quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef Ziet het volgende:
jaap: als je heel eerlijk bent: ik ben de breedstzittende miljonair
die twee zijn geweldigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef Borga het volgende:
Heerlijk, ik kan weer naar die paarderukker en zijn vriendinnetje luisteren![]()
Wat zijn ze goed hè
En wat zei Huub: Dat ze zenuwachtig waren om bij Jensen te zijn!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Jensen had trouwens ook een duidelijk punt in het begin van die uitzending, er straalde totaal geen verliefdheid af.
Brian zat zich tijdens de hele uitzending van Jensen al op te vreten en een beetje mee te lachen als een boer die kiespijn heeft. Hij is gewoon stik-jaloers over de aandacht voor Huub.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:46 schreef Py het volgende:
[..]
Brian denkt: ik zal Huub eens aanpakken na de Jensen uitzending![]()
Dat Huub aanspraak maakte op Langstzittende titel
Dat Huub broodjes ging smeren toen Brian dat zei
Iets over een doosje halen![]()
En nog wat losse flodders
En Amanda blèrt langszij wat mee
Moet je nagaan wat er met gehandicapten en chronisch zieken zou gebeuren als Huub het voor het zeggen heeft.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef Dementor het volgende:
Huub: ik zou voor deze mensen bijna een concentratiekamp bouwen, ik vind het een verspilling van levensruimte.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef BarryK het volgende:
Jaja en nog steeds gaat het over Huub en iets waar ze totaal niet mee zitten "langstzittende miljonair"
Brr."als huub echt de waarheid wilt weten, het was of ik naar een hotel of hij naar huis"
Saint Brian
Ook daar nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Een broodje Brianpoep.
Nou om met Huub's woorden te spreken: Ze zijn niet normal. Ze zijn echt niet normaal.
(Behalve op TV dan hè? )
Hij is er nog trots op ook..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef Ziet het volgende:
En daar geloof ik dus geen fuck van. Ze zouden Huub nooit laten gaan, net zoals de Brian nooit laten gaan. Ze móesten hem gewoon in dat hotel proppen...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef BarryK het volgende:
Jaja en nog steeds gaat het over Huub en iets waar ze totaal niet mee zitten "langstzittende miljonair"
Brr."als huub echt de waarheid wilt weten, het was of ik naar een hotel of hij naar huis"
Saint Brian
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef Ziet het volgende:
Nee B en A zijn zulke fijne mensen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er met gehandicapten en chronisch zieken zou gebeuren als Huub het voor het zeggen heeft.
Het is een walgelijk mannetje, met zijn kanker, nekschot, dwarsleasie.
Ze zijn het eindequote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef Borga het volgende:
Heerlijk, ik kan weer naar die paarderukker en zijn vriendinnetje luisteren![]()
Wat zijn ze goed hè
Huh, Amanda in de bocht, echt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft een crush op Brian
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |