Volgens mij kwam Amanda op het geweldige idee. Maar er komt zoveel onzin uit dat kind d'r strot.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:54 schreef Py het volgende:
[..]
Was die van Brian of van Amanda?
Brian ook met zijn broodje. T klinkt ook zo lullig, iemand proberen te bashen met 'een broodje smeren'![]()
Tis bijna aandoenlijk
Dat klopt wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:57 schreef BarryK het volgende:
De quote was "en als we buiten zijn dan zien we wel of we er mee doorgaan of dat we ermee stoppen" volgens Jaap.
Iemand die het wil bevestigen danwel weerleggen?
Een nog dikkere? In een reallife show?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Brian heeft het al ontkracht, er was vast een dikkere. Bummer voor Jaap hoor.
Na 2 weken terugtellen kan hij alleen maar op 'conjo bo mamma.. die fokking broodjes.. in me fokking gezicht' uit komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:58 schreef BarryK het volgende:
Brr vertrouwt niet op de agenda, dus gaat hij zelf terugrekenen.
Whahaha laat me niet lachen.
Zo werkt dat toch bij de meeste huwelijken?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Ze zijn van plan om te gaan samenwonen, en als het werkt blijven ze bij elkaar, en als het niet werkt blijven ze niet bij elkaar.
Nee, in Brians hoofd denk ik. Hebben ze geen middel voor die gozer waar je minder van halucineerd ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:59 schreef Py het volgende:
Een nog dikkere? In een reallife show?![]()
In één van de buitenlandse BB's dan?
Goed zo Amanda heeft weer een woordje geleerdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef mazaru het volgende:
Del heeft een nieuw woord van Huub geleerd.
Net moest ze nog heel hard lachen toen Huub het woord obsessief gebruikte.
Nu zegt ze dat Huub obsessief is
Heeft hij simpelweg niet. Hij komt ook buiten de poort, de laatste weken dagelijks.....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:57 schreef akveor het volgende:
Ja please laat het Guinnessbook of records maar in het huis komen......
Huub heeft gelijk in wat ie zei.
Huub bedoelde dat ze buiten wel zien of het slaagt.Kan je denk ook niet weten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:57 schreef BarryK het volgende:
De quote was "en als we buiten zijn dan zien we wel of we er mee doorgaan of dat we ermee stoppen" volgens Jaap.
Iemand die het wil bevestigen danwel weerleggen?
Op streams in chill hoor je nog slabek boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |