dat wij een Acer laptop hebben, maar ik heb iets dergelijks met mijn Vaio, en das helaas niet software-achtig.. Meer slijtage oid.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Shit. Q. Slaap je al? Wilde nog wat vragen:
Als je een Acer laptop hebt (ik niet) waarvan de mousepad en toetsenbord steeds stoppen met werken, is daar een trucje voor?
Neuh. Enige wat je zou kunnen doen is een externe muis aansluiten. Mijne hapert ook als de tering tyfus. Ik ben te lui om hem naar acer te sturen dus ik heb er een externe muis aangekoppeld. Je zou goed schoon maken kunnen proberen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
Hij is al drie keer teruggestuurd naar Acer
En steeds zeggen ze dat ze hem gemaakt hebben en sturen ze hem terug
Dus ik dacht dat er misschien iets simpels over het hoofd werd gezien, een toetsencombinatie ofzo waardoor alles uitgeschakeld wordt?Ik las iets over Fn + F7.
Zoooo niet, ik weet zeker dat hij dan weg zou zijn!! Hoe is het afgelopen met het hondje??? (en wil ik dat weten??) Ik laat Koekie weleens even in de auto (alleen in de winter als de zon niet schijnt) en dan ben ik al bang dat ze een ruitje intikken en hem meenemen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:36 schreef Greys het volgende:
Thanks Co!
We hebben hier geen BlokkerHeel raar, wel Marskramers in overvloed maar geen Blokker!
Maar wel een hele grote Appie en daar ga ik dan vanmiddag even kijken! Dankjewel!
Ik las net dat zielige bericht in de Telegraaf.nl over dat witte hondje dat door een scooter was meegesleurd. Die meneer had het hondje even aangelijnd buiten laten zitten toen hij boodschapjes ging doen. Dat mag natuurlijk, maar ik durf dat dus nooit he?Ben altijd bang dat iemand Bink dan mee zou nemen of zou schoppen ofzo. Durf jij dat met Koek, Co? Ergens even buiten laten zitten aan een paaltje vastgelijnd ofzo?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Maar het toetsenbord doet ook helemaal NIETS he?
Trusten en bedankt, Morrie en Q!
Deka markt en AH. Xenos heeft ze ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:14 schreef Greys het volgende:
Mogguh meisjes!
Heeft iemand die wegwerp barbecuetjes al ergens gezien? Bij de Marskramer hebben ze ze niet. Had iemand van jullie er nou in een supermarkt gezien en zo ja, welke supermarkt? Ik heb er 2 nodig voor vanavond
Anders weet ik wel een oplossing, als ik ze niet kan vinden, maar ik vind die eenmalige dingen zo handig
Baloe heb ik ook wel eens bij de bakker laten wachten, maar dikzak draagt een muilkorf omdat hij niet lief is tegen andere hondjes. Niemand die in zn buurt komquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Succes met doneren Mor![]()
Echt sneu van dat witte hondje, ik heb de mijnes laatst es met zn vieren opgeknoopt bij de bakker buiten, omdat ik ze dus wel kon zien de hele tijd.
Iedereen ging met zn jatten aan mn honden zitten, dus ik doe dat echt nooit meer!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:47 schreef Morretje het volgende:
Gaat wel goed, heb de hele dag het drukverband erop gehad, nu net eraf gehaald. Nog geen blauwe plek te zien![]()
Aders schijnen erg dun te zijn, maar ze kunnen ook niet bijster goed prikken, heb ik het idee. Want in Stadskanaal ging het 7/8 van de 10 keer eigenlijk wel goed, en in Zwolle dus 2 van de 3 keer niet.
Waar daar bij jou?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:25 schreef Nonneke het volgende:
whahahahaha dranghekken om de kerk voor het huwelijk van Frans freaking Bauer![]()
![]()
how sad
![]()
De Dixi-boxen staan al klaar![]()
Ze verwachten 20.000 man !
Mn ma wilde ook heenquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg![]()
In Willemstad ofzo, was daarstraks op shownieuws
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mn ma wilde ook heenZe heeft tegen papa hysterisch als een puber staan schreeuwen dat hij vrij moest nemen
Pa vroeg zich af of ze geestelijk gestoord geworden was
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:56 schreef Morretje het volgende:DML en Greys!
Ah, Greys, kun je haar er niet afsoepen?(No offence DML
)
Heb nu mijn laatste relaxte momentje, vanaf morgen tot dinsdagavond laat ben ik in de weer met 15 kinderen.
Ja das waar, maar in combinatie met verbrande kipfileetjes, that's a new one!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
Mijn hoofd hebben jullie toch al dertig keer gezien?
De kebabdingetjes waren WEL verbrand, de rest nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja das waar, maar in combinatie met verbrande kipfileetjes, that's a new one!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |