quote:Op zondag 4 mei 2008 08:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
nog 1 dag...gekkenhuis!!!!...gister nog ff naar fanshop voor nieuwe sjaal en shirt....
IS GVD HET THUIS-SHIRT UITVERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!
vandaag ff naar zandvoort, daar maar ff kijken, anders morgen ff naar stadje toe!
Wtfquote:Op zondag 4 mei 2008 08:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
nog 1 dag...gekkenhuis!!!!...gister nog ff naar fanshop voor nieuwe sjaal en shirt....
IS GVD HET THUIS-SHIRT UITVERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!
vandaag ff naar zandvoort, daar maar ff kijken, anders morgen ff naar stadje toe!
Inderdaad waarom Huth? van Geel was toch weg?quote:
Afscheidscadeautje van Martinquote:Op zondag 4 mei 2008 11:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Inderdaad waarom Huth? van Geel was toch weg?
Misschien kan hij Luque, Kuffour en Colin meenemen als welkomstcadeau aan Reker?quote:
Ze zouden ook lekker simpel zijn bij de Fanshop als ze nu nog een hele bult ABN Amro shirtjes zouden aankopen zeg. Maak je misschien nog een paar nietsvermoedende toeristen blij mee en that's it.quote:
Nu zat hij van de week ook bij Groningen-Utrecht, dus wellicht wat voorbarig om er conclusies uit te trekken.quote:Ajax-scout aanwezig bij NAC - FC Twente
Gerrie Mühren was afgelopen zaterdag te gast bij de play-offwedstrijd NAC Breda - FC Twente (1-5). De scout van Ajax was daar naar alle waarschijnlijkheid om de verrichtingen van Twente-verdediger Douglas Franco Teixeira te volgen. Afgelopen week waren er al geruchten dat Ajax de Braziliaan als opvolger van Johnny Heitinga wil contracteren.
Het heeft daarbij echter wel concurrentie van Schalke 04. De nieuwe trainer van de Duitsers en tevens de huidige coach van FC Twente, Fred Rutten, zou de Braziliaan mee willen nemen naar Gelsenkirchen.
Wellicht om onze volgende tegenstander te bekijkenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nu zat hij van de week ook bij Groningen-Utrecht, dus wellicht wat voorbarig om er conclusies uit te trekken.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:24 schreef denthemen het volgende:
Vanmiddag voor mezelf zitten scouten, bij Man Utd zitten 2 goeie: Tevez en C. Ronaldo of zo, laten wij die nou oppikken voordat Riemer ze in de gaten heeft
Wedden dat ze Hersi gaan terug kopenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wellicht om onze volgende tegenstander te bekijken
mijn bloed, zweet en tranen liggen in zowel het olympisch als de meer (just so you know)quote:Op zondag 4 mei 2008 11:38 schreef denthemen het volgende:
Gaat er 1 voor de 1e keer in zijn leven naar Ajax denk ik
Bij veel sportzaken hangen die shirts gewoon nogquote:Op zondag 4 mei 2008 13:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
euh...nee!![]()
![]()
![]()
wilde gewoon nog ff snel shirt van dit jaar halen, kon ook wel raden dat veel winkels hem niet meer zouden hebben maar nam toch nog ff de gok bij de fanshop!!!
alle uitshirts daar nu wel in de aanbieding maar dat is het toch net niet....
daarom gaan we vandaag gewoon verder zoeken...!!!quote:Op zondag 4 mei 2008 13:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij veel sportzaken hangen die shirts gewoon nog
Met een beetje mazzel nu nog een stuk goedkoper ook omdat de nieuwe shirts alweer bijna in de winkel hangen.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij veel sportzaken hangen die shirts gewoon nog
Jawel.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:14 schreef MCH het volgende:
Gaat Twente opnieuw het stadion van Emmen gebruiken?
Ga lekker een trein koppen tyfus kloonquote:Op zondag 4 mei 2008 14:21 schreef fuppa het volgende:
En wat zinggen we met zijn allen!!!
Helemaal niets in Amsterdam!!!!! Helemaal niets in Amsterdam!!!!!!
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:21 schreef fuppa het volgende:
Ik mag hopen dat je geen Feyenoorder bent want anders ben je nog zieliger dan het nu al is.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:21 schreef fuppa het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:21 schreef fuppa het volgende:
gelukkig hebben jullie na 1995 wel (inter)nationaal een hoop gepresteerd en gewonnenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn die Feyenoorders toch ongelofelijk triest bezig sinds ze 1 keer een bekertje hebben gewonnenZullen we de komende 10 jaar weer in hun topic gaan trollen als ze weer niks hebben?
10x meer dan feyenoord iigquote:Op zondag 4 mei 2008 14:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
gelukkig hebben jullie na 1995 wel (inter)nationaal een hoop gepresteerd en gewonnen
Jij post hier echt alleen maar om altijd te komen zeiken he?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
gelukkig hebben jullie na 1995 wel (inter)nationaal een hoop gepresteerd en gewonnen
nee hoor, alleen de misplaatste arrogantie bij ajax supporters komt me de strot uitquote:Op zondag 4 mei 2008 14:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij post hier echt alleen maar om altijd te komen zeiken he?
Altijd als zulk soort berichten geplaats word heb jij weer 1 van je mooie reacties klaar liggen
Arrogantie? Hij geeft gewoon een reactie op een idioot met zijn "Helemaal niets in Amsterdam" hij laat gewoon zien wat er dus wel in Amsterdam staat.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:27 schreef DANILXL het volgende:
[..]
nee hoor, alleen de misplaatste arrogantie bij ajax supporters komt me de strot uit
Mooi hequote:Op zondag 4 mei 2008 15:27 schreef DANILXL het volgende:
[..]
nee hoor, alleen de misplaatste arrogantie bij ajax supporters komt me de strot uit
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:27 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Waarom heb je in vredesnaam een grote bek als kakkerlak zijnde? NERGENS op gebaseerd. Je eindigt wederom op de zesde plek, en bent met 3-0 van de mat geveegd door Ajax. Daar doet zo'n luizig bekertje dankzij 5 thuiswedstrijden niks aan af hoor. Een kakkerlakken hand is echt snel gevuld he. Genant.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Zometeen gaat hij zeker weer zeiken over arrogantie van Ajaciedenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom heb je in vredesnaam een grote bek als kakkerlak zijnde? NERGENS op gebaseerd. Je eindigt wederom op de zesde plek, en bent met 3-0 van de mat geveegd door Ajax. Daar doet zo'n luizig bekertje dankzij 5 thuiswedstrijden niks aan af hoor. Een kakkerlakken hand is echt snel gevuld he. Genant.
Mwah, een CL finale en halve finale halen, 4 kampioenschappen, 5 van die knullige bekertjes die Feyenoord vorige week voor het eerst sinds 20 jaar eens heeft gewonnen. Ik weet dat het voor Ajax-standaarden niet veel is...quote:Op zondag 4 mei 2008 14:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Wat een dom ventje zegquote:Aanstaande Ajax-spits treitert met transfersom
04/05/2008 14:41
Darío Cvitanich heeft zich laten zien in het competitieduel van zijn club Banfield uit tegen Colón. De Argentijnse spits, die komende zomer aansluit bij Ajax, scoorde en tartte het publiek van Colón.
Cvitanich kopte in de 89ste minuut de 3-2 binnen, maar kon daarmee niet voorkomen dat Banfield verloor. Het was de zevende goal van de 23-jarige aanvaller in de Clausura. Vier keer deed hij dat met het hoofd.
De aanhang van Colón had het op Cvitanich gemunt nadat zijn tegenstander aan een duel met hem een oogwond had overgehouden. Cvitanich haalde zijn gram door na zijn treffer twee vingers in de lucht te steken en daarmee het cijfer 11 - zijn transfersom was elf miljoen dollar - uitbeeldde.
Na afloop verontschuldigde Cvitanich zich voor zijn provocerende gebaar. 'Ik deed het in het heetst van de strijd', aldus de spits van El Taladro (De Drilboor). 'Excuses daarvoor.'
Dat maken wij zelf wel uit.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:35 schreef Buma het volgende:
Overigens mogen jullie daar in Amsterdam wel even dimmen, net als in Rotterdam trouwens.
En nee, ik ben geen PSV-er
Bekijk nog een 819 knulquote:Op zondag 4 mei 2008 15:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mooi heWij zijn Ajax, wij zijn de beste
Hoi Dirk S.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:35 schreef Buma het volgende:
Wie zegt uberhaupt dat die user een Feyenoorder is?
Overigens mogen jullie daar in Amsterdam wel even dimmen, net als in Rotterdam trouwens.
En nee, ik ben geen PSV-er
Mogen ze ook... in hun eigen topicquote:
Happer de papquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:36 schreef Buma het volgende:
[..]
Wat een dom ventje zeg. Gaan pimpen met je transfersom
.
Naiefquote:Op zondag 4 mei 2008 17:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Happer de pap
Al staan we onderaan in de Jupiler League...Ajax blijft de beste en mooiste club
quote:Heerenveen komt te vroeg voor Davids
Amsterdam, 04 mei 2008
Ajax moet het maandag tegen sc Heerenveen definitief stellen zonder Edgar Davids. Het duel komt te vroeg voor de aan zijn lies geblesseerde middenvelder. Jan Vertonghen is na een schorsing terug in de wedstrijdselectie.
Davids verrekte in de eerste ontmoeting met Heerenveen zijn linkerlies. De komende dagen moet duidelijk worden of hij (als Ajax zich plaatst voor de tweede ronde van de play-offs) dit seizoen nog inzetbaar is.
Vertonghen miste de eerste confrontatie met de Friezen vanwege een schorsing. De Belgische verdediger is er maandag tijdens de return wel weer bij en gaat wellicht spelen in het hart van de defensie.
De selectie voor Ajax – sc Heerenveen (maandag, 20.15 uur):
Stekelenburg
Gentenaar
Heitinga
Silva
Emanuelson
Kuffour
Kennedy
Urzaiz
Huntelaar
Suarez
Vertonghen
Gabri
Rommedahl
Ogararu
Lindgren
Sarpong
Perez
De Jong
Het zinggen?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:21 schreef fuppa het volgende:
zinggen
Ik hoop hetquote:Op zondag 4 mei 2008 17:58 schreef _Mike_ het volgende:
Urzaiz moet er gewoon in als we toch al 3-0 voor staan..
Heb je echt een spandoek voor hem?quote:Op zondag 4 mei 2008 18:20 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ik hoop hetWant dan loopt ie op het eind zn rondje en dan ziet ie m'n spandoek
Fijn dat je het even zegt, wilde die wedstrijd graag zien maar was 'm alweer helemaal vergetenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:28 schreef Jasza het volgende:
Eurosport, wat Ajax talenten uit de B1, Sneijder etc.
Dankuquote:Op zondag 4 mei 2008 18:28 schreef Jasza het volgende:
Eurosport, wat Ajax talenten uit de B1, Sneijder etc.
Morgen gewoon in het stadion zitten of tv kijkenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb je echt een spandoek voor hem?Fooootoooo
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 mei 2008 18:48 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Morgen gewoon in het stadion zitten of tv kijkenIk zal em ergens bij 122 ophangen.
Die jongen schijnt toch helemaal niet zo'n geweldig talent te zijn hoorde ik van enkele Ajacieden?quote:Op zondag 4 mei 2008 18:40 schreef _Mike_ het volgende:
Rodney Sneijder is net zo groot als zijn broer iig
En qua loopacties met schot is het ook precies een kloon![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 18:36 schreef kevin6188 het volgende:
Morgen toch ook een spandoek voor Davids op Noord van Denthemen, als ik het goed heb begrepen?
Ik hoorde juist dat hij een groter talent dan W Sneijder is, voor de rest nog niet zo veel van hem gezien.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:57 schreef Buma het volgende:
[..]
Die jongen schijnt toch helemaal niet zo'n geweldig talent te zijn hoorde ik van enkele Ajacieden?
Heb je dat zelf gemaakt/gespoten, of zelf ontworpen ofzo? Wel cool trouwens!quote:
Ja jammer dat hier bijna niemand in het stadion zit morgen en tv zal hem wel niet laten zienquote:Op zondag 4 mei 2008 18:48 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Morgen gewoon in het stadion zitten of tv kijkenIk zal em ergens bij 122 ophangen.
Ok, geen idee. Ben benieuwd...quote:Op zondag 4 mei 2008 19:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat hij een groter talent dan W Sneijder is, voor de rest nog niet zo veel van hem gezien.
Snap niet zo goed waar de KNVB zich mee bemoeid.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef Jasza het volgende:
Niks bijzonders over Marco vanavond, mag niet van de KNVB.
Luisteren. Er mogen maar 2/3 vragen worden gesteld rondom Ajax.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef Jasza het volgende:
Niks bijzonders over Marco vanavond, mag niet van de KNVB.
miss staat hij nog wel inder contract bij de knvbquote:Op zondag 4 mei 2008 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waar de KNVB zich mee bemoeid.
Die willen gewoon dat Bassie zijn huidige werkgever representeert. Dat kan ik me best voorstellen, met zo'n salaris.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waar de KNVB zich mee bemoeid.
Vraag 1. Wat zijn je plannen met het eerstequote:Op zondag 4 mei 2008 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Luisteren. Er mogen maar 2/3 vragen worden gesteld rondom Ajax.
Ja nou geweldig, dat word dus geen boeiende shit hequote:Op zondag 4 mei 2008 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Luisteren. Er mogen maar 2/3 vragen worden gesteld rondom Ajax.
Zolang Sulejmani maar aan bod komt in één van die 3 vragen ben ik tevredenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja nou geweldig, dat word dus geen boeiende shit he
Heb liever Moreno, en een paar backs, en een paar bijtertjesquote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zolang Sulejmani maar aan bod komt in één van die 3 vragen ben ik tevreden
Goeie backs hebben we al, wellicht dat er een vervanger voor Urby op LB komt, Vertongen is voor mij de nummer 1.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:54 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Heb liever Moreno, en een paar backs, en een paar bijtertjes
Maar fatsoenlijke back-ups zijn er niet echt.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Goeie backs hebben we al, wellicht dat er een vervanger voor Urby op LB komt, Vertongen is voor mij de nummer 1.
Al meerdere keren gepost hier, maar hij blijft mooi jaquote:Op zondag 4 mei 2008 21:23 schreef Wooldoor het volgende:
Kwam dit tegen op youtube ik vind het een mooie compilatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |