B en A zijn gewoon outclassed.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:01 schreef akveor het volgende:
Het is toch erg opvallend dat Brian en Amanda zoveel competitie voelen en dat Huub en Claire flabbergasted zijn om zoveel domheid.
Maar hij heeft nooit buiten de kooi moeten slapen vanwege zelfmoordplannenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft hij simpelweg niet. Hij komt ook buiten de poort, de laatste weken dagelijks.....
Aan haar stem te horen een hoogte-punt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:56 schreef cobain94 het volgende:
Die (hieper) heeft net volgens haarzelf een punt gescoord tegen huub?..Weet alleen niet wat voor punt..
huub s allergies voor domheid, da's algemeen bekend.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er met gehandicapten en chronisch zieken zou gebeuren als Huub het voor het zeggen heeft.
Het is een walgelijk mannetje, met zijn kanker, nekschot, dwarsleasie.
Pakt stoffer en blik............quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:02 schreef elcastel het volgende:
Ah de verspreking van Brian was 'zijn getweakte style'.
R a a p m e o p !!!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:01 schreef akveor het volgende:
Het is toch erg opvallend dat Brian en Amanda zoveel competitie voelen en dat Huub en Claire flabbergasted zijn om zoveel domheid.
Dat is zo verschrikkelijk goor.... dit constant blijven uitspreken op de streams terwijl die persoon er niet bij is. Eeen discussie durven ze daarover niet aan. Laf en gewoon gevaarlijk om zo met onderbuikgevoelens te spelen. Walgelijk...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:02 schreef Spaarne het volgende:
Aha, Amanda begint weer over racisme.
Dat Huub iets heeft gezegd over Brian's taal is ook racisme, volgens Brian.
Brian: "Een slag slaan, dat is toch geen spreekwoord? En Huub zegt zelfs ook 'waarheiden'."
Zozozo
En daardoor natuurlijk ook over zijn "dichtkunst"..............quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:02 schreef Dark het volgende:
Brian is nog steeds pissed over de quote van Huub over Brian...............
Die komt vast nog wel ergens terug een keer, ik weet het niet meer, maar ook toen moest ik het keukenpapier erbij pakken hier.quote:
Op Bonaire had ie dat gezienquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nee, in Brians hoofd denk ik. Hebben ze geen middel voor die gozer waar je minder van halucineerd ?
Dat zou betekenen dat er een verleden tijd was.quote:
Iets van ": Nu is het aan ons om de slag samen te makenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die komt vast nog wel ergens terug een keer, ik weet het niet meer, maar ook toen moest ik het keukenpapier erbij pakken hier.
Weet jij de verhaspeling van Brian bij Jensen nog?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:05 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En daardoor natuurlijk ook over zijn "dichtkunst"..............
Vergis je niet, morgen zal Brian Huub vertellen dat hij een heel brood moet smeren. Dat soort dingen krijg je als je Brian woorden in de mond legt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:05 schreef Borga het volgende:
Mis stappen worden hier uitvergroot zegt Bwian, Dat is hem goed gelukt met zijn broodjes smeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |