quote:Op zondag 4 mei 2008 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verlang naar een sportieve wedstrijd deze maand, nog even denken hoe ik dat vast kan leggen.
Ik zie daar niet verlangen in naar een schoner milieu...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
Past deze een beejte naar jullie smaak in het onderwerp.
Verlangen naar een schoon milieu
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:42 schreef Sugar het volgende:
Nou nee, wat mij betreft totaal niet. Ze kijkt meer alsof ze niet helemaal in orde is, geestelijk.
Prachtig! Hoe je dit zo in één keer kan verbeelden. Het verlangen naar geluk, maar het is slechts een klavertje-drie... een perfecte plant maar toch mist het nét 1 blaadje!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:24 schreef Sugar het volgende:
Robbedoes, ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n sterk idee. Sorry.
Nog iets geschoten:
[ afbeelding ]
Wat is jullie mening?
Ik zou de foto zeker niet weg halen. Je hoeft je niet te schamen voor je eigen foto's, want dan zou je je ook schamen voor je eigen leerproces. Het idee was prima, maar pakt minder goed uit dan verwacht. Dat is niet erg, want dan leer jij beter om jou gedachten ook goed op de plaat te zetten. Niet alleen goed voor jou, maar ook voor andere mensen die hetzelfde ervaren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:29 schreef BabblingBrook het volgende:ik moet duidelijk nog wat meer oefenen.
Heb je m erg moeten croppen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:15 schreef Sugar het volgende:
Dankjewel, Doodkapje, ik weet niet hoe ik de schaduwen beter krijg, maar misschien ga ik het nog een keer beter proberen! Ik vind het leuk dat het idee blijkbaar bevalt bij sommigen.
Yupquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zou de foto zeker niet weg halen. Je hoeft je niet te schamen voor je eigen foto's, want dan zou je je ook schamen voor je eigen leerproces. Het idee was prima, maar pakt minder goed uit dan verwacht. Dat is niet erg, want dan leer jij beter om jou gedachten ook goed op de plaat te zetten. Niet alleen goed voor jou, maar ook voor andere mensen die hetzelfde ervaren.
Dus hop! Terug zetten die foto
Vind hem een beetje *goedkoop* overkomen eigenlijk , hier is veel meer drama uit te halen dan dat je nu laat zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:42 schreef Kamermans het volgende:
wat voor een mensen hebben de sterkste verlangens? juist verslaafde.
dit is wel is waar een foto die al 1000 keer gemaakt is, misschien dus beter idee om de lokale junkies te gaan opzoeken en hun op foto te zetten ofzo
[ afbeelding ]
Zie 2 lieve baby oogjes ,,,, maar verlangen??? Nou neequote:Op woensdag 7 mei 2008 19:56 schreef gr8w8 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat is pas verlangen. Helaas erg weinig tijd om zo'n foto te maken, maar gelukkig heb ik nog een paar dagen. Volgende poging is wat meer van voren, zodat haar handen richting fles goed zichtbaar zijn.
Probeer het de hond wat moeilijker te maken , iets rustiger achtergrond ed. Bv iets met de hond die graag iets eten wilt en een vinger die nee schudtquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:13 schreef problematiQue het volgende:
Huis-Tuin-en-Keuken foto's van vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geenszins mijn inzending, maar het past wel
Als je op de foto klikt, zie je een grotere foto.. Met handjes richting flesquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Zie 2 lieve baby oogjes ,,,, maar verlangen??? Nou nee
Handjes richting fles zou idd veel beter het thema naar voren doen komen , dus schiet maar raak
kat lenen??quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een idee. Alleen geen kat, geen muis en geen zin om die muis onder een glas te stoppen, de kat af te richten dat ie vooral kijkt en niet handelt en dat nog mooi op de foto te krijgen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |