Als dichter kun je dat soort negatieve kritieken ook niet echt gebruiken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:30 schreef mazaru het volgende:
Rat is zwaar beledigd over de sneer van Huub over zijn grammatica
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
Brian zat dus tijdens de gehele uitzending spijkers op laag water te zoeken.
Of zoals Brian het zou zeggen lage spijkers onderwater zoeken.
Ik gok met Amanda.quote:
Daar hoeft inderdaad geen bordje 'inworp' boven.quote:
Dat geloof ik wel, zo te zien zit het ook vol met harde plekken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:38 schreef joep.t het volgende:
Huub trekt zich volgens Amanda af op het haar van Brian.
B en A worden weer eens beschermd, niet alles mag gezegd worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wordt weer eens beschermd.
Met drank op was dit een gegarandeerde exit geweest.
Is goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:31 schreef Kinga het volgende:
mijn cos kan dicht
De Feiten zeggen dat Huub het langst onafgebroken de meeste nachten in de villa heeft doorgebracht.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:39 schreef Py het volgende:
Het gaat over wie de langst zittende miljonair is.
Huub beweert dat hij dat is omdat Brian in een hotel heeft overnacht en dat dus een onderbreking is waardoor de teller opnieuw begint. Brian zegt dat hij het is omdat ze tijdens andere gelegenheden veel langer met toestemming uit de villa zijn geweest.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Komt die weer met zijn broodjes smeren
Godver, mijn achterneef van mijn vriendins kant d'r peetfamilie heeft zo'n geval in zijn familie gehad. Wat een kutopmerking.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:40 schreef sander-3 het volgende:
Oh wat gun ik dat wijf een alcohol vergiftiging zeg.. niet normaal!
Die gek gaat na een week nog over het inpakken van de dozen beginnenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef Kinga het volgende:
Amanda is echt te dom om te poepen he. Die kan alléén maar schreeuwen
LMFAO!!! Neeeeee, Brian begint over de broodjes... ik hou het niet meer hier !!!!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, zo te zien zit het ook vol met harde plekken.
Helemaal mee eens.quote:
Ik ook 25 jaar geleden.... als tiener op een camping op Terschellingquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Godver, mijn achterneef van mijn vriendins kant d'r peetfamilie heeft zo'n geval in zijn familie gehad. Wat een kutopmerking.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, zo te zien zit het ook vol met harde plekken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Godver, mijn achterneef van mijn vriendins kant d'r peetfamilie heeft zo'n geval in zijn familie gehad. Wat een kutopmerking.
kom op Huub, tijdens Jensen zei je ook : het is Claire niet alleen mijn vrouw, maar ook nog een eigen persoon.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:43 schreef Py het volgende:
Nu verwijt Brian dat Huub niets voor zijn vrouwtje doet.![]()
Vooral het broodjes smeren zit hem dwars
Doe maar twee. Of wacht eerst even vragen aan mijn partner of ik niet al te tipsy ben. Momentje.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef akveor het volgende:
Ik ook 25 jaar geleden.... als tiener op een camping op Terschelling![]()
![]()
![]()
Biertje?
Prachtigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef mazaru het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam een discussie voeren met zulke idioten.
Zodra je ergens een punt maakt, beginnen ze ineens over een broodje smeren of een doos de trap opdragen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef PeterNB het volgende:
En de hyena wordt ook weer eens aan de staart getrokken
Bovenin het Fok-balkje op "nieuwe topics" klikken en je ziet de eerst geopende COSquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef Ziet het volgende:
grrrr zat weer eens in de verkeerde COS!
waarom zie ik af en toe de lopende COS niet?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef mazaru het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam een discussie voeren met zulke idioten.
Zodra je ergens een punt maakt, beginnen ze ineens over een broodje smeren of een doos de trap opdragen
[ afbeelding ]
Brian denkt: ik zal Huub eens aanpakken na de Jensen uitzendingquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:42 schreef akveor het volgende:
[..]
De Feiten zeggen dat Huub het langst onafgebroken de meeste nachten in de villa heeft doorgebracht.
Brian een nachtje Wiite Bergen en tijdens het kamperen Jaap en Amanda.
Het steekt Brian enorm.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:46 schreef akveor het volgende:
Tjeetje die Brian is echt niet goed hoor dat ie er elke keer bij wil zijn als Huub en Claire zoenen. Nog even en Brian trekt zich af boven Huub's haren.
Ach dan hebben ze bij detentie ook weer wat te doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:47 schreef Kinga het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk he. Dat 1 opmerking hem zo kan triggeren. Hoe moet dat in godsnaam in de buitenwereld straks? Die beukt elke willekeurige hater de grond in.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:46 schreef MargrietV het volgende:
Wat zetten Amanda en Brian zich weer voor gek!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft een crush op Brian
[ afbeelding ]
Een broodje Brianpoep.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:46 schreef Py het volgende:
[..]
Brian denkt: ik zal Huub eens aanpakken na de Jensen uitzending![]()
Dat Huub aanspraak maakte op Langstzittende titel
Dat Huub broodjes ging smeren toen Brian dat zei
Iets over een doosje halen![]()
En nog wat losse flodders
En Amanda blèrt langszij wat mee
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef Ziet het volgende:
jaap: als je heel eerlijk bent: ik ben de breedstzittende miljonair
die twee zijn geweldigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef Borga het volgende:
Heerlijk, ik kan weer naar die paarderukker en zijn vriendinnetje luisteren![]()
Wat zijn ze goed hè
En wat zei Huub: Dat ze zenuwachtig waren om bij Jensen te zijn!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Jensen had trouwens ook een duidelijk punt in het begin van die uitzending, er straalde totaal geen verliefdheid af.
Brian zat zich tijdens de hele uitzending van Jensen al op te vreten en een beetje mee te lachen als een boer die kiespijn heeft. Hij is gewoon stik-jaloers over de aandacht voor Huub.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:46 schreef Py het volgende:
[..]
Brian denkt: ik zal Huub eens aanpakken na de Jensen uitzending![]()
Dat Huub aanspraak maakte op Langstzittende titel
Dat Huub broodjes ging smeren toen Brian dat zei
Iets over een doosje halen![]()
En nog wat losse flodders
En Amanda blèrt langszij wat mee
Moet je nagaan wat er met gehandicapten en chronisch zieken zou gebeuren als Huub het voor het zeggen heeft.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef Dementor het volgende:
Huub: ik zou voor deze mensen bijna een concentratiekamp bouwen, ik vind het een verspilling van levensruimte.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef BarryK het volgende:
Jaja en nog steeds gaat het over Huub en iets waar ze totaal niet mee zitten "langstzittende miljonair"
Brr."als huub echt de waarheid wilt weten, het was of ik naar een hotel of hij naar huis"
Saint Brian
Ook daar nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Een broodje Brianpoep.
Nou om met Huub's woorden te spreken: Ze zijn niet normal. Ze zijn echt niet normaal.
(Behalve op TV dan hè? )
Hij is er nog trots op ook..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef Ziet het volgende:
En daar geloof ik dus geen fuck van. Ze zouden Huub nooit laten gaan, net zoals de Brian nooit laten gaan. Ze móesten hem gewoon in dat hotel proppen...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef BarryK het volgende:
Jaja en nog steeds gaat het over Huub en iets waar ze totaal niet mee zitten "langstzittende miljonair"
Brr."als huub echt de waarheid wilt weten, het was of ik naar een hotel of hij naar huis"
Saint Brian
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef Ziet het volgende:
Nee B en A zijn zulke fijne mensen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er met gehandicapten en chronisch zieken zou gebeuren als Huub het voor het zeggen heeft.
Het is een walgelijk mannetje, met zijn kanker, nekschot, dwarsleasie.
Ze zijn het eindequote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef Borga het volgende:
Heerlijk, ik kan weer naar die paarderukker en zijn vriendinnetje luisteren![]()
Wat zijn ze goed hè
Huh, Amanda in de bocht, echt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft een crush op Brian
[ afbeelding ]
Hé hé hé !! Gaat het een beetje ?quote:
Ja maar moet je luisteren,.. hij smeert nooit een broodje voor clair.. dus dat is allemaal niet erg wat ie zegt. En bovendien helpt hij niet met een doos inpakken.. dus dat argument van die nekschot enzo gaat al niet op..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er met gehandicapten en chronisch zieken zou gebeuren als Huub het voor het zeggen heeft.
Brian heeft het al ontkracht, er was vast een dikkere. Bummer voor Jaap hoor.quote:
Hoe hadden ze dat willen doen? Bian was degene die die avond ver z'n boekje te buiten ging, niet Huub,quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Ziet het volgende:
[..]
nou dat zegt ook wel weer genoeg over de febo: huub mocht dus niet naar huis
Was die van Brian of van Amanda?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian zat zich tijdens de hele uitzending van Jensen al op te vreten en een beetje mee te lachen als een boer die kiespijn heeft. Hij is gewoon stik-jaloers over de aandacht voor Huub.
Maar dat Huub een crush op Brian zou hebben is het mooiste waar B & A vanavond mee kwamen
Ja!.. Oke!, maar huub smeert nooit een broodje.. dus ik bedoel maarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dat willen doen? Bian was degene die die avond ver z'n boekje te buiten ging, niet Huub,
Hij zegt het zelf.............sukkel!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien: Het was of ik naar huis of ik in een hotel
Over de Witte Bergen nacht van B&Ns
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Huub: doet je hoofd nooit zeer van zoveel domheid (tegen dellie).
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Huub: doet je hoofd nooit zeer van zoveel domheid (tegen dellie).
Die (hieper) heeft net volgens haarzelf een punt gescoord tegen huub?..Weet alleen niet wat voor punt..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:54 schreef elcastel het volgende:
Heeft Amanda helium ingeademd ?
Volgens mij kwam Amanda op het geweldige idee. Maar er komt zoveel onzin uit dat kind d'r strot.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:54 schreef Py het volgende:
[..]
Was die van Brian of van Amanda?
Brian ook met zijn broodje. T klinkt ook zo lullig, iemand proberen te bashen met 'een broodje smeren'![]()
Tis bijna aandoenlijk
Dat klopt wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:57 schreef BarryK het volgende:
De quote was "en als we buiten zijn dan zien we wel of we er mee doorgaan of dat we ermee stoppen" volgens Jaap.
Iemand die het wil bevestigen danwel weerleggen?
Een nog dikkere? In een reallife show?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Brian heeft het al ontkracht, er was vast een dikkere. Bummer voor Jaap hoor.
Na 2 weken terugtellen kan hij alleen maar op 'conjo bo mamma.. die fokking broodjes.. in me fokking gezicht' uit komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:58 schreef BarryK het volgende:
Brr vertrouwt niet op de agenda, dus gaat hij zelf terugrekenen.
Whahaha laat me niet lachen.
Zo werkt dat toch bij de meeste huwelijken?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Ze zijn van plan om te gaan samenwonen, en als het werkt blijven ze bij elkaar, en als het niet werkt blijven ze niet bij elkaar.
Nee, in Brians hoofd denk ik. Hebben ze geen middel voor die gozer waar je minder van halucineerd ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:59 schreef Py het volgende:
Een nog dikkere? In een reallife show?![]()
In één van de buitenlandse BB's dan?
Goed zo Amanda heeft weer een woordje geleerdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef mazaru het volgende:
Del heeft een nieuw woord van Huub geleerd.
Net moest ze nog heel hard lachen toen Huub het woord obsessief gebruikte.
Nu zegt ze dat Huub obsessief is
Heeft hij simpelweg niet. Hij komt ook buiten de poort, de laatste weken dagelijks.....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:57 schreef akveor het volgende:
Ja please laat het Guinnessbook of records maar in het huis komen......
Huub heeft gelijk in wat ie zei.
Huub bedoelde dat ze buiten wel zien of het slaagt.Kan je denk ook niet weten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:57 schreef BarryK het volgende:
De quote was "en als we buiten zijn dan zien we wel of we er mee doorgaan of dat we ermee stoppen" volgens Jaap.
Iemand die het wil bevestigen danwel weerleggen?
Op streams in chill hoor je nog slabek boven.
B en A zijn gewoon outclassed.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:01 schreef akveor het volgende:
Het is toch erg opvallend dat Brian en Amanda zoveel competitie voelen en dat Huub en Claire flabbergasted zijn om zoveel domheid.
Maar hij heeft nooit buiten de kooi moeten slapen vanwege zelfmoordplannenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft hij simpelweg niet. Hij komt ook buiten de poort, de laatste weken dagelijks.....
Aan haar stem te horen een hoogte-punt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:56 schreef cobain94 het volgende:
Die (hieper) heeft net volgens haarzelf een punt gescoord tegen huub?..Weet alleen niet wat voor punt..
huub s allergies voor domheid, da's algemeen bekend.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pakt stoffer en blik............quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:02 schreef elcastel het volgende:
Ah de verspreking van Brian was 'zijn getweakte style'.
R a a p m e o p !!!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:01 schreef akveor het volgende:
Het is toch erg opvallend dat Brian en Amanda zoveel competitie voelen en dat Huub en Claire flabbergasted zijn om zoveel domheid.
Dat is zo verschrikkelijk goor.... dit constant blijven uitspreken op de streams terwijl die persoon er niet bij is. Eeen discussie durven ze daarover niet aan. Laf en gewoon gevaarlijk om zo met onderbuikgevoelens te spelen. Walgelijk...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:02 schreef Spaarne het volgende:
Aha, Amanda begint weer over racisme.
Dat Huub iets heeft gezegd over Brian's taal is ook racisme, volgens Brian.
Brian: "Een slag slaan, dat is toch geen spreekwoord? En Huub zegt zelfs ook 'waarheiden'."
Zozozo
En daardoor natuurlijk ook over zijn "dichtkunst"..............quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:02 schreef Dark het volgende:
Brian is nog steeds pissed over de quote van Huub over Brian...............
Die komt vast nog wel ergens terug een keer, ik weet het niet meer, maar ook toen moest ik het keukenpapier erbij pakken hier.quote:
Op Bonaire had ie dat gezienquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nee, in Brians hoofd denk ik. Hebben ze geen middel voor die gozer waar je minder van halucineerd ?
Dat zou betekenen dat er een verleden tijd was.quote:
Iets van ": Nu is het aan ons om de slag samen te makenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die komt vast nog wel ergens terug een keer, ik weet het niet meer, maar ook toen moest ik het keukenpapier erbij pakken hier.
Weet jij de verhaspeling van Brian bij Jensen nog?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:05 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En daardoor natuurlijk ook over zijn "dichtkunst"..............
Vergis je niet, morgen zal Brian Huub vertellen dat hij een heel brood moet smeren. Dat soort dingen krijg je als je Brian woorden in de mond legt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:05 schreef Borga het volgende:
Mis stappen worden hier uitvergroot zegt Bwian, Dat is hem goed gelukt met zijn broodjes smeren
DIt gedrag is zo laag bij de grond. Typisch geval van demoniseringquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is zo verschrikkelijk goor.... dit constant blijven uitspreken op de streams terwijl die persoon er niet bij is. Eeen discussie durven ze daarover niet aan. Laf en gewoon gevaarlijk om zo met onderbuikgevoelens te spelen. Walgelijk...
Het heeft al maanden geleden plaats gevonden en ik schreef het na het voorvalquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er een verleden tijd was.
én dat heb ik altijd al gezegd. Zij zetten hem zelf op dat voetstuk door steeds maar over hem te praten. Zij maken hem zo groot. Huub kan er niet tegen als hij genegeerd wordt, da's wel duidelijk maar zij maken er idd altijd een Huubshow van.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:06 schreef akveor het volgende:
Het is niet de Huubshow? Over wie hebben ze het dan steeds.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die komt vast nog wel ergens terug een keer, ik weet het niet meer, maar ook toen moest ik het keukenpapier erbij pakken hier.
Ik vind het ook walgelijk en zelfs gevaarlijk om Huub de hele tijd neer te zetten als racist (en verkachter). Ik ben bang dat fans van B en A dat serieus nemen. Dat kan best gevaarlijk zijn. Vreemd dat de redactie nooit ingrijpt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is zo verschrikkelijk goor.... dit constant blijven uitspreken op de streams terwijl die persoon er niet bij is. Eeen discussie durven ze daarover niet aan. Laf en gewoon gevaarlijk om zo met onderbuikgevoelens te spelen. Walgelijk...
+ ...voor onze slag.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:06 schreef pullup het volgende:
Iets van ": Nu is het aan ons om de slag samen te maken
Ik vind het gevaarlijk dat Brian als dierenverkrachter wordt neergezet op dit forum.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:09 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vind het ook walgelijk en zelfs gevaarlijk om Huub de hele tijd neer te zetten als racist (en verkachter). Ik ben bang dat fans van B en A dat serieus nemen. Dat kan best gevaarlijk zijn. Vreemd dat de redactie nooit ingrijpt.
Als die net zo snugger zijn als die twee..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:09 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat fans van B en A dat serieus nemen.
He racist.. ! Ga is broodjes smeren joh!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
Brian tegen Jaap: Jensen vraagt jou een vraag.
Ja ja.
Juist, juist zegt Jaap. Hij verveelt zich de k enormquote:
nu is de slag aan ons om te slaanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Pakt stoffer en blik............
ps.......wat was de verspreking ook weer?
Ik hoop dat het hol van Jaap groot genoeg is om alle veren van Brian te ontvangen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:09 schreef BarryK het volgende:
Brian kan heel vaak om Jaap lachen....
Ja ja, en voor je het weet zit je in dat hok weer te neukenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
Brian tegen Jaap: Jensen vraagt jou een vraag.
Ja ja.
Brian noemt Huub een racist terwijl ze allebei kaukasisch zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:11 schreef sander-3 het volgende:
[..]
He rascist.. ! Ga is broodjes smeren joh!
Ik zou er getikt van wordenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:08 schreef Ziet het volgende:
stel je nou eens voor dat je huub bent...
en iemand probeert je te bashen in een tv programma als de gouden kooi...
je wéét dat er iets komt die avond, want dat is al ergens vertelt,
alleen je weet niet wát er komt...
je bereid je op het ergste voor
en je aardsrivaal in het programma begint over,.....
broodjes smeren![]()
![]()
Fout hij is een paarderukkerquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het gevaarlijk dat Brian als dierenverkrachter wordt neergezet op dit forum.
En ook walgelijk.
Daar twijfel ik niet aan, maar Brian kennende komt ie weer met trekveren aan, dan kan het krap worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:11 schreef Dark het volgende:
Ik hoop dat het hol van Jaap groot genoeg is om alle veren van Brian te ontvangen?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:12 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik zou er getikt van worden![]()
Maar wat moet je er eigenlijk tegenin brengen?
Er gewoon niet op in gaan, denk ik. Jammer dat Huub er altijd wel op in gaat - dan denkt Brian nog dat ie een punt heeft ook.
Dierenverkrachter? Zo wordt hij toch niet neergezet? Hij wordt gezien als 'paardenrukker' en zo heeft hij zichzelf neergezet. Maar Brian vindt het heel normaal om aan Fries z'n geslacht te zitten. Amanda ook trouwens. Tja.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het gevaarlijk dat Brian als dierenverkrachter wordt neergezet op dit forum.
En ook walgelijk.
Ik vond het juist wel sociaal van Brian.... Fries staat ook al anderhalf jaar droog.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En ook walgelijk.
Idd, van zo veel domheid kan je het nooit winnenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon keihard was gaan lachen
Pas maar op straks komt hij nog met zijn tunnelvisie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef BarryK het volgende:
Brian haalt raakpunten/speerpunten/zitvlakken etc. een beetje door elkaar, te lachwekkend.
Mocht Brian ooit na DGK als user op FOK! komen, weet ik meteen een leuk tagje voor hemquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
Brian wil na afloop van DGK een adviserende rol zijn in Jaap zijn toekomst.....
En hij deed het ook zo lekkerquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel sociaal van Brian.... Fries staat ook al anderhalf jaar droog.
Ik hoorde het ook. Brian tegen Jaap: "Hoe breed is je zitvlak dan? In hoeveel dingen ben je goed?"quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef BarryK het volgende:
Brian haalt raakpunten/speerpunten/zitvlakken etc. een beetje door elkaar, te lachwekkend.
Heb je goeie sloten op je voordeur ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
Mocht Brian ooit na DGK als user op FOK! komen, weet ik meteen een leuk tagje voor hem
Als het daar de Huub show is, dan kunnen we hier met gemak de B en A show noemen...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:06 schreef akveor het volgende:
Het is niet de Huubshow? Over wie hebben ze het dan steeds.
hij moet gwoon met zijn poten van paardelullen afbljven.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En ook walgelijk.
Volgens mij heeft Brian een crush op Jaap en geilt hij enorm op Jaap zijn dikke reet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:20 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook. Brian tegen Jaap: "Hoe breed is je zitvlak dan? In hoeveel dingen ben je goed?"
Maar iets zeggen over Brian's taal, dat mag niet hoor.
En hij noemde het domme haaien. Lekkere lul ben je dan, mijn overgroot oma fokte die dingen en daar is wat ergs mee gebeurt (iemand had iets obsceens met haar paarden gedaan ofzo)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:20 schreef Dementor het volgende:
Volgens Brian is deze haai ongevaarlijk:
http://en.wikipedia.org/wiki/Silvertip_shark
Hij zat vandaag ook twee keer aan de penis van Tanner.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:22 schreef miesy het volgende:
[..]
hij moet gwoon met zijn poten van paardelullen afbljven.
en het dan prachtig vinden dat die pik dan stijf gaat staan....![]()
Die botox is echt naar haar hersen(pan) getrokken hè ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:24 schreef mazaru het volgende:
Del zegt weer dat Huub helemaal verliefd is op die rat
Jasses........heeft ie niet genoeg aan z'n eigen kinderarmpje?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zat vandaag ook twee keer aan de penis van Tanner.
Das zielig voor Huub dat hij hier haast niet genoemd wordquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het daar de Huub show is, dan kunnen we hier met gemak de B en A show noemen...
Verdomd !quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:22 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij heeft Brian een crush op Jaap en geilt hij enorm op Jaap zijn dikke reet.
Brian vroeg net nl. ook aan Jaap hoe vaak per dag hij poept.
Fries hinnikt zelfs tegenwoordig wanneer ie Brian ziet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij deed het ook zo lekker![]()
[ afbeelding ]
Je moet wel bedenken dat hij het al heel lang moet doen met een domme snol. Dat valt niet mee hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Jasses........heeft ie niet genoeg aan z'n eigen kinderarmpje?
Daarom zijn ondermeer Peter en ik hier...'t zou te sneu zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Das zielig voor Huub dat hij hier haast niet genoemd word
Ow en daarom heeft Amanda het steeds over Brians haren en Huubs obsessie daarvoor.quote:
die tong ook van fries...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij vraagt aan die paarden mevrouw op het einde of ''het'' komt omdat Fries, Tanner ziet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:22 schreef miesy het volgende:
[..]
hij moet gwoon met zijn poten van paardelullen afbljven.
en het dan prachtig vinden dat die pik dan stijf gaat staan....![]()
Deze moet je in elke Cos plaatsen opdat wij het niet zullen vergeten, en het is leuk voor diequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Walgelijk gifje Mazaru, serieus waar. Je suggereert iets dat er niet was door dat lussen...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zeg je nou, maar ik ben vaak genoeg opnieuw verbaasd dat ze kan lezen en schrijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:33 schreef sander-3 het volgende:
Amanda heeft niet eens een iq, die schaal gaat niet zo laag...
+ 1quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Walgelijk gifje Mazaru, serieus waar. Je suggereert iets dat er niet was door dat lussen...![]()
Jullie gaan veel te ver met dit geneuzel over Fries.....echt achterlijk en volledig misplaatst....
zelfs na wat ricardo erover zei?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zat vandaag ook twee keer aan de penis van Tanner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |