Hé hé hé !! Gaat het een beetje ?quote:
Ja maar moet je luisteren,.. hij smeert nooit een broodje voor clair.. dus dat is allemaal niet erg wat ie zegt. En bovendien helpt hij niet met een doos inpakken.. dus dat argument van die nekschot enzo gaat al niet op..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er met gehandicapten en chronisch zieken zou gebeuren als Huub het voor het zeggen heeft.
Het is een walgelijk mannetje, met zijn kanker, nekschot, dwarsleasie.
Brian heeft het al ontkracht, er was vast een dikkere. Bummer voor Jaap hoor.quote:
Hoe hadden ze dat willen doen? Bian was degene die die avond ver z'n boekje te buiten ging, niet Huub,quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Ziet het volgende:
[..]
nou dat zegt ook wel weer genoeg over de febo: huub mocht dus niet naar huis
Was die van Brian of van Amanda?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian zat zich tijdens de hele uitzending van Jensen al op te vreten en een beetje mee te lachen als een boer die kiespijn heeft. Hij is gewoon stik-jaloers over de aandacht voor Huub.
Maar dat Huub een crush op Brian zou hebben is het mooiste waar B & A vanavond mee kwamen
Ja!.. Oke!, maar huub smeert nooit een broodje.. dus ik bedoel maarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dat willen doen? Bian was degene die die avond ver z'n boekje te buiten ging, niet Huub,
Hij zegt het zelf.............sukkel!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien: Het was of ik naar huis of ik in een hotel
Over de Witte Bergen nacht van B&Ns
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Huub: doet je hoofd nooit zeer van zoveel domheid (tegen dellie).
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Huub: doet je hoofd nooit zeer van zoveel domheid (tegen dellie).
Die (hieper) heeft net volgens haarzelf een punt gescoord tegen huub?..Weet alleen niet wat voor punt..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:54 schreef elcastel het volgende:
Heeft Amanda helium ingeademd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |