Jawel.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:14 schreef MCH het volgende:
Gaat Twente opnieuw het stadion van Emmen gebruiken?
Ga lekker een trein koppen tyfus kloonquote:Op zondag 4 mei 2008 14:21 schreef fuppa het volgende:
En wat zinggen we met zijn allen!!!
Helemaal niets in Amsterdam!!!!! Helemaal niets in Amsterdam!!!!!!
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:21 schreef fuppa het volgende:
Ik mag hopen dat je geen Feyenoorder bent want anders ben je nog zieliger dan het nu al is.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:21 schreef fuppa het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:21 schreef fuppa het volgende:
gelukkig hebben jullie na 1995 wel (inter)nationaal een hoop gepresteerd en gewonnenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn die Feyenoorders toch ongelofelijk triest bezig sinds ze 1 keer een bekertje hebben gewonnenZullen we de komende 10 jaar weer in hun topic gaan trollen als ze weer niks hebben?
10x meer dan feyenoord iigquote:Op zondag 4 mei 2008 14:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
gelukkig hebben jullie na 1995 wel (inter)nationaal een hoop gepresteerd en gewonnen
Jij post hier echt alleen maar om altijd te komen zeiken he?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
gelukkig hebben jullie na 1995 wel (inter)nationaal een hoop gepresteerd en gewonnen
nee hoor, alleen de misplaatste arrogantie bij ajax supporters komt me de strot uitquote:Op zondag 4 mei 2008 14:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij post hier echt alleen maar om altijd te komen zeiken he?
Altijd als zulk soort berichten geplaats word heb jij weer 1 van je mooie reacties klaar liggen
Arrogantie? Hij geeft gewoon een reactie op een idioot met zijn "Helemaal niets in Amsterdam" hij laat gewoon zien wat er dus wel in Amsterdam staat.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:27 schreef DANILXL het volgende:
[..]
nee hoor, alleen de misplaatste arrogantie bij ajax supporters komt me de strot uit
Mooi hequote:Op zondag 4 mei 2008 15:27 schreef DANILXL het volgende:
[..]
nee hoor, alleen de misplaatste arrogantie bij ajax supporters komt me de strot uit
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:27 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Waarom heb je in vredesnaam een grote bek als kakkerlak zijnde? NERGENS op gebaseerd. Je eindigt wederom op de zesde plek, en bent met 3-0 van de mat geveegd door Ajax. Daar doet zo'n luizig bekertje dankzij 5 thuiswedstrijden niks aan af hoor. Een kakkerlakken hand is echt snel gevuld he. Genant.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Zometeen gaat hij zeker weer zeiken over arrogantie van Ajaciedenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom heb je in vredesnaam een grote bek als kakkerlak zijnde? NERGENS op gebaseerd. Je eindigt wederom op de zesde plek, en bent met 3-0 van de mat geveegd door Ajax. Daar doet zo'n luizig bekertje dankzij 5 thuiswedstrijden niks aan af hoor. Een kakkerlakken hand is echt snel gevuld he. Genant.
Mwah, een CL finale en halve finale halen, 4 kampioenschappen, 5 van die knullige bekertjes die Feyenoord vorige week voor het eerst sinds 20 jaar eens heeft gewonnen. Ik weet dat het voor Ajax-standaarden niet veel is...quote:Op zondag 4 mei 2008 14:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Wat een dom ventje zegquote:Aanstaande Ajax-spits treitert met transfersom
04/05/2008 14:41
Darío Cvitanich heeft zich laten zien in het competitieduel van zijn club Banfield uit tegen Colón. De Argentijnse spits, die komende zomer aansluit bij Ajax, scoorde en tartte het publiek van Colón.
Cvitanich kopte in de 89ste minuut de 3-2 binnen, maar kon daarmee niet voorkomen dat Banfield verloor. Het was de zevende goal van de 23-jarige aanvaller in de Clausura. Vier keer deed hij dat met het hoofd.
De aanhang van Colón had het op Cvitanich gemunt nadat zijn tegenstander aan een duel met hem een oogwond had overgehouden. Cvitanich haalde zijn gram door na zijn treffer twee vingers in de lucht te steken en daarmee het cijfer 11 - zijn transfersom was elf miljoen dollar - uitbeeldde.
Na afloop verontschuldigde Cvitanich zich voor zijn provocerende gebaar. 'Ik deed het in het heetst van de strijd', aldus de spits van El Taladro (De Drilboor). 'Excuses daarvoor.'
Dat maken wij zelf wel uit.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:35 schreef Buma het volgende:
Overigens mogen jullie daar in Amsterdam wel even dimmen, net als in Rotterdam trouwens.
En nee, ik ben geen PSV-er
Bekijk nog een 819 knulquote:Op zondag 4 mei 2008 15:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mooi heWij zijn Ajax, wij zijn de beste
Hoi Dirk S.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:35 schreef Buma het volgende:
Wie zegt uberhaupt dat die user een Feyenoorder is?
Overigens mogen jullie daar in Amsterdam wel even dimmen, net als in Rotterdam trouwens.
En nee, ik ben geen PSV-er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |