Ja, die laatste is echt mooiquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:17 schreef Sugar het volgende:
Zo, hier moest ik maar eens een paar oude foto's plaatsen als start naar de zoektocht...
1
[ afbeelding ]
2
][ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
Deze mag ik zo niet eens gebruiken, hoor, want bewerkt door Starfighter_pilot en Klappernoot
4
[ afbeelding ]
Grappig idee, maar ik vind hem een beetje te donker Robbedoes.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
Past deze een beejte naar jullie smaak in het onderwerp.
Verlangen naar een schoon milieu
[ afbeelding ]
Zal nog eens wat aan de schuiven trekken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grappig idee, maar ik vind hem een beetje te donker Robbedoes.
Mwjah...niet zo'n sterk beeld eigenlijk. Wat heeft dit met verlangen naar te maken?quote:
Ok. Dan vind ik hem best ver gezocht eigenlijkquote:Op zondag 4 mei 2008 09:02 schreef Sugar het volgende:
Oh, dit was antwoord op PdeHoog, die letterlijk vroeg wat het ermee te maken heeft.
Een lege plek aan de muur is misschien beter danquote:Op zondag 4 mei 2008 13:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Goed om te zien dat mijn vriendjes bijna allemaal dezelfde smaak hebben! Voor deze maand kan ik een mooie foto insturen van mezelf naast een leeg canvas, mijn "verlangen" *kuch* naar een prijs
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verlang naar een sportieve wedstrijd deze maand, nog even denken hoe ik dat vast kan leggen.
Ik zie daar niet verlangen in naar een schoner milieu...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
Past deze een beejte naar jullie smaak in het onderwerp.
Verlangen naar een schoon milieu
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:42 schreef Sugar het volgende:
Nou nee, wat mij betreft totaal niet. Ze kijkt meer alsof ze niet helemaal in orde is, geestelijk.
Prachtig! Hoe je dit zo in één keer kan verbeelden. Het verlangen naar geluk, maar het is slechts een klavertje-drie... een perfecte plant maar toch mist het nét 1 blaadje!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:24 schreef Sugar het volgende:
Robbedoes, ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n sterk idee. Sorry.
Nog iets geschoten:
[ afbeelding ]
Wat is jullie mening?
Ik zou de foto zeker niet weg halen. Je hoeft je niet te schamen voor je eigen foto's, want dan zou je je ook schamen voor je eigen leerproces. Het idee was prima, maar pakt minder goed uit dan verwacht. Dat is niet erg, want dan leer jij beter om jou gedachten ook goed op de plaat te zetten. Niet alleen goed voor jou, maar ook voor andere mensen die hetzelfde ervaren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:29 schreef BabblingBrook het volgende:ik moet duidelijk nog wat meer oefenen.
Heb je m erg moeten croppen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:15 schreef Sugar het volgende:
Dankjewel, Doodkapje, ik weet niet hoe ik de schaduwen beter krijg, maar misschien ga ik het nog een keer beter proberen! Ik vind het leuk dat het idee blijkbaar bevalt bij sommigen.
Yupquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zou de foto zeker niet weg halen. Je hoeft je niet te schamen voor je eigen foto's, want dan zou je je ook schamen voor je eigen leerproces. Het idee was prima, maar pakt minder goed uit dan verwacht. Dat is niet erg, want dan leer jij beter om jou gedachten ook goed op de plaat te zetten. Niet alleen goed voor jou, maar ook voor andere mensen die hetzelfde ervaren.
Dus hop! Terug zetten die foto
Vind hem een beetje *goedkoop* overkomen eigenlijk , hier is veel meer drama uit te halen dan dat je nu laat zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:42 schreef Kamermans het volgende:
wat voor een mensen hebben de sterkste verlangens? juist verslaafde.
dit is wel is waar een foto die al 1000 keer gemaakt is, misschien dus beter idee om de lokale junkies te gaan opzoeken en hun op foto te zetten ofzo
[ afbeelding ]
Zie 2 lieve baby oogjes ,,,, maar verlangen??? Nou neequote:Op woensdag 7 mei 2008 19:56 schreef gr8w8 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat is pas verlangen. Helaas erg weinig tijd om zo'n foto te maken, maar gelukkig heb ik nog een paar dagen. Volgende poging is wat meer van voren, zodat haar handen richting fles goed zichtbaar zijn.
Probeer het de hond wat moeilijker te maken , iets rustiger achtergrond ed. Bv iets met de hond die graag iets eten wilt en een vinger die nee schudtquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:13 schreef problematiQue het volgende:
Huis-Tuin-en-Keuken foto's van vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geenszins mijn inzending, maar het past wel
Als je op de foto klikt, zie je een grotere foto.. Met handjes richting flesquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Zie 2 lieve baby oogjes ,,,, maar verlangen??? Nou nee
Handjes richting fles zou idd veel beter het thema naar voren doen komen , dus schiet maar raak
kat lenen??quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een idee. Alleen geen kat, geen muis en geen zin om die muis onder een glas te stoppen, de kat af te richten dat ie vooral kijkt en niet handelt en dat nog mooi op de foto te krijgen.
quote:
Ik vind deze foto behoorlijk sterk voor deze wedstrijd! Dat vond ik al meteen toen ik 'm laatst zag, maar vergat erop te reageren. Bij deze alsnog, de min of meer gespannen vingers om het hek maken 'm goed, vind ik.quote:
Ik denk dat die van ons zou wegrennen van de muisquote:
ja idd, dat hoop ik ook.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verlang naar een sportieve wedstrijd deze maand
* prupke denkt aan een volle asbak met oude peuken en dan een zwaar zwetend en nagelbijtend persoon bij ziet zittenquote:
hier totaal geen problemen met de foto's van Photobucket. Soms ligt het aan de provider waar je mee internet. misschien dat dat t probleem is?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:07 schreef Sugar het volgende:
Gaoxing, ik heb het al vaker gehad als er foto's via photobucket geplaatst worden; dan zie ik geen foto's meer, bijna niks laadt dan meer. Ook op andere pagina's krijg ik vervolgens problemen met de foto's, heel gek. Is het voor jou mogelijk de foto's ergens anders te uploaden? Sinds ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem, durf ik dat te vragen.![]()
Ik zie trouwens één van je foto's wel, de eerste denk ik. En vind het wel echt een toffe foto!
Klinkt als een groot verlangenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:07 schreef Sugar het volgende:
Gaoxing, ik heb het al vaker gehad als er foto's via photobucket geplaatst worden; dan zie ik geen foto's meer, bijna niks laadt dan meer. Ook op andere pagina's krijg ik vervolgens problemen met de foto's, heel gek. Is het voor jou mogelijk de foto's ergens anders te uploaden? Sinds ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem, durf ik dat te vragen.![]()
Ik zie trouwens één van je foto's wel, de eerste denk ik. En vind het wel echt een toffe foto!
Ik vind de eerste echt een prachtige foto. De tweede ook, maar de eerste net nog iets meer. Mooie kleuren, goede compositie (de weglopende lijn van de rand van het zwembad) en goed scherp.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:45 schreef Gaoxing het volgende:
Ik zat ook al aan zoiets te denken prupke. Maar toen kwam ik vanmorgen dit bijzonder uhh.... verlangende stelletje tegen. Uiteindelijk heb ik samen met buuf (die eens kwam kijken wat ik in 's hemelsnaam op m'n buik voor het zwembad deed) een hele tijd naar hun verrichtingen zitten kijken. Live National Geographic.... wat wil een mens nog meer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet uit welke het moet worden, maar als het de tweede wordt, wil ik daarvan graag het kikkerdril (die zwarte streep) wegpoetsen. Mag dat, of wordt het teveel?
Nou ehh......quote:
Ik vind 'm erg mooi. Zowel qua compositie, als kleuren, als ideequote:
Heel leuk! Ze springt er echt uit. Jammer van de tekst in de foto. Zet dat desnoods in een kader.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:12 schreef umberrella het volgende:
Hmm ik heb deze foto van bevrijdingspop... volgens mij wou dit meisje gewoon heel graag naar huis...
dus daarom dacht ik dat ie wellicht hier ook zou kunnen.
[ afbeelding ]
Als je dochtertje omhoog had gekeken met een paraplu in haar handje welquote:
Ik vind deze wel ontzettend lief, maar twijfel over het verlangende gedeelte.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:50 schreef Gaoxing het volgende:
Vandaag! Ik dacht morgen, en had daar nog een leuk idee voorUk heeft morgen de eerste podiumrepetitie voor haar balletuitvoering, en ik weet dat er een moment is waarop ze iedere keer weer met open mond naar de 'koningin' (een prachtige 16-jarige ballerina) staat te kijken. Die was zo leuk geweest....
We hebben nog wel wat anders geprobeerd, waar dit denk ik de leukste van was:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie? Snoep of de kikkertjes?
Jaloers zijn bleek niet nodig: we hebben het ook met zoonlief geprobeerd, maar die kneep steeds z'n ogen dicht: het deed hasstikke zeer, volgens hem, al dat snoep op je hoofdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:04 schreef Chanty het volgende:
Damn ik word bijna jaloersVroeger was ik dat op Peter Jan Rens in de haribo reclame
Hij is leukquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef Gaoxing het volgende:
Ze wilde die lollie wel heeeel erg graag hoor ChantyMaar je hebt gelijk, dat vond ik zelf ook. We hebben wel vreselijk gelachen. Eerst toen ik vrijwel de volledige Halloween-buit (dat is in oktober, ja
) achterin de kast vond, en vervolgens toen dochterlief (inderdaad) 'verlangen' probeerde uit te beelden, iets wat ze steevast met wijdopen mond en gebalde vuistjes deed
![]()
De leukste (maar minst 'verlangende) was deze trouwens:
[ afbeelding ]
Niemand heeft gereageerd op deze...anyone? Ga ervanuit dat het niets is voor de wedstrijd, aangezien geen reacties, maar zu graag toch op en aanmerkingen krijgen, kan ik ook weer van lerenquote:
Het is net zo'n Eva die naar de Appel reiktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:38 schreef P_B het volgende:
Verre van geworden wat de bedoeling was maar dit gaat hem worden voor deze maand.
Had het plan om zo'n mooie sprankelende natte-appel-foto, inclusief vallende druppels met hagelwitte achtergrond te maken...maar dat wilde niet echt lukken. Met flitsen (onboard) kwam ik nog het dichtstbij maar dan wel, natuurlijk, met vervelende schaduwen van mijn hand. En ze wilden maar niet weg. Denk verder dat mijn ikea-spotje, badkamer-verlichting en buiglampje ook niet echt genoeg licht leverde. Er valt nog een hoop te leren. Heb me in ieder geval wel weer voor een uurtje of 2 vermaakt.
[ afbeelding ]
Ware het niet dat dit stiekem de hand van Adam is...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is net zo'n Eva die naar de Appel reikt.
quote:
quote:
ik vond het echt een klote onderwerp....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:28 schreef ElizabethR het volgende:
17 Foto's maar. Het wordt wel elke maand minder zeg. Jammer.
Sorry Calime, ik had 'm wel gezien, maar kon niet goed bedenken wat ik ervan zou zeggen. Het thema is erg duidelijk en heel leuk gevonden, maar de foto had inderdaad beter gekund. Het scheve kijkt in dit geval niet erg lekker weg, de weerspiegeling leidt af, en de rommelige achtergrond ook. Mede door de weerspiegeling is juist het onderwerp -de kat dus- erg flets van kleur. Al met al 'trekt' de foto me niet echt naar zich toe, maar ik ben benieuwd of je volgende maand weer zo'n leuk onderwerp vindt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:15 schreef Calime het volgende:
Niemand heeft gereageerd op deze...anyone? Ga ervanuit dat het niets is voor de wedstrijd, aangezien geen reacties, maar zu graag toch op en aanmerkingen krijgen, kan ik ook weer van leren
Het is een foto die ik ook al enige tijd geleden gemaakt heb, en toen wist ik nog helemaal niets van hoe en wat met camera'squote:Op woensdag 28 mei 2008 03:34 schreef Gaoxing het volgende:
Sorry Calime, ik had 'm wel gezien, maar kon niet goed bedenken wat ik ervan zou zeggen. Het thema is erg duidelijk en heel leuk gevonden, maar de foto had inderdaad beter gekund. Het scheve kijkt in dit geval niet erg lekker weg, de weerspiegeling leidt af, en de rommelige achtergrond ook. Mede door de weerspiegeling is juist het onderwerp -de kat dus- erg flets van kleur. Al met al 'trekt' de foto me niet echt naar zich toe, maar ik ben benieuwd of je volgende maand weer zo'n leuk onderwerp vindt.
Spiegelingquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit onderwerp was misschien gewoon een beetje lastig (dat vond ik zelf wel iig), volgende maand met "spiegeling" komt het wel weer goed.
Vond het ook lastig. Eerlijk gezegd was mijn inzending helemaal niet gepland. Zag dat de sluiting om 22.00 was en ging door m'n foto's bladeren. Zaten 2 kandidaten tussen. Ene was technisch veel beter maar minder 'verlangen'. M'n uiteindelijke inzending was min of meer een mislukte foto. Door een ruit genomen, niet goed belicht. Maar toch had ie watquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit onderwerp was misschien gewoon een beetje lastig (dat vond ik zelf wel iig), volgende maand met "spiegeling" komt het wel weer goed.
Ikke ookquote:
Zo leuk als je twee dagen vantevoren al het gezicht van je dochter kunt voorspellenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:50 schreef Gaoxing het volgende:
Vandaag! Ik dacht morgen, en had daar nog een leuk idee voorUk heeft morgen de eerste podiumrepetitie voor haar balletuitvoering, en ik weet dat er een moment is waarop ze iedere keer weer met open mond naar de 'koningin' (een prachtige 16-jarige ballerina) staat te kijken. Die was zo leuk geweest....
Oeh, dat had ik ook niet verwacht maar je hebt het absoluut verdientquote:Op zondag 1 juni 2008 02:34 schreef Dickies het volgende:
Bedankt. Had het totaal niet verwacht.
Nu ga ik slapen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 10:19 schreef Vliegvrager het volgende:
Dickies gefeliciteerd en iedereen die blij is met zijn/haar score ook.
Wat hij zegtquote:Op zondag 1 juni 2008 10:19 schreef Vliegvrager het volgende:
Dickies gefeliciteerd en iedereen die blij is met zijn/haar score ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |