Mogen ze ook... in hun eigen topicquote:

Happer de papquote:

quote:Op zondag 4 mei 2008 16:36 schreef Buma het volgende:
[..]
Wat een dom ventje zeg. Gaan pimpen met je transfersom
.
 Cool
 Cool

Naiefquote:Op zondag 4 mei 2008 17:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Happer de pap
Al staan we onderaan in de Jupiler League...Ajax blijft de beste en mooiste club

quote:Heerenveen komt te vroeg voor Davids
Amsterdam, 04 mei 2008
Ajax moet het maandag tegen sc Heerenveen definitief stellen zonder Edgar Davids. Het duel komt te vroeg voor de aan zijn lies geblesseerde middenvelder. Jan Vertonghen is na een schorsing terug in de wedstrijdselectie.
Davids verrekte in de eerste ontmoeting met Heerenveen zijn linkerlies. De komende dagen moet duidelijk worden of hij (als Ajax zich plaatst voor de tweede ronde van de play-offs) dit seizoen nog inzetbaar is.
Vertonghen miste de eerste confrontatie met de Friezen vanwege een schorsing. De Belgische verdediger is er maandag tijdens de return wel weer bij en gaat wellicht spelen in het hart van de defensie.
De selectie voor Ajax – sc Heerenveen (maandag, 20.15 uur):
Stekelenburg
Gentenaar
Heitinga
Silva
Emanuelson
Kuffour
Kennedy
Urzaiz
Huntelaar
Suarez
Vertonghen
Gabri
Rommedahl
Ogararu
Lindgren
Sarpong
Perez
De Jong

Het zinggen?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:21 schreef fuppa het volgende:
zinggen

Ik hoop hetquote:Op zondag 4 mei 2008 17:58 schreef _Mike_ het volgende:
Urzaiz moet er gewoon in als we toch al 3-0 voor staan..
 Want dan loopt ie op het eind zn rondje en dan ziet ie m'n spandoek
 Want dan loopt ie op het eind zn rondje en dan ziet ie m'n spandoek   

Heb je echt een spandoek voor hem?quote:Op zondag 4 mei 2008 18:20 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ik hoop hetWant dan loopt ie op het eind zn rondje en dan ziet ie m'n spandoek
 Fooootoooo
 Fooootoooo

Fijn dat je het even zegt, wilde die wedstrijd graag zien maar was 'm alweer helemaal vergetenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:28 schreef Jasza het volgende:
Eurosport, wat Ajax talenten uit de B1, Sneijder etc.

Dankuquote:Op zondag 4 mei 2008 18:28 schreef Jasza het volgende:
Eurosport, wat Ajax talenten uit de B1, Sneijder etc.

Morgen gewoon in het stadion zitten of tv kijkenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb je echt een spandoek voor hem?Fooootoooo
 Ik zal em ergens bij 122 ophangen.
 Ik zal em ergens bij 122 ophangen.

Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 mei 2008 18:48 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Morgen gewoon in het stadion zitten of tv kijkenIk zal em ergens bij 122 ophangen.

Die jongen schijnt toch helemaal niet zo'n geweldig talent te zijn hoorde ik van enkele Ajacieden?quote:Op zondag 4 mei 2008 18:40 schreef _Mike_ het volgende:
Rodney Sneijder is net zo groot als zijn broer iig
En qua loopacties met schot is het ook precies een kloon

quote:Op zondag 4 mei 2008 18:36 schreef kevin6188 het volgende:
Morgen toch ook een spandoek voor Davids op Noord van Denthemen, als ik het goed heb begrepen?

Ik hoorde juist dat hij een groter talent dan W Sneijder is, voor de rest nog niet zo veel van hem gezien.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:57 schreef Buma het volgende:
[..]
Die jongen schijnt toch helemaal niet zo'n geweldig talent te zijn hoorde ik van enkele Ajacieden?

Heb je dat zelf gemaakt/gespoten, of zelf ontworpen ofzo? Wel cool trouwens!quote:

Ja jammer dat hier bijna niemand in het stadion zit morgen en tv zal hem wel niet laten zienquote:Op zondag 4 mei 2008 18:48 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Morgen gewoon in het stadion zitten of tv kijkenIk zal em ergens bij 122 ophangen.

Ok, geen idee. Ben benieuwd...quote:Op zondag 4 mei 2008 19:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat hij een groter talent dan W Sneijder is, voor de rest nog niet zo veel van hem gezien.

Snap niet zo goed waar de KNVB zich mee bemoeid.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef Jasza het volgende:
Niks bijzonders over Marco vanavond, mag niet van de KNVB.

Luisteren. Er mogen maar 2/3 vragen worden gesteld rondom Ajax.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef Jasza het volgende:
Niks bijzonders over Marco vanavond, mag niet van de KNVB.

miss staat hij nog wel inder contract bij de knvbquote:Op zondag 4 mei 2008 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waar de KNVB zich mee bemoeid.

Die willen gewoon dat Bassie zijn huidige werkgever representeert. Dat kan ik me best voorstellen, met zo'n salaris.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waar de KNVB zich mee bemoeid.

Vraag 1. Wat zijn je plannen met het eerstequote:Op zondag 4 mei 2008 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Luisteren. Er mogen maar 2/3 vragen worden gesteld rondom Ajax.

Ja nou geweldig, dat word dus geen boeiende shit hequote:Op zondag 4 mei 2008 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Luisteren. Er mogen maar 2/3 vragen worden gesteld rondom Ajax.

Zolang Sulejmani maar aan bod komt in één van die 3 vragen ben ik tevredenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja nou geweldig, dat word dus geen boeiende shit he

Heb liever Moreno, en een paar backs, en een paar bijtertjesquote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zolang Sulejmani maar aan bod komt in één van die 3 vragen ben ik tevreden

Goeie backs hebben we al, wellicht dat er een vervanger voor Urby op LB komt, Vertongen is voor mij de nummer 1.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:54 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Heb liever Moreno, en een paar backs, en een paar bijtertjes

Maar fatsoenlijke back-ups zijn er niet echt.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Goeie backs hebben we al, wellicht dat er een vervanger voor Urby op LB komt, Vertongen is voor mij de nummer 1.

Misschien heeft de Snor nog een leuk nieuwtje
 Misschien heeft de Snor nog een leuk nieuwtje

Al meerdere keren gepost hier, maar hij blijft mooi jaquote:Op zondag 4 mei 2008 21:23 schreef Wooldoor het volgende:
Kwam dit tegen op youtube ik vind het een mooie compilatie

Dat vind ik meestal bij Van Basten, hij krijgt de lastigste vragen toegeworpen maar heeft altijd wel hele duidelijken antwoordenquote:

Nou, volgens Genee is Ajax er nog altijd mee bezig. Die Lemic van PSV schijnt er ook bij betrokken te zijn, als zaakwaarnemer.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zolang Sulejmani maar aan bod komt in één van die 3 vragen ben ik tevreden

Met een maat, het is gewoon een 7 meter lang doek met tekst voor Edje, niks bijzondersquote:Op zondag 4 mei 2008 19:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb je dat zelf gemaakt/gespoten, of zelf ontworpen ofzo? Wel cool trouwens!

Waar is die morgen te zien?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Met een maat, het is gewoon een 7 meter lang doek met tekst voor Edje, niks bijzonders

He bah, ik zit in 114 dus zal hem van de achterkant moeten bekijkenquote:

quote:
quote:Maxwell dreigt met vertek bij Inter
Maxwell verwacht op korte termijn een contractaanbieding van Internazionale. De linksback is ontevreden met zijn huidige verbintenis en vindt dat het tijd wordt dat de Nerazzurri hun beloftes nakomen.
Met een salaris van zo'n 1,8 miljoen euro per seizoen is Maxwell een van de minst betaalde spelers in de selectie van Inter. "Daarom verwacht ik dat het bestuur snel met hem om de tafel wil. Zoniet: dan acht ik de kans klein dat Maxwell hier volgend seizoen nog speelt", zegt zaakwaarnemer Mino Raiola.
"Maxwell heeft bewezen dat hij op zijn positie de beste van Europa is. Inter mag nu bewijzen dat ze hem ook zo waarderen", gaat de belangenbehartiger verder. "Toen Maxwell naar Milaan kwam zijn ons bepaalde dingen beloofd, en die moeten nu worden nagekomen."
"Chelsea, Arsenal en Real Madrid hebben al eens naar hem geïnformeerd. In een verder verleden heeft ook Valencia zich al voor hem gemeld", besluit Raiola. De 27-jarige Maxwell ligt nog tot 2010 onder contract bij de Italiaanse kampioen, die hem transfervrij overnam van Ajax.

Ik maak morgen wel een foto'tje maar echt veel stelt het niet voor hoor haha, gewoon een doek met een tekst voor Edjequote:Op zondag 4 mei 2008 22:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
He bah, ik zit in 114 dus zal hem van de achterkant moeten bekijken
Iemand die hem ziet in een stream ofzo, maak ff caps

Dat o.a. de manier waarop hij Richard en John afkat flauw is, puur omdat hij nooit met ze samen heeft gewerkt en zijn argumenten daarom ongegrond zijn. En zo loopt Johan bijna de hele uitzending azijn te pissenquote:
 . Maar Marco laat niet met zich sollen en heeft iedere keer meer dan goede weerwoord klaar heeft staan
 . Maar Marco laat niet met zich sollen en heeft iedere keer meer dan goede weerwoord klaar heeft staan   

Ok dat is wel sterk van hem ja, maar niet zo bevorderlijk voor zijn relatie met Cruijff.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat o.a. de manier waarop hij Richard en John afkat flauw is, puur omdat hij nooit met ze samen heeft gewerkt en zijn argumenten daarom ongegrond zijn. En zo loopt Johan bijna de hele uitzending azijn te pissen. Maar Marco laat niet met zich sollen en heeft iedere keer meer dan goede weerwoord klaar heeft staan

Richard? Volgens mij ben je in de war met z'n broertje. Rob komt mee met Marco.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat o.a. de manier waarop hij Richard en John afkat flauw is, puur omdat hij nooit met ze samen heeft gewerkt en zijn argumenten daarom ongegrond zijn. En zo loopt Johan bijna de hele uitzending azijn te pissen. Maar Marco laat niet met zich sollen en heeft iedere keer meer dan goede weerwoord klaar heeft staan
 .
.

quote:Op zondag 4 mei 2008 22:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Richard? Volgens mij ben je in de war met z'n broertje. Rob komt mee met Marco..

quote:
 Ergens terug te zien?
 Ergens terug te zien?   

en dan een goeie pot voetbal bekijken van ons aller Ajax
 en dan een goeie pot voetbal bekijken van ons aller Ajax 

vond j?quote:

. Zat met me ballen aan het water. Morgen maar kijken dus.
. Zat met me ballen aan het water. Morgen maar kijken dus.

http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xmlquote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef Houniet het volgende:
Gemist. Zat met me ballen aan het water. Morgen maar kijken dus.

Check dat maar Darkquote:Op maandag 5 mei 2008 01:07 schreef Enchanter het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xml

Luque is lui die zit er terecht niet bij. Elke coach zou hem passeren lijkt me.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:07 schreef navigator het volgende:
San Marco
En Derksen zich maar verdedigen de hele tijd ipv andersom
Zal ook blij zijn als die lafbek van ee Koster is opgerot, Ursaiz en Kennedy wel bij de selectie en Luque niet
Dan snap je er niet zo heel veel van.

!
!

Ik vond het juist helemaal niet als zo'n dode mediatraining-mening overkomen. Marco is gewoon welbespraakt, maar dat is toch iets wat al langer bekend was.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:21 schreef w00h00 het volgende:
Marco heeft wel opgelet bij de mediatrainingen zeg.
Jammer genoeg niet veel over Ajax.

Aanval is de beste verdediging, moet Marco van Basten gedacht hebben. Als hij Johan Derksen de discussie zou laten bepalen, zou hij een zware avond gehad hebben, nu viel het allemaal wel mee.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:07 schreef navigator het volgende:
San Marco
En Derksen zich maar verdedigen de hele tijd ipv andersom

Jup, heb kaarten!quote:

Jij wel, ik kan niet vandaag. Kutzooi.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:53 schreef w00h00 het volgende:
Zo ff naar leidse, bruin bakken en vanavond total loss op 413.

Ideaal, toch? Nu nog een kroeg zoeken met groot scherm op terras.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godverdomme, hele jaar is het kutweer en nu met de PO's is het ineens heerlijk weer.

Ik denk niet dat ik naar Amsterdam ga vandaag. Ik kijk thuis wel, zet de laptop wel buiten.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ideaal, toch? Nu nog een kroeg zoeken met groot scherm op terras.

Het had ook gekund: Het hele jaar is het kutweer en nu met de PO's is het NOG STEEDS KUTWEER!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godverdomme, hele jaar is het kutweer en nu met de PO's is het ineens heerlijk weer.

Inderdaad, kut-voetbal. En kut-werk.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:24 schreef Silenus het volgende:
(Ik ben blijer met die zon en bijbehorende lekkere wijven in rokjes dan met het voetbal van vanavond, maargoed)

Het had ook gekund: Het hele jaar is het kutweer en de laatste weken van het seizoen is het lekker weer. Lekker de laatste thuiswedstrijden van de competitie in het zonnetje bier drinkenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het had ook gekund: Het hele jaar is het kutweer en nu met de PO's is het NOG STEEDS KUTWEER!
Dus ben blij dat je lekker in de tuin kunt zitten, biertje erbij, heerlijk. Ik ga alvast weg, yeah!
(Ik ben blijer met die zon en bijbehorende lekkere wijven in rokjes dan met het voetbal van vanavond, maargoed)
 .
. .
.

lekker terrasweer
 lekker terrasweer  We moeten gewoon een competitie hebben van Maart tot en met september, of oktober bij eventueel WK of EK.
  We moeten gewoon een competitie hebben van Maart tot en met september, of oktober bij eventueel WK of EK.

Me 2.quote:

Hier staat de rest en ik kan hem geen ongelijk geven.quote:(...)
De beursgenoteerde ondermening Ajax spant de kroon. Na het vertrek van Van Gaal in 1997 is het een chaos binnen de club. Alle technisch directeuren mislukten. Blind wilde niet langer samenwerken met Jan Wouters, Leo Beenhakker had privéproblemen, de teruggekeerde Van Gaal liep stuk op de eveneens eigenwijze Ronald Koeman en Van Geel werd het slachtoffer van het roemruchte rapport van Uri Coronel. Ook de gerespecteerde trainers Morten Olsen, Jan Wouters, Hans Westerhof, Co Adriaanse, Ronald Koeman, Ruud Krol, Danny Blind, Henk ten Cate en Adrie Koster gingen ten onder in De Arena. Hetzelfde gold voor de directeuren Maarten Oldenhof, Frank Kales, Arie van Eijden en Maarten Fontein, terwijl Henri van der Aat hoopt dat de inhoud van het rapport niet op hem van toepassing is. Want hij heeft, evenals zijn voorganger, geen voetbalachtergrond. Zelfs voorzitter John Jaakke blies zichzelf op, maar hij zadelde zijn opvolger Coronel nog wel even met een nieuwe trainer op. Marco van Basten is de komende vier jaar de baas bij Ajax. Ik hoop dat hij slaagt, maar hij heeft geen enkele ervaring, omdat hij nog nooit een club heeft getraind. Het vergt veel mensenkennis om alle stromingen binnen een club op één lijn te krijgen. En hij neemt zijn vrienden John van 't Schip en Rob Witschge weer mee als technische staf, terwijl dat haaks staat op de conclusies van het rapport. Botsen met de technisch directeur is in elk geval onmogelijk; Ajax heeft die functie opgeheven. Misschien is dat wel de beste beslissing van de afgelopen tien jaar. De meerwaarde van een technisch directeur is nergens tastbaar. Dat een td bijna overal een bron van ergernis, ellende en onrust is, zou ik een understatement willen noemen. SC Heerenveen, Heracles Almelo, FC Twente en Roda JC kunnen dat beamen. Die clubs functioneren namelijk zónder technisch directeur.

Ik heb er ooit eens over gelezen, heeft niks met A'dam te maken dacht ik, meer iets met hoeren en zoquote:

Klopt, vooral doelend op het drugsbeleid in Nederland.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens over gelezen, heeft niks met A'dam te maken dacht ik, meer iets met hoeren en zo

quote:Op maandag 5 mei 2008 12:14 schreef Cyberia18 het volgende:
HUTH HUTH HUTH HUTH.
quote:Ajax volgt Huth en Antunes
Middlesbrough-verdediger Robert Huth staat, net als de Portugese linksback Vitorino Antunes, in de
belangstelling van Ajax. De Portugese krant A Bola en diverse Engelse media melden dat Ajax het tweetal deze zomer vast wil leggen.
Huth (23), die na een mislukt avontuur bij Chelsea nu de clubkleuren van Middlesbrough verdedigt,
zou voor een gelimiteerd bedrag mogen vertrekken bij Boro. De Duitse verdediger moet in Amsterdam de opvolger worden van de naar Atletico Madrid vertrekkende John Heitinga.
Vitorino Antunes (21) komt momenteel op huurbasis uit voor het Italiaanse AS Roma. De Portugese linksachter is eigendom van FC Pacos de Ferreira. Ajax ziet in Antunes een goede oplossing voor de geplaagde
linksbackpositie.

quote:Ajax-target Dirar: 'Ik verkies de Nederlandse competitie'
Nabil Dirar (foto, links) zal deze zomer zijn huidige club KVC Westerlo verlaten. De aanvaller, die al een tijdje in de gaten wordt gehouden door Ajax, is volgens eigen zeggen toe aan een nieuwe club. 'Ik kan hier niets meer leren,' aldus de Dirar in het Gazet van Anterpen. 'Ik heb nog geen nieuwe club, maar er is interesse uit veel hoeken. In België kan Anderlecht, Standard of Club Brugge, maar ik verkies het buitenland en dan vooral de Nederlandse competitie.'
'Europees voetbal is een belangrijk item als ik straks onderhandel.' vervolgt de 21-jarige Marokkaan met Belgisch paspoort, die zijn loopbaan begon bij Diegem Sport. 'Na de laatste match tegen Club Brugge wil ik snel een doorbraak.'

Dat stuk over de TD kan ik wel beamen inderdaad, dat levert alleen maar sores op.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:11 schreef Black-Death het volgende:
Stukje van Derksen:
[..]
Hier staat de rest en ik kan hem geen ongelijk geven.

Zou kunnen.. ben benieuwd..quote:Op maandag 5 mei 2008 12:24 schreef Wooldoor het volgende:
Het kan ook zijn dat van Basten Vertonghen in het centrum ziet spelen samen met vermaelen en dat er alleen een nieuwe linksback komt.

Was die niet al rond met Standaard Luikquote:

Dan heb je 2 linksbenige én 2 slome verdedigersquote:Op maandag 5 mei 2008 12:24 schreef Wooldoor het volgende:
Het kan ook zijn dat van Basten Vertonghen in het centrum ziet spelen samen met vermaelen en dat er alleen een nieuwe linksback komt.

Niet als je 2 mensen hebt die samen kunnen werken.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat stuk over de TD kan ik wel beamen inderdaad, dat levert alleen maar sores op.

Dat is dus juist het hele probleem, zoals Derksen ook schetst.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet als je 2 mensen hebt die samen kunnen werken.

Je ligt eruit, je komt niet meer terug, en bent totaal NIET welkom. Opzouten martin!quote:Op maandag 5 mei 2008 12:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet als je 2 mensen hebt die samen kunnen werken.

Tsja, ach. Ik vind het gewoon leuk om een potje voetbal te kijken en om zo nog ff naar Amsterdam te gaan. Vandaar.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:50 schreef Jasza het volgende:
Word nog best druk vanavond zo te lezen, drukker dan bij de gemiddelde competitiewedstrijd

Hehe ik was ook nog bijna gegaan, twas dat mensen moesten werken etcquote:Op maandag 5 mei 2008 13:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Tsja, ach. Ik vind het gewoon leuk om een potje voetbal te kijken en om zo nog ff naar Amsterdam te gaan. Vandaar.

Idd en dan volgend jaar maar weer proberen om die voorrondes door te komen!quote:Op maandag 5 mei 2008 13:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe ik was ook nog bijna gegaan, twas dat mensen moesten werken etc
Tegen Twente thuis maar seizoensafsluitertje doen

Als ze maar eerst thuis spelen danquote:Op maandag 5 mei 2008 14:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd en dan volgend jaar maar weer proberen om die voorrondes door te komen!

Bij de fanshop hebben ze meestal niet heel veel sjaals, en op wedstrijddagen staat er altijd een lange rij. Vooral vanavond denk ik, want er komen veel dagjesmensen. Maar bij de kraampjes buiten hebben ze onwijs veel sjaals dus daar hebben ze die misschien wel.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:43 schreef LV het volgende:
Ik zoek de Ajax-sjaal "Mokums Machtigste".
Deze is in de webshop verkrijgbaar maar is deze ook in de Official Fanshop verkrijgbaar? Of moet ik voor deze sjaal vanavond even langs een standje lopen?
Deze is het trouwens..
[ afbeelding ]

Negentig minuten weggezongen worden in je eigen stadion, lijkt me niet echt fijnquote:Op maandag 5 mei 2008 14:53 schreef denthemen het volgende:
Ik heb meer zin in Twente thuis, die zullen wel veel man meenemen ook
 .
.

Dan hebben we eens een keer sfeerquote:Op maandag 5 mei 2008 14:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Negentig minuten weggezongen worden in je eigen stadion, lijkt me niet echt fijn.

Zijn we toch wel gewendquote:Op maandag 5 mei 2008 14:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Negentig minuten weggezongen worden in je eigen stadion, lijkt me niet echt fijn.

Precies, daarom ga ik ook maar naar Twente thuisquote:Op maandag 5 mei 2008 15:16 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich heeft de boycot niet zoveel zin meer, aangezien het doel al is bereikt.

Met dat gevoel ga ik er eigenlijk ook wel heenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:16 schreef M0NTANA het volgende:

quote:'Lemic zorgt voor transfer Sulejmani naar Ajax' | Transfers
Vlado Lemic, de beruchte makelaar die onderdeel is van het conflict bij PSV, is momenteel aan het werk voor Ajax. Dat meldt RTL Voetbal Insite-presentator Wilfred Genee. Lemic zou bezig zijn Miralem Sulejmani bij Ajax te stallen. Het was al langer bekend dat de jonge aanvaller van SC Heerenveen in de belangstelling staat van de Amsterdammers.
Volgens Genee is Ajax via Lemic ver in de onderhandelingen met Sulejmani. De nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten, die te gast was in het programma, wilde er echter niets over zeggen. Bron: AOL

Het heeft misschien geen zin, maar ik vind het nog steeds belachelijk dat seizoenkaarthouders moeten betalen voor de PO's. Ajax heeft gefaald en wij kunnen weer extra betalen. En het gaat me echt niet om die paar euro's, maar om het principe.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:16 schreef M0NTANA het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |