Ik vind deze foto behoorlijk sterk voor deze wedstrijd! Dat vond ik al meteen toen ik 'm laatst zag, maar vergat erop te reageren. Bij deze alsnog, de min of meer gespannen vingers om het hek maken 'm goed, vind ik.quote:
Ik denk dat die van ons zou wegrennen van de muisquote:
ja idd, dat hoop ik ook.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verlang naar een sportieve wedstrijd deze maand
* prupke denkt aan een volle asbak met oude peuken en dan een zwaar zwetend en nagelbijtend persoon bij ziet zittenquote:
hier totaal geen problemen met de foto's van Photobucket. Soms ligt het aan de provider waar je mee internet. misschien dat dat t probleem is?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:07 schreef Sugar het volgende:
Gaoxing, ik heb het al vaker gehad als er foto's via photobucket geplaatst worden; dan zie ik geen foto's meer, bijna niks laadt dan meer. Ook op andere pagina's krijg ik vervolgens problemen met de foto's, heel gek. Is het voor jou mogelijk de foto's ergens anders te uploaden? Sinds ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem, durf ik dat te vragen.![]()
Ik zie trouwens één van je foto's wel, de eerste denk ik. En vind het wel echt een toffe foto!
Klinkt als een groot verlangenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:07 schreef Sugar het volgende:
Gaoxing, ik heb het al vaker gehad als er foto's via photobucket geplaatst worden; dan zie ik geen foto's meer, bijna niks laadt dan meer. Ook op andere pagina's krijg ik vervolgens problemen met de foto's, heel gek. Is het voor jou mogelijk de foto's ergens anders te uploaden? Sinds ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem, durf ik dat te vragen.![]()
Ik zie trouwens één van je foto's wel, de eerste denk ik. En vind het wel echt een toffe foto!
Ik vind de eerste echt een prachtige foto. De tweede ook, maar de eerste net nog iets meer. Mooie kleuren, goede compositie (de weglopende lijn van de rand van het zwembad) en goed scherp.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:45 schreef Gaoxing het volgende:
Ik zat ook al aan zoiets te denken prupke. Maar toen kwam ik vanmorgen dit bijzonder uhh.... verlangende stelletje tegen. Uiteindelijk heb ik samen met buuf (die eens kwam kijken wat ik in 's hemelsnaam op m'n buik voor het zwembad deed) een hele tijd naar hun verrichtingen zitten kijken. Live National Geographic.... wat wil een mens nog meer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet uit welke het moet worden, maar als het de tweede wordt, wil ik daarvan graag het kikkerdril (die zwarte streep) wegpoetsen. Mag dat, of wordt het teveel?
Nou ehh......quote:
Ik vind 'm erg mooi. Zowel qua compositie, als kleuren, als ideequote:
Heel leuk! Ze springt er echt uit. Jammer van de tekst in de foto. Zet dat desnoods in een kader.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:12 schreef umberrella het volgende:
Hmm ik heb deze foto van bevrijdingspop... volgens mij wou dit meisje gewoon heel graag naar huis...
dus daarom dacht ik dat ie wellicht hier ook zou kunnen.
[ afbeelding ]
Als je dochtertje omhoog had gekeken met een paraplu in haar handje welquote:
Ik vind deze wel ontzettend lief, maar twijfel over het verlangende gedeelte.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:50 schreef Gaoxing het volgende:
Vandaag! Ik dacht morgen, en had daar nog een leuk idee voorUk heeft morgen de eerste podiumrepetitie voor haar balletuitvoering, en ik weet dat er een moment is waarop ze iedere keer weer met open mond naar de 'koningin' (een prachtige 16-jarige ballerina) staat te kijken. Die was zo leuk geweest....
We hebben nog wel wat anders geprobeerd, waar dit denk ik de leukste van was:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie? Snoep of de kikkertjes?
Jaloers zijn bleek niet nodig: we hebben het ook met zoonlief geprobeerd, maar die kneep steeds z'n ogen dicht: het deed hasstikke zeer, volgens hem, al dat snoep op je hoofdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:04 schreef Chanty het volgende:
Damn ik word bijna jaloersVroeger was ik dat op Peter Jan Rens in de haribo reclame
Hij is leukquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef Gaoxing het volgende:
Ze wilde die lollie wel heeeel erg graag hoor ChantyMaar je hebt gelijk, dat vond ik zelf ook. We hebben wel vreselijk gelachen. Eerst toen ik vrijwel de volledige Halloween-buit (dat is in oktober, ja
) achterin de kast vond, en vervolgens toen dochterlief (inderdaad) 'verlangen' probeerde uit te beelden, iets wat ze steevast met wijdopen mond en gebalde vuistjes deed
![]()
De leukste (maar minst 'verlangende) was deze trouwens:
[ afbeelding ]
Niemand heeft gereageerd op deze...anyone? Ga ervanuit dat het niets is voor de wedstrijd, aangezien geen reacties, maar zu graag toch op en aanmerkingen krijgen, kan ik ook weer van lerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |