quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:12 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik zou er getikt van worden![]()
Maar wat moet je er eigenlijk tegenin brengen?
Er gewoon niet op in gaan, denk ik. Jammer dat Huub er altijd wel op in gaat - dan denkt Brian nog dat ie een punt heeft ook.
Dierenverkrachter? Zo wordt hij toch niet neergezet? Hij wordt gezien als 'paardenrukker' en zo heeft hij zichzelf neergezet. Maar Brian vindt het heel normaal om aan Fries z'n geslacht te zitten. Amanda ook trouwens. Tja.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het gevaarlijk dat Brian als dierenverkrachter wordt neergezet op dit forum.
En ook walgelijk.
Ik vond het juist wel sociaal van Brian.... Fries staat ook al anderhalf jaar droog.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het gevaarlijk dat Brian als dierenverkrachter wordt neergezet op dit forum.
En ook walgelijk.
Idd, van zo veel domheid kan je het nooit winnenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon keihard was gaan lachen
Pas maar op straks komt hij nog met zijn tunnelvisie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef BarryK het volgende:
Brian haalt raakpunten/speerpunten/zitvlakken etc. een beetje door elkaar, te lachwekkend.
Mocht Brian ooit na DGK als user op FOK! komen, weet ik meteen een leuk tagje voor hemquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
Brian wil na afloop van DGK een adviserende rol zijn in Jaap zijn toekomst.....
En hij deed het ook zo lekkerquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel sociaal van Brian.... Fries staat ook al anderhalf jaar droog.
Ik hoorde het ook. Brian tegen Jaap: "Hoe breed is je zitvlak dan? In hoeveel dingen ben je goed?"quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef BarryK het volgende:
Brian haalt raakpunten/speerpunten/zitvlakken etc. een beetje door elkaar, te lachwekkend.
Heb je goeie sloten op je voordeur ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
Mocht Brian ooit na DGK als user op FOK! komen, weet ik meteen een leuk tagje voor hem
Als het daar de Huub show is, dan kunnen we hier met gemak de B en A show noemen...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:06 schreef akveor het volgende:
Het is niet de Huubshow? Over wie hebben ze het dan steeds.
hij moet gwoon met zijn poten van paardelullen afbljven.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En ook walgelijk.
Volgens mij heeft Brian een crush op Jaap en geilt hij enorm op Jaap zijn dikke reet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:20 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook. Brian tegen Jaap: "Hoe breed is je zitvlak dan? In hoeveel dingen ben je goed?"
Maar iets zeggen over Brian's taal, dat mag niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |