Mogen ze ook... in hun eigen topicquote:

Happer de papquote:

quote:Op zondag 4 mei 2008 16:36 schreef Buma het volgende:
[..]
Wat een dom ventje zeg. Gaan pimpen met je transfersom
.

Naiefquote:Op zondag 4 mei 2008 17:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Happer de pap
Al staan we onderaan in de Jupiler League...Ajax blijft de beste en mooiste club

quote:Heerenveen komt te vroeg voor Davids
Amsterdam, 04 mei 2008
Ajax moet het maandag tegen sc Heerenveen definitief stellen zonder Edgar Davids. Het duel komt te vroeg voor de aan zijn lies geblesseerde middenvelder. Jan Vertonghen is na een schorsing terug in de wedstrijdselectie.
Davids verrekte in de eerste ontmoeting met Heerenveen zijn linkerlies. De komende dagen moet duidelijk worden of hij (als Ajax zich plaatst voor de tweede ronde van de play-offs) dit seizoen nog inzetbaar is.
Vertonghen miste de eerste confrontatie met de Friezen vanwege een schorsing. De Belgische verdediger is er maandag tijdens de return wel weer bij en gaat wellicht spelen in het hart van de defensie.
De selectie voor Ajax – sc Heerenveen (maandag, 20.15 uur):
Stekelenburg
Gentenaar
Heitinga
Silva
Emanuelson
Kuffour
Kennedy
Urzaiz
Huntelaar
Suarez
Vertonghen
Gabri
Rommedahl
Ogararu
Lindgren
Sarpong
Perez
De Jong

Het zinggen?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:21 schreef fuppa het volgende:
zinggen

Ik hoop hetquote:Op zondag 4 mei 2008 17:58 schreef _Mike_ het volgende:
Urzaiz moet er gewoon in als we toch al 3-0 voor staan..

Heb je echt een spandoek voor hem?quote:Op zondag 4 mei 2008 18:20 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ik hoop hetWant dan loopt ie op het eind zn rondje en dan ziet ie m'n spandoek

Fijn dat je het even zegt, wilde die wedstrijd graag zien maar was 'm alweer helemaal vergetenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:28 schreef Jasza het volgende:
Eurosport, wat Ajax talenten uit de B1, Sneijder etc.

Dankuquote:Op zondag 4 mei 2008 18:28 schreef Jasza het volgende:
Eurosport, wat Ajax talenten uit de B1, Sneijder etc.

Morgen gewoon in het stadion zitten of tv kijkenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb je echt een spandoek voor hem?Fooootoooo

Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 mei 2008 18:48 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Morgen gewoon in het stadion zitten of tv kijkenIk zal em ergens bij 122 ophangen.

Die jongen schijnt toch helemaal niet zo'n geweldig talent te zijn hoorde ik van enkele Ajacieden?quote:Op zondag 4 mei 2008 18:40 schreef _Mike_ het volgende:
Rodney Sneijder is net zo groot als zijn broer iig
En qua loopacties met schot is het ook precies een kloon![]()

quote:Op zondag 4 mei 2008 18:36 schreef kevin6188 het volgende:
Morgen toch ook een spandoek voor Davids op Noord van Denthemen, als ik het goed heb begrepen?

Ik hoorde juist dat hij een groter talent dan W Sneijder is, voor de rest nog niet zo veel van hem gezien.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:57 schreef Buma het volgende:
[..]
Die jongen schijnt toch helemaal niet zo'n geweldig talent te zijn hoorde ik van enkele Ajacieden?

Heb je dat zelf gemaakt/gespoten, of zelf ontworpen ofzo? Wel cool trouwens!quote:

Ja jammer dat hier bijna niemand in het stadion zit morgen en tv zal hem wel niet laten zienquote:Op zondag 4 mei 2008 18:48 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Morgen gewoon in het stadion zitten of tv kijkenIk zal em ergens bij 122 ophangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |