Het is net zo'n Eva die naar de Appel reiktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:38 schreef P_B het volgende:
Verre van geworden wat de bedoeling was maar dit gaat hem worden voor deze maand.
Had het plan om zo'n mooie sprankelende natte-appel-foto, inclusief vallende druppels met hagelwitte achtergrond te maken...maar dat wilde niet echt lukken. Met flitsen (onboard) kwam ik nog het dichtstbij maar dan wel, natuurlijk, met vervelende schaduwen van mijn hand. En ze wilden maar niet weg. Denk verder dat mijn ikea-spotje, badkamer-verlichting en buiglampje ook niet echt genoeg licht leverde. Er valt nog een hoop te leren. Heb me in ieder geval wel weer voor een uurtje of 2 vermaakt.
[ afbeelding ]
Ware het niet dat dit stiekem de hand van Adam is...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is net zo'n Eva die naar de Appel reikt.
quote:
quote:
ik vond het echt een klote onderwerp....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:28 schreef ElizabethR het volgende:
17 Foto's maar. Het wordt wel elke maand minder zeg. Jammer.
Sorry Calime, ik had 'm wel gezien, maar kon niet goed bedenken wat ik ervan zou zeggen. Het thema is erg duidelijk en heel leuk gevonden, maar de foto had inderdaad beter gekund. Het scheve kijkt in dit geval niet erg lekker weg, de weerspiegeling leidt af, en de rommelige achtergrond ook. Mede door de weerspiegeling is juist het onderwerp -de kat dus- erg flets van kleur. Al met al 'trekt' de foto me niet echt naar zich toe, maar ik ben benieuwd of je volgende maand weer zo'n leuk onderwerp vindt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:15 schreef Calime het volgende:
Niemand heeft gereageerd op deze...anyone? Ga ervanuit dat het niets is voor de wedstrijd, aangezien geen reacties, maar zu graag toch op en aanmerkingen krijgen, kan ik ook weer van leren
Het is een foto die ik ook al enige tijd geleden gemaakt heb, en toen wist ik nog helemaal niets van hoe en wat met camera'squote:Op woensdag 28 mei 2008 03:34 schreef Gaoxing het volgende:
Sorry Calime, ik had 'm wel gezien, maar kon niet goed bedenken wat ik ervan zou zeggen. Het thema is erg duidelijk en heel leuk gevonden, maar de foto had inderdaad beter gekund. Het scheve kijkt in dit geval niet erg lekker weg, de weerspiegeling leidt af, en de rommelige achtergrond ook. Mede door de weerspiegeling is juist het onderwerp -de kat dus- erg flets van kleur. Al met al 'trekt' de foto me niet echt naar zich toe, maar ik ben benieuwd of je volgende maand weer zo'n leuk onderwerp vindt.
Spiegelingquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit onderwerp was misschien gewoon een beetje lastig (dat vond ik zelf wel iig), volgende maand met "spiegeling" komt het wel weer goed.
Vond het ook lastig. Eerlijk gezegd was mijn inzending helemaal niet gepland. Zag dat de sluiting om 22.00 was en ging door m'n foto's bladeren. Zaten 2 kandidaten tussen. Ene was technisch veel beter maar minder 'verlangen'. M'n uiteindelijke inzending was min of meer een mislukte foto. Door een ruit genomen, niet goed belicht. Maar toch had ie watquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit onderwerp was misschien gewoon een beetje lastig (dat vond ik zelf wel iig), volgende maand met "spiegeling" komt het wel weer goed.
Ikke ookquote:
Zo leuk als je twee dagen vantevoren al het gezicht van je dochter kunt voorspellenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:50 schreef Gaoxing het volgende:
Vandaag! Ik dacht morgen, en had daar nog een leuk idee voorUk heeft morgen de eerste podiumrepetitie voor haar balletuitvoering, en ik weet dat er een moment is waarop ze iedere keer weer met open mond naar de 'koningin' (een prachtige 16-jarige ballerina) staat te kijken. Die was zo leuk geweest....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |