Als dichter kun je dat soort negatieve kritieken ook niet echt gebruiken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:30 schreef mazaru het volgende:
Rat is zwaar beledigd over de sneer van Huub over zijn grammatica
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
Brian zat dus tijdens de gehele uitzending spijkers op laag water te zoeken.
Of zoals Brian het zou zeggen lage spijkers onderwater zoeken.
Ik gok met Amanda.quote:
Daar hoeft inderdaad geen bordje 'inworp' boven.quote:
Dat geloof ik wel, zo te zien zit het ook vol met harde plekken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:38 schreef joep.t het volgende:
Huub trekt zich volgens Amanda af op het haar van Brian.
B en A worden weer eens beschermd, niet alles mag gezegd worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wordt weer eens beschermd.
Met drank op was dit een gegarandeerde exit geweest.
Is goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:31 schreef Kinga het volgende:
mijn cos kan dicht
De Feiten zeggen dat Huub het langst onafgebroken de meeste nachten in de villa heeft doorgebracht.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:39 schreef Py het volgende:
Het gaat over wie de langst zittende miljonair is.
Huub beweert dat hij dat is omdat Brian in een hotel heeft overnacht en dat dus een onderbreking is waardoor de teller opnieuw begint. Brian zegt dat hij het is omdat ze tijdens andere gelegenheden veel langer met toestemming uit de villa zijn geweest.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Komt die weer met zijn broodjes smeren
Godver, mijn achterneef van mijn vriendins kant d'r peetfamilie heeft zo'n geval in zijn familie gehad. Wat een kutopmerking.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:40 schreef sander-3 het volgende:
Oh wat gun ik dat wijf een alcohol vergiftiging zeg.. niet normaal!
Die gek gaat na een week nog over het inpakken van de dozen beginnenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef Kinga het volgende:
Amanda is echt te dom om te poepen he. Die kan alléén maar schreeuwen
LMFAO!!! Neeeeee, Brian begint over de broodjes... ik hou het niet meer hier !!!!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, zo te zien zit het ook vol met harde plekken.
Helemaal mee eens.quote:
Ik ook 25 jaar geleden.... als tiener op een camping op Terschellingquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Godver, mijn achterneef van mijn vriendins kant d'r peetfamilie heeft zo'n geval in zijn familie gehad. Wat een kutopmerking.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, zo te zien zit het ook vol met harde plekken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Godver, mijn achterneef van mijn vriendins kant d'r peetfamilie heeft zo'n geval in zijn familie gehad. Wat een kutopmerking.
kom op Huub, tijdens Jensen zei je ook : het is Claire niet alleen mijn vrouw, maar ook nog een eigen persoon.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:43 schreef Py het volgende:
Nu verwijt Brian dat Huub niets voor zijn vrouwtje doet.![]()
Vooral het broodjes smeren zit hem dwars
Doe maar twee. Of wacht eerst even vragen aan mijn partner of ik niet al te tipsy ben. Momentje.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef akveor het volgende:
Ik ook 25 jaar geleden.... als tiener op een camping op Terschelling![]()
![]()
![]()
Biertje?
Prachtigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef mazaru het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam een discussie voeren met zulke idioten.
Zodra je ergens een punt maakt, beginnen ze ineens over een broodje smeren of een doos de trap opdragen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef PeterNB het volgende:
En de hyena wordt ook weer eens aan de staart getrokken
Bovenin het Fok-balkje op "nieuwe topics" klikken en je ziet de eerst geopende COSquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef Ziet het volgende:
grrrr zat weer eens in de verkeerde COS!
waarom zie ik af en toe de lopende COS niet?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef mazaru het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam een discussie voeren met zulke idioten.
Zodra je ergens een punt maakt, beginnen ze ineens over een broodje smeren of een doos de trap opdragen
[ afbeelding ]
Brian denkt: ik zal Huub eens aanpakken na de Jensen uitzendingquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:42 schreef akveor het volgende:
[..]
De Feiten zeggen dat Huub het langst onafgebroken de meeste nachten in de villa heeft doorgebracht.
Brian een nachtje Wiite Bergen en tijdens het kamperen Jaap en Amanda.
Het steekt Brian enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |